vineri, 23 februarie 2018

Filme superbe - Clubul cinefililor

Sunt pe fuga... las doar o lista cu filmele/serialele vazute de mine in ultima vreme si care merita sa fie recomandate:
Forgotten (2017) - Nota 9
Irreplaceable (2018) – Nota 9
Final Portrait (2017) – Nota 10
Molly’s game (2017) – Nota 8
Please stand by (2017) – Nota 9
Love on the slopes (2018) – Nota 8
La drum cu tata (2016) – Nota 8
The shape of water (2017) – Nota 9
Lady bird (207) – Nota 10
El Camino Christmas (2017) – Nota 9
The stolen (2017) – Nota 9
The snowman (2017) – Nota 9
Home again (2017) – Nota 8
A Christmas Prince (2017) – Nota 7
The child in time (207) – Nota 8
Alias Grace (2017) – serial – Nota 9
Marseille (2017-2018) -- serial – Nota 10

17 comentarii:

  1. wow, ce lista frumoasa! MULTUMIM! <3
    am vazut "Molly's game" si mi-a placut mult, dau aceasi nota, daca-mi este permis ;-)
    "Final Portret" mi se pare ca am vazut... nu mai stiu exact despre ce ... sau poate ca nu am vazut, pentru ca daca tu ai notat cu 10 nu as fi avut motive sa uit subiectul unui asemenea film ☺
    Am vazut si "The shape of water" imediat dupa "Globurile de aur"... e o poveste frumoasa si interpretata excelent.
    "Forgotten" nu m-a atras, vazand ca e productie coreana. Vezi cum inseala aparentele?! voi remedia alegerea ;-)
    Multumesc inca o data Carmen draga! Esti o adevarata inspiratie!
    weekend placut sa ai alaturi de "baietii tai" <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Codruta, sigur ca este permis - ba chiar astept parerile voastre in comentarii. Ma bucur foarte mult :-)
      Filmul "Final portret" este o secventa biografica din viata artistului elvetian Alberto Giacometti, renumit sculptor, pictor si grafician - Suprarealismul a fost curentul in care s-au incadrat majoritatea operelor sale, cu o inclinatie deosebita pentru reprezentarea filiformă a figurilor omenești, spre finalul vietii - etapa la care se refera filmul. Mie mi-a placut enorm dialogul si mai ales proiectarea vietii boeme a artistului.
      "Forgotten" m-a surprins si pe mine exact din motivul pentru care tu ai respins filmul - trebuie sa-ti spun ca au fost momente cand am uitat ca se vorbeste coreana, atat de interesante au fost scenele filmate. Povestea este impresionanta! Filmul merita vazut :-)
      Multumesc Codruta, bun venit in Clubul Cinefililor!
      un weekend minunat sa ai deasemenea!

      Ștergere
  2. si pasiunea mea de sfarsit desaptamana este sa vizionez filme, asa ca multumesc si eu pentru aceasta sursa de inspiratie! :)
    Eu am urmarit serialul "Marseille" sezonul 1 si mi-a placut foarte mult. Am aflat ca de curand a inceput si sezonul 2, am notat :)
    "Home again" am vazut, un film interesant, prezentând trei destine de femei; ok eu nu prea agreez stilul acesta de a fi al femeilor americane, insa filmul este bun.
    Un sfarsit de saptamana agreabil sa ai, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atunci tine aproape ;-) aici apare din cand in cand cate o postare care se refera la filme bune! :-) Ma bucur mult ca ai descoperit CLUBUL CINEFILILOR!
      Marseille sezonul 2 a inceput sa fie difuzat pe Netflix de ieri ☺☺☺ si eu sunt la jumatatea sezonului ☺☺☺ Este captivant, nu pot sa inchid laptopul, vinerea si sambata ma apuca mereu ora 2 noaptea la tv! ☺☺☺
      Despre "Home again" am aceeasi critica :-) nici mie nu-mi place stilul femeilor-casnice din State - ma rog, cel prezentat in majoritatea filmelor americane - ca eu personal nu am fost niciodata in America. Dar destinul femeilor din rolurile principale m-a impresionat si pe mine.
      Un weekend minunat sa ai Liliana. Vizionare placuta :-) sâmbata e lungaaaa si afara e tare frig! ☺

      Ștergere
  3. Oh Doamne... nu am vazut nimic din lista :)))).
    :O
    Dar sunt curioasa daca se intrevede vreunul dintre filme la "orizont" in curand :D.

    Ieri seara a vrut Buni sa vedem ceva amuzant si am vizionat un film cu Louis de Funes, in care joaca si fiul acestuia, si Geraldine Chaplin. (Sur un arbre perché - doar ca eu l-am vazut dublat in italiana). Ma gandeam ca probabil ar parea tare plictisitor subiectul filmului: un tip care se ocupa de afaceri cu autostrazi printre altele si a carui deviza este "Eu m-am facut singur", ajunge alaturi de un autostopist si sotia unui personaj putin cam sadic si sarit de pe fix, care am impresia ca lucra in armata, sa aterizeze cu masina pe un copac care se afla pe o stanca.
    Filmul este facut in 71, dar este atat de real.. Comic de situatie si as zice si umor negru :))). Oricum, ne-a placut sa il descoperim.

    pupici cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dragut! Louis de Funes este adorabil si atemporal ♥
      Impresionant ca tu intelegi italina. Eu ar trebui sa deduc si as pierde farmecul fineturilor, pentru care de fapt de Funes este recunoscut. In general urmaresc doar filme cu (sub)titrare pe romaneste sau germana. Serile sunt prea obosita si pentru a intelege din engleza.
      Gandeste-te Rux draga, un film facut acum aproape 50 de ani, si cat de frumos este! Ma intreb, cate din filmele facute de curand vor putea fi savurate si peste o jumatate de secol!
      Te pup. Un weeeknd minunat sa ai <3

      Ștergere
  4. si eu urmaresc "Marseille" este atat de real, ca am impresia ca e filmat la noi in oras :) :) :)
    The Snowman - este un crime thriller excelent realizat. Dar il gusta doar amatorii de gen.
    El Camino Christmas - mi-a placut mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. astazi am vazul ultimul serial din sezonul 2... Sper ca sezonul 3 sa nu se lase atat de lung asteptat! ☺
      Ai dreptate, lista mea contine filme pentru toate gusturile ;-) aproape pentru toate gusturile. Spre exemplu, eu nu mai pot sa urmaresc filme Western sau filme cu luptatori gen Van Dame, Bruce Lee, etc, etc Pentru mine aceste genuri sunt inchise for ever ☺ Nici filmele cu super-eroi nu imi mai plac - gata, fara paienjeni sau James Bondzi ☺☺☺

      Ștergere
  5. uauuu, ce lista bogata! nu am vazut nici un sfert din ceea ce este aici recomandat, dar ma bucur ca voi avea ce face in urmatoarele saptamani: sa bifez filmele vazute din lista aceasta. Multumesc <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-as bucura sa revii si sa-ti scrii parerea legata de filmele vazute - si deasemenea m-as bucura sa ne recomanzi alte filme bune, vazute de tine.
      Si eu multumesc ;-)

      Ștergere
  6. Abia astept sa le vad, din trailer, toate sunt interesante. Vreau sa vad si filmul despre Romy Schneider, cel pe care l-ai mentionat mai sus. Cel romanesc ti-a placut, Carmen?Eu nu l-am vazut. Recent am vazut "Mediterraneo" in regia lui Gabriele Salvatores si 1990 "Nuovo cinema Paradiso" Giuseppe Tornatore( acesta este despre inceputurile cinematografiei si totodata onoreaza cinematografia). Ambele mi-au placut! Duminica placuta, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...si eu doresc sa vad filmul despre Romy. Imi pare rau ca nu a obtinut niciun premiu :(
      Florina draga, nu stiu la care film romanesc te referi... "La drum cu tata" l-am vazut si mi-a placut.
      Despre filmul românesc premiat cu Goldener Bär "Touch me not" abia aseara am aflat ca exista... nu am vazut decat ce s-a prezentat la festivalul de film Berlinale.
      Filmul "Mediterraneo" (1991) nu l-am vazut... sunt atat de multe filme recente pe care inca nu le-am vazut.
      Nu am vazut nici "Cinema Paradiso" (1988). Nici nu cred ca exista pe platformele la care eu am abonament (Netfix, Amazon, Watchever). Poate sa le imprumut de la vreo videoteca... Multumesc mult pentru recomandari.
      Te pup. O duminica minunata sa ai!

      Ștergere
  7. Scuze, Carmen, da despre filmul romanesc "Touch me not" te intrebam daca l-ai vazut. Si eu am afla tot ieri de el. Poate le gasesti online pe cele mentionate de mine. Seara frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce-mi plac mie listele astea! Chiar dacă în ultima vreme văd filme în reprize (2-3-4, câte permite timpul), am strecurat la Capitolul izionate câteva dintre filmele pomenite de tine - vreo 30%. Cel mai mult m-a impresionat The Shape of Water - de la imagine, la regie, la jocul actorilor, povestea... "Lady Bird" ar fi... pe locul 2.
    Din categoria "uşurele", am rămas să văd "A Christmas Prince" pentru filmările de la Peleş :)
    În schimb, de la "Home Again" parcă m-aş fi aşteptat la mai mult.
    ...Şi am mai "furat" din lista ta câteva filme.
    Ioana

    RăspundețiȘtergere