miercuri, 21 noiembrie 2012

Miercurea fara cuvinte(47) - Deasupra norilor

(Monte Baldo / Lago di Garda - Italia / octombrie 2012)



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie (sau o serie de fotografii) care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

54 de comentarii:

  1. frumos...de vis...te face să crezi că o cucăţică din rai chiar e pe pământ:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Simti ca plutesti deasupra norilor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase sunt imaginile!! imi amintesc de unul dintre filmele mele preferate "Sunetul muzicii":).
    happy WW!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. ooo...cat de pufosi sunt norii si cat de frumos e vedele pajistilor...faine fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sall, aş dorii să mă ajutaţi fiecare cu un link, (sper că nu cer prea mult) adăugînd un link de la un site de Jocuri Online care mă ajută cu ceva bănuţi pe mine, nu sînt mulţi dar pt mine contează mult şi vouă vă ia un minut, puteţi să mă ajutaţi? Mai mult detalii la mine pe zoltybogata.ro .Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  6. Sara bună îţi zice un drumeţ speriat de atâta linişte.
    Am stat şi am admirat frumuseţea munţilor.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunate imagini! Pe deasupra norilor, atât de aproape de ceruri.... Gata să zbori, nu alta!
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce peisaje minunate s-au arătat în fața ochilor tăi !!!
    Super fotografii ai făcut CARMEN !Tare mi-au plăcut,felicitări !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. FELICITARI! Superbe peisajele... Iti taie rasuflarea, dar pot alina si sufletul!!!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumosi munti dar albastrul cerului mi se pare deosebit.Este culoarea mea preferata.

    RăspundețiȘtergere
  11. Îmi place cerul tăi azuriu, cu nori ca vata de zahăr!

    Şi în fotografiile mele de azi apare cerul, dar e de o cu totul altă culoare! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Pentur cateva secunde(atat cat i-a trebuit primei fotografii sa se incarce in totalitate din cauza caonexiunii mele slabe) am crezut ca sunt poze de pe Transpalina, de la noi, dinainte de a se constui drumul. Ador albastrul asta. e deosebit! Multumesc si salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  13. Fotografiile tale mi-au readus un dor nebun de zbor...

    RăspundețiȘtergere
  14. SUPERBE! Asa sunt fotografiile astea! Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  15. Minunate peisaje in care predomina verdele naturii
    ce-l indragesc enorm ,superbi nori albi.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. faine imagini!! asa ca e frumos acolo sus? :)
    zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ca de obicei, surprinzator de frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Superbe imagini... Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  19. Sa nu-mi zici ca ai zburat cu parapanta!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Sub nori e mai bine, că sunt frunze, pisici, şi vezi şi apusul!...

    RăspundețiȘtergere
  21. Superbe fotografii, draga Carmen!
    O priveliste asemanatoare am vazut-o in Obcinele Bucovinei: sus - senin curat cu poalele dealului invaluite de nori, iar jos la Sucevita ploua cu galeata! Un moment unic in viata mea!
    Multumesc pentru aceasta frumoasa amintire trezita de fotografiile tale!
    Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce pofta imi faci.. de drum, de vacanta, de aer. Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  23. Aa, ne-am potrivit!
    Tu dai excursia, eu dau alimentele, mai trebuie cineva cu echipamentul!
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  24. Bună CARMEN!
    Splendide imagini!
    O zi frumoasă și senină să ai!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  25. Peisaje montane! Superb!
    Crestele innourate!
    Iubesc muntele!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  26. Herrliche Bilder Carmen!
    Schönen Tag
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  27. imaginile tale mi-au dat ca si celorlalti senzatia de libertate si dorinta de zbor printre nori. superba priveliste! happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  28. Sunt superbe....ma simt cu capul in nori...
    Tot citesc WW pe diferite bloguri de mai mult timp..azi ma bag si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  29. Foarte frumos! Aproape nepamantene peisajele.
    Ai impresia chiar ca te afli deasupra lumii :)
    O miercuri minunata sa ai, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  30. E o senzație de plenitudine să te afli desupra norilor, iar la coborâre să treci prin norișori de puf. Arată splendid șirurile de nori ca niște personaje din vată de zahăr, parcă au consistență.
    Una din cele mai frumoase și mai odihnitoare imagini!
    Happy WW și sute de îmbrățișări, Carmen dragă! ;)

    RăspundețiȘtergere
  31. Superbe peisaje! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  32. unde sint facute? arata ca niste porti spre alte dimensiuni..valhalla, asgard

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna, azi particip si eu pentru prima data la rubrica asta :)

    RăspundețiȘtergere
  34. frumosi munti, pufosi nori, superbe fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  35. Frumoase fotografii !
    Happy WW ! >:

    RăspundețiȘtergere
  36. Ah, munte!!! Ce frumos! Ce mie dor ...Frumoase poze! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  37. Natura! Ce calma pare, cat de linistita si cat de usor se poate schimba chiar de la o ora la alta! Norii albi si pufosi pot deveni vinetii si furiosi si apa ce-o vor arunca spre pamant va speria oitele (din prima fotografie) :)
    Sunt superbe peisajele.
    Happy WW!
    Viata fericita!
    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  38. excelent, desi as fi putut jura ca e in Romania :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Incantatoare imaginile! Splendide panorame ati surprins, de deasupra norilor pufosi!
    O seara minunata va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Dragă Carmen, am înscris Clipe de Cluj greșit, doar a doua înscriere e valabilă. Te rog șterge-o pe prima, duce la altă postare. Mulțumesc, Happy WW!Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Tu pui poze din Italia, eu din Germania, halal sa ne fie! Oameni fara casa, sau cu mai multe...

    RăspundețiȘtergere
  42. Oricat mi-afr fi de frica de inaltime, recunosc ca imi doresc sa vad lumea de sus, macar o data! Frumoase tare peisajele tale!

    RăspundețiȘtergere
  43. Cei mai mareti, muntii! Adevarate clipe de regasire ne ofera ei, de liniste si pace interioara! Superbe peisajele, toate!

    RăspundețiȘtergere
  44. Nu stiu cum am reusit sa ma inscriu de 2X...

    RăspundețiȘtergere
  45. Multumesc mult, Carmen!
    O melodie pentru tine :
    http://www.youtube.com/watch?v=Dh7VB_r8K-Y

    Sa ai numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  46. Sunt frumoase fotografiile tale, ca de obicei. Cel mai mult ma atrage a treia, poate pentru ca anul acesta mi-am dorit mai mult ca oricand sa imi petrec timpul liber pe munte, fara ca totusi sa fac mari eforturi.

    RăspundețiȘtergere