vineri, 15 mai 2015

Primavara în retrovizor (2)

pentru rubrica "Reflexii în Oglinda"

24 de comentarii:

  1. Ce bine iti ies pozele in felul acesta!
    Imi dai un imbold sa mai exersez!
    O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ai perfecta dreptate, eu exersez acest tip de fotografii de cate ori sunt la drum ca si copilot ;))
      Un weekend vesel sa ai!

      Ștergere
  2. imi place mult cea de a doua reflexie...nu stiu daca e un apus sau rasarit dar stiu ca e mangaietor de frumoasa! :)
    va pucesc si eu, un w-end pe masura asteptarilor va doresc, o sa ma gandesc la voi!
    maine seara noi o sa bantuim prin oras, e noaptea portilor deschise la muzee :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este apus de soare, rasaritul l-am ratat, eram înca în lumea viselor :))))
      pupici, draga mea draga. Sa petreceti o seara minunata si sa "bântuiti" întreaga noapte! ce frumoase sunt aceste nopti culturale!

      Ștergere
  3. Imi plac fotografiile "in retrovizoare"! E ca si cum spunem: "pa-pa, trecut!" :) Chiar de-am parcurge mereu si mereu acelasi traseu ceva-ceva e modificat (chiar daca nu observam). :)
    Minunata ziua sa iti fie!
    Pupici si imbratisari, cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai perfecta dreptate, natura se schimba permanent, singura sau prin interventia omului. Niciodata nu poti surprinde aceeasi imagine, oricât de mult te-ai stradui :)
      pupici si salutari brasovencelor mele dragi <3

      Ștergere
  4. Pai da, in curand chiar o sa fie dor in retrovizor primavara...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da-da! :) saptamâna aceasta a fost bogata in ploi si BUM! natura a explodat - o bogatie de verde, spatiul e plin, vegtatia s-a îndesit... peste o saptamâna doua vom serba VARA.

      Ștergere
  5. Este super să stai în dreapta, ai timp și ocazii să faci fotografii! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună CARMEN!
    Așa cum ne-ai obișnuit,reflexii superbe,îmi plac tare mult!
    Un weekend plăcut îți doresc,draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Elena draga. Aceleasi urari trimit inzecit, inapoi. :)

      Ștergere
  7. Esti experta in imagini de felul a esta.Surprinzi la fel de frumos si inainte si inapoi.Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :)) nu deplasez niciodata oglinda pentru a obtine imaginea ideala, asa cum ai presupus tu o data!
      si uite ca în aceste fotografii se vede marcajul soselelor - ceea ce în România lipseste, si nu este corect - pentru ca România este membra UE si trebuie sa se alinieze regulamentelor internationale! Banda aceea continua de la margine donspre zona verde, înseamna "interzicerea desavârsita a opririi". Doar anumite segmete de autostrada sunt prevazute cu iesire din banda in caz de exceptie! în rest, nu ai voie sa opresti decât în parcari amenajate. Cele mai noi autostrazi sunt prevazute cu "banda de pana" dar ca sa opresti acolo, trebuie sa ai motivul unei defectiuni la masina.
      de aceea, fotografiile mele din timpul deplasarilor sunt în miscare :)) Eu nu pot opri acolo unde vad ceva frumos ☺
      te pup. Un weekend minunat sa ai!

      Ștergere
  8. În retrovizor dar și pe lângă el ! A doua fotografie este perfectă. Pomii aceia abia înfrunziți ne spun că primăvara a sosit acolo.

    Weekend plăcut, dragă Carmen ! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este, la data când am facut fotografiile, primavara abia sosise :) Acum e totul verde si plin.
      multumesc, Zina draga, un weekend minunat si voua! ☺

      Ștergere
  9. Văd acolo un apus cu potențial! In a doua imagine!:)
    Te pup! Weekend fain sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. efectul este fain pentru ca eram în tunel si contrastul cu apusul soarelui din spate este puternic :)
      pupici. weekend placut, Geanina draga! ☺

      Ștergere
  10. sa nu uitam sa privim inapoi.
    excelente cadre.

    RăspundețiȘtergere
  11. Răspunsuri
    1. de data aceasta nu, fotografiile sunt ceva mai vechi, la începutul lui aprilie ;)) pupici

      Ștergere