miercuri, 24 ianuarie 2018

Ea si El la hora

24 de comentarii:

  1. Eeeexcelent marcata Unirea cea Mica. :) Mici, frumoase. elegante! Inspirate brelocuri! Dar si mai inspirata tu! :)
    Happy WW, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce draguuuut! Nu am vazut astfel de modele!
    Le sta tare bine si mandru impreuna!
    Happy WW, draga Carmen! O zi superba de 24 ianuarie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunate aceste mignone simboluri naționale!
    Hai sa întindem hora mare peste granița până la tine, draga Carmen!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Gina draga! cu onoare ma prind lânga tine, in hora cea mare!
      Happy WW!

      Ștergere
  4. 159 de ani de la Mica Unire!
    Cum trec anii astia!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Aaa, ce frumos ai ales pentru ziua de azi! La mulți ani!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Happy WW!

    Imbratisari cu inima română!

    RăspundețiȘtergere
  7. Faine suveniruri! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Hei, ce frumooos! Despre România la purtător.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt imagini inspirate si potrivite cu tema.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Calin a stabilit ca tema România si a precizat ca ideea i-a venit datorita zilei de 24 Ianuarie, deci... fotografia mea s-a incadrat corect ;-)
      Happy WW!

      Ștergere
  10. Ce idee frumoasa (si rezistenta in timp!! ). Si ce bine se potriveste cu tema ;)).
    Am si eu doi romanasi magnet - i-am oferit de dragobete parintilor acum cativa ani, grafica este facuta de o prietena (foarte talentata).

    La multi ani <3
    Pupici cu drag
    rux
    Happy WW :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am cei doi tarane care se pupa (cu magnet) :-) precis îi sti din magazinele de artizanat. II pastrez cu drag, la loc de cinste in colectia mea de miniaturi.
      La multi ani, românilor de pretutindeni!

      Ștergere
  11. Ce drăguțe sunt acele brelocuri. Un el și o ea, în straie populare, la cheile casei!
    Numai bine și zile frumoase, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere