vineri, 16 februarie 2018

Perfectiune

6 comentarii:

  1. Videoul acesta nu functioneaza, Carmen!Dar perechea o stiu. cred ca au castigat si anul trecut, tot aur, au fost WOW, n-am ce spune, chiar perfectiune. Cu toate ca mie mi-a placut foarte mult perechea aceasta: https://www.youtube.com/watch?v=CNvXEANcYsk , dar anul acesta nu au fost pe podium. :( Nu am practicat patinajul, dar pentru mine este un sport magic! <3 . Foarte frumoasa locatia de vacanta! Concediu placut! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi pare rau ca nu se poate deschide din România :-( este videoclipul oficial al televiziunii germane. Este vorba de cei doi patinatori nemti Aljona Savchenko si Bruno Massot (ea de origine ucraniana si el de origine franceza), care au castigat ieri aur la patinaj artic´stic pe perechi - PyeongGhang Olimpia 2018
      Mie acestia doi mi-au placut cel mai mult... sunt SUPERBI!
      Multumim mult, Florina draga ♥ Mâine vom petrece ziua prin Salzburg. Pupici

      Ștergere
    2. M-am uitat acum la videoclipul pe care l-ai mentionat tu - Vanessa James | Morgan Cipres SP 2017 Europeans
      Ca si pereche, arata superb, ca si patinatori nu mi s-au parut mai buni ca Aljona Savchenko si Bruno Massot. Aljona e mult mai gratioasa ca Vanessa iar Bruno se arata mult mai sigur ca Morgan. Dar... s-ar putea sa fiu un pic subiectiva ;-) ☺

      Ștergere
    3. Da, din pacate nici videoul de pe facebook nu functioneaza :(. Da, chiar ai dreptate, echipa Germaniei a fost mult mai buna, parca pluteau. Anul trecut au fost ambele echipe pe podium, la European Championships atunci mi-a placut mai mult echipa Frantei deoarece am vazut mai multa conexiune intre ei, dar acum la PyeongChang 2018, echipa Germaniei a fost Wow,cu scheme complexe chiar meritau aurul. Mi-a placut si melodia pe care au pantinat! <3
      Zi minunata la Salzburg! :*

      Ștergere
    4. pe fb este acelasi link... Este un videoclip ofocial difuzat de televiziunea germana ARD/ZDF imediat dupa ce echipa Germaniei a castigat aur
      Te pup :-* Multumesc mult Florina draga!

      Ștergere
  2. Exercitiul celor doi a fost superb, nimeni nu putea astepta mai mult... absolut perfect!
    mi-a facut o deosebita placere sa-i urmaresc. Finala a fost foarte stransa, cele 4 perechi au avut pregatite dansuri superbe, insa doar perechea germana a reusit sa-l execute fara greseala. toti ceilalti s-au dezechilibrat sau au atins gheata in cadere.
    Aljona si Bruno au meritat aurul din plin!

    RăspundețiȘtergere