joi, 5 iulie 2012

Întâlnirea cu colegii de liceu (1)

Pe parcursul concediului meu în România din mai-iunie'12, ne-am oprit de doua ori la Sibiu, prima data pentru întâlnirea cu colegii de liceu, venind dinspre Brasov si a doua oara, la întoarcerea de pe litoral, respectiv Bucuresti, când am locuit la mama.
La prima sedere, am locui cu prietena mea si sotul acesteia, în casa-de-vacanta a unei alte prietene si foste colege, tocmai pentru a putea trai din plin senzatia întoarcerii în timpul adolescentei.
Oficial, întâlnirea cu absolventii'82 urma sa se desfasoare vineri, 1 iunie 2012, începând cu ora 10 dimineata, în curtea liceului. Noi însa nerabdatoare, am organizat spontan prin apeluri telefonice, o pre-întâlnire în Piata Mare, în dupa-amiaza zilei de 31 mai. Nu au reusit multi sa-si faca timp, dar au venit mai ales aceia cu care urma sa serbam întâlnirea, timp de 4 zile si 4 seri [nu am mai fost în stare sa serbam si noptile ;) asa "ne-am prins" ca nu mai avem chiar 18 ani! ;)]
De dragul nostru s-au oprit ploile si soarele ne-a însotit de-aici înainte, pe tot parcursul concediului.
Am râs si depanat amintiri pâna seara târziu. Ba chiar s-a lansat propunerea, ca daca tot ne aflam la doar câtiva zeci de metri de liceu, ce ar fi sa petrecem toata noaptea si dimineata sa fim primii la întâlnirea oficiala? :))
Dimineata zilei de 1 iunie a fost o zi agitata - am constatat ca nu am poseta asortata la pantofii pe care urma sa-i încalt, taxiul pe care l-am comandat a întârziat, am iesit din casa fara sa bem cafea... Era vineri dar nu 13, asa ca agitatia a avut efect benefic, facându-ne sa uitam emotia cu care paseam spre scoala.
Ne-am lasat sotii pe tersa unei cofetarii pe Bulevardul Balcescu si noi doua am luat coltul pe strada Gh. Lazar, spre liceu. Din afara nu parea nimic schimbat. În curtea scolii însa...