joi, 15 martie 2012

110 narcise

Daruiesc cu drag tuturor participantilor la Miercurea fara cuvinte 11/2012, câte un fir de narcisa cu soare în petale si parfum proaspat de verde si crud: 13 angi, Octan, AEFC, Colectionara, Florina, Alina, honey bunny, Ana, pandhoraa, Dianacudublun, Silving, Ioana, Wenches fothohverdag, C.L.M., OanaClara, Photoblog, Andera Y, Iulia Radu, Verena, Muc cel Roz :)), Ironicblonde, Catch My Words ♥, Alice in WonderNet, Leovi - The Wish Maker, Pitici Voinici, Pisica Neagra, KARMAPOLICE, Roz... sau nu :-), Irina, pitikotu, Cleo, Perspectivenoi, Abisuri ,Mona, addicted, andreiraduM, Simona, Vanessa, nima, cammely, Diana, Gingasia, Gabriela Elena, Arhetipal, Lunabeteluna, Kadia, vasile, Foto de inginer, Dana, aA, Ema Hategan, Tatjana Parkacheva, Cristi Milla, O FATA, OFZ, Diverse, Alice Georgiana, anastasia, Ana, Melly, RobertN, SARA, scorpio72, ELENA, Gandire Logica, Vania, Foto Ana, Lukluk, Aniela, Pătrăţel., B.D., Angela, Cămăraş de lumini, Leovi - Three stones, Lutamoshikito, pandhoraa, Daurel, copilarim (Rux), DM, Lumea lui Alexandru, Dan, geanina, Viatorium, adriana, Slowaholic, Raki, Clipe de Cluj, Aliceee Traveler, Dan, abbilbal, tu1074, zoltybogata, fosile, Costin Comba Photography, IULISA, florentina, Steliana, Vera, Stefania si Ninu. Sa aveti parte de o saptamâna plina de lumina si culoare, sa va bucurati de o primavara frumoasa, calda si senina!

17 comentarii:

  1. Multumesc din suflet, Carmen, pentru gingasa floare primavarateca! Iti doresc de asemenea o saptamana insorita si o primavara minunata! Cu drag, Alice

    RăspundețiȘtergere
  2. Au început zambilele, la mine. Azi am sapat ca sunt tapan acuma de spate. Am dat cu scarificatorul temeinic în jumate de gradina si am scos muschiul. Urmeaza dezerbantul, un strat de pamânt curat din saci si semanat din nou gazon. M-am angajat singur, poate iese de-o bere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sărut mâna !
    Iertată-mi fie nedumerirea dar după cuvintele de început deduc că „tuturor” fără excepţie şi totuşi deşi eu am înscris două bloguri nu regăsesc nici unul . Atât de mare să fie coincidenţa ? aproape ca nu-mi vine să cred , nuuu , cu siguranţă undeva s-a strecurat o greşeală nevinovată , ori tehnica ne-a înşelat .
    Şi ca să vezi că nu contează eu aduc două narcise pe care cu multă consideraţie ţi le ofer şi pe care le găseşti aici

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumescu-ti! :-) Pe aici nu am sanse sa vaz narcise, asa ca sunt binevenite cele de la tin :-P

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. cita grija si gingasie draga carmen, multumiri si mult soare

      Ștergere
  6. multumescx...multumesc...se simte parfumul pana la Bucuresti si ai reusit sa imi colorezi diminbeata, care privita de la fereastra era cam gri si fulguita

    RăspundețiȘtergere
  7. Uf! O sa stau toata ziua intins pe burta, sa ating frumusetile astea galbene cu obrazul! Si am treaba! Le iau cu mine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună CARMEN!
    Mulțumesc frumos le simt parfumul!
    Zi însorită și plină de bucuri să ai!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt atat de proaspete narcisele...multumim Carmen :)
    a fost o zi de miercuri inundata de flori...speram ca ele sa aduca primavara mai curand :)
    o zi faina iti doresc cu tot dragul :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt superbe Carmen!! Iti multumesc foarte mult (narcisele galbene imi sunt tare dragi, de fapt narcisele in general.. - tocmai am decorat un jurnal de primavara cu cateva desenate.. albe si galbene). Primvara este un anotimp de poveste:D
    cy drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  11. Le simt parfumul discret ... multumesc !
    O zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoase flori, multumim! O zi buna, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Anul acesta toti barbatii indiferent
    de loc sau de pe blog, tare saraci au fost
    in cuvantul daruiesc femeilor o floare,
    caci ocazii au fost multe,noroc cu tine
    care ni le-ai daruit si ne-ai incantat ochii si sufletul
    cu splendorile florale!

    RăspundețiȘtergere
  14. Va multumesc mult, doamna Carmen, ma simt speciala. O seara minunata va doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. :)
    yupiiiii...
    sarut'mana, Carmen!
    Ai dat startul la... primavaraaaaaaaaaa.
    Multumesc.
    Las la portita... branduse albe!

    RăspundețiȘtergere