vineri, 1 mai 2015

Ochearii de soare

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"

14 comentarii:

  1. Abia acum la batranete am constatat necesitatea lor.Sunt frumosi,utili si uneori buni pentru reflexii.Un weekend cat mai placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt tare tristă! Când am scos ochelarii mei preferați din geanta ...i-am scos strâmbi. ..;))
    Rujul acela e o nebunie! Tare bine îi vine!;)
    Ti ' am văzut și ție ochelarii ...reflectați!
    Te pup ! Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooooo... imi pare rau, stiu cum este când te atasezi de un model.
      :)) Fotografiile selfie aduc dejavantajul ca distorsioneaza fata, mâinile fotografului ne fiind suficient de lungi :))) Am vazut japonezii cu stative speciale si telecomanda :) cool, imi dorec si eu asa ceva :))))
      te pup. Seara faina! (la noi ploua cu galeata - a plouat toata ziua, nu cred ca mâine se va opri...)

      Ștergere
  3. sunt un mare fan al ochelarilor de soare! ii ador!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase reflexii! De mare efect, mai ales când ochelarii poposesc pe un chip frumos.
    Numai bine şi zile cu soare, ca să meargă la fix şi ochelarii! :-) Weekend cu bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. câteodata, ochelarii de soare sunt vazuti de pe cealalta parte, mai lucioase ca oglinzile :))
      multumim, Alex draga si va dorim asemenea, zile cu soare!

      Ștergere
  5. ooo...da, imi plac ochelarii de soare!
    imi place ce vad aici la tine, imi plac mult ochelarii tai de soare rama pare albastra si acest detaliu ma incanta dar si cei ai fetelor sunt faini, ca sa nu mai zic de ruj ca a zis Geanina :))

    pup draga mea draga, mereu in trend! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu prea am purtat ochelari de soare, i-am perceput ca pe un accesoriu inutil :) Utili i-am considerat doar in zile cu soare în statiuni cu zapada, atât! Insa... anii trec si acum ii gasesc foarte necesari! Mi-am cuparat chiar o pereche cu care si pot citi :)
      pup draga mea draga :-*

      Ștergere
  6. Reflexiile ca reflexiile, dar ce frumoasă este Raluca ! Are un zâmbet de mare artistă !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Zina draga! Ralucuta mea a împlinit ieri 24 de ani! nu imi vine sa cred ca am copii atât de mari!

      Ștergere