luni, 29 octombrie 2012

Tufiș pink

 pentru rubrica Pink Mondays - initiata de Karma Police
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fotografiile sunt facute acum 6 zile, când înca toamna ne fermeca prin coloritul ei unic. Acum, la mine în oras totul este acoperit de zapada. Ninge marunt, de sâmbata dimineata, duminica dupa-amiaza s-a oprit dar spre seara a reînceput! Buletinul meteo anunta ninsori pentru întreaga zi de luni... "October snow" (nu "October rain") - ar putea fi titlul unui nou slagăr! ;)

O saptamâna minunata, tuturor!

11 comentarii:

  1. October snow = october show ! :)))
    Have a nice day!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fuse si se duse..... la floare si culoare ma refer! :))
    Eu locuiesc ai în nord decat tine dar aici nici fulg nu a cazut, nu unde stau eu....
    O saptamana frumoasa, asa ca tine, draga mea Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  3. A venit iarna? Atunci asteptam si fotografii cu prima ninsoare !
    Frumoase tufe, chiar vesele pot spune ! O saptamana pink !
    P.S. Imi poti trimite adresa ta de e-mail pe inginerblog@gmail.com ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasă nuanță de roz! Să ai o săptămână roz și bună, Carmen dragă! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumusete! Ca si Mircea spun si eu. Pacat ca le-a prins iarna....
    O zi de luni cat mai pink, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ar fi bine sa ninga decat ploaie...Mai degraba ninsoare .

    RăspundețiȘtergere
  7. ce vesela era atunci toamna...
    oricum,pink sa-ti fie ziua...pup draga mea draga...

    RăspundețiȘtergere
  8. S-a simtit si in Romania schimbarea brusca de la voi. Este frig si ieri cadea o mazariche fina, iar cerul pare pregatit sa trimita fulgi de zapada.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase imaginile! Poate tocmai frumusetea acestor arbusti a atras iarna...
    O saptamana cat se poate de frumoasa va doresc, doamna Carmen, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere