duminică, 10 decembrie 2017

Ningeeeeee





11 comentarii:

  1. Zi sincer, cine se bucura mai mult dintre voi doi? :D
    Cred ca deja poti pune de un mic om de zapada!

    O saptamana simpatica si usoara sa ai! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. amandoi ☺☺☺ daaaa, ne bucuram tare mult!
      Zapada este pufoasa, nu se lipeste. E ca o pulbere... daca alergi, zapada e imprastiata de miscarea aerului. Nu se poate face om de zapada :-(
      Si acum seara, ne-am plimbat prin cartier si peste tot zapada a fost curatata (legea germana spune ca drumurile publice trebuiesc curatate de zapada)... Nu mai este asa frumos ca la amiaza, cand zapada era proaspat asternuta si ningea intr-o veselie ;-) Ce ma bucur ca am trait momentul!
      Meteorologii spun ca la noapte va ploua si ca maine dimineata strazile vor fi getus-oglinda! Doamneeeee.... eu trebuie sa merg cu masina la serviciu.
      Te pup Suzana draga. Un start bun in noua saptamana!

      Ștergere
  2. ce frumos este pe la voi !!!
    oare când va ninge şi pe la mine ?
    cu drag, vă doresc o seară cât mai plăcută !!!
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ai sti cat am asteptat ninsoarea asta! este practic prima data cand s-a asternut zapada. Pana acum a mai fulguit, dar nu a ramas asternuta.
      Sper ca si la tine sa ninga in curand. Iarna fara zapada este ca o primavara fara flori!
      Te pup. O seara frumoasa sa ai!

      Ștergere
  3. Pufosenie peste pufosenie! Ce dragut e Leo! In prima foto parca priveste peste umar si gandeste: "vino mai repede, sa zburdam!" :) <3
    A nins, din nou, si la noi! :) Acum e gheaţă-oglinda! :)
    Ooo! Cat de fain e dimineata, cand stratul de zapada e neatins si primele urme sunt ale unui om si ale unui caine! :) Ieri dimineata, eu si Miki am lasat primele urme pe zapada din zona! :) Era atat de frumos cand am iesit! Inca mai ningea! Zambeam cu gura pana la urechi! Miki nu prea s-a sinchisit de zapada pentru ca era preocupata sa caute... catelusi! :)) Draga de ea nu poate fi sterilizata pentru ca are 13 ani si probleme cu inima (exista riscul sa nu reziste la anestezie - cand a fost gasita, in 2009, au descoperit si problema cu inimioara ei). Altfel, zburda prin zapada de numa-numa! :)
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de obicei cu mine mai mult alearga decat merge... Cand iese la plimbare cu Helmut, atunci cei doi intr-adevar se plimba. Si hotomanul asta mic, stie exact cu cine se trage de lesa ☺☺☺ Seara cu mine, aem portiuni de drum pe care le alergam, cat pot eu de repede. Leo inca ma trage! Si asta facem dupa ce eu aproape nu-mi mai simt picioarele, dupa 9 ore de stat pe scaun. Mi-e si teama sa nu-mi rup vreun ligament, ca fac sprint fara încalzire. Risc însa, pentru ca îmi place, si mie si lui Leo. Am asa o senzatie de libertate, parca invat sa zbor ☺☺☺ De când cu zapada insa... gata, alergam doar in parc, pe unde zapada e pufoasa si neumblata.
      Pupici de la Leo pentru Miki :-* (nici Leo nu e castrat... Deocamdata nu face probleme...).
      Salutari din Bavaria. Pupici de la trio pentru trio <3

      Ștergere
  4. Norocoșilor! Cred că Leo a fost culmea veseliei cu atâta zăpadă în jur. Și Sara mă tot întreabă când va ninge, că este tare nerăbdătoare!
    O seară frumoasă, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ii place zapada si faptul ca ninge si de jur imprejur se misca mereu cate ceva )danseaza fulgii) Leo este curios si in alerta.
      Spune Sarei ca am trimis zapada spre voi... este aproape! Sa nu-si piarda speranta, in curand veti iesi la sanius!
      O seara placuta va doresc, Alex draga!

      Ștergere
  5. Si mai aveti zapada? La mine sa topit toata!
    Leo a fot tare fericit! Se vede pe ochisorii lui! :)
    Pupici pentru neastamparat! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. s-a totpit! avem parte de o vreme nebuna nebuna! Ieri au fost +10 °C.... Acum seara a batut un vant tare de tot si a fulguit. Iar s-a asternut zapada... nu stiu daca maine dimineata vom mai vedea ceva. Acum e totul alb. cel putin 5 cm s-au depus. Si e frig :-)
      Dar eu sunt in pat, sub paturica si cu laptopul pe genunchi :-)
      Te pup draga mea. Noapte buna!

      Ștergere
  6. Vai cat sunteti de minunati!!!!!! <3
    Ahhhh cand va plimbati sa va ganditi si la mine :D. Mi-e tare dor a fiu "trasa"... hahaha la plimbare.
    Pupici cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere