sâmbătă, 22 octombrie 2011

Exercitii de autopretuire

Vineri, dupa orele de serviciu, am lucrat toata dupa-amiaza în gradina. Am tuns gardul-viu, arbustii, zmeura si celalalte flori, am plantat bulbii de lalele, narcise si zambile, am demontat masa si scaunele de pe terasa si le-am pus la adapost în pivnita, pâna la primavara. Întrun cuvânt, am fost foarte harnici, de aceea, astazi ne-am simtit îndreptatiti sa petrecem ziua-ntreaga, în Complexul wellness Titania, savurând fiecare moment oferit de aceasta oaza de sanatate.
Am petrecut clipe minunate alternând înotul în apa termala, cu saunele si plimbarile în parc. Am uitat stressul si competiţia împotriva timpului si singurul motiv pentru care am privit cadranul ceasului, a fost ca nu cumva sa pierdem programarile la masaje.
De la o sauna la alta, dintr-o piscina în alta, am facut infuzii de plante medicinale (musetel, cimbrisor, levantica, rozmarin), fân si florile de câmp, gomaj cu sare de mare, masaje cu miere si uleiuri înmiresmate (mandarine, mango, papaia, menta, maracuja, eucalipt, lamâie, pepene sau grapefruit), ne-am relaxat în parfumuri ce ne-au patruns adânc, în plamâni, în minte, în vise...
Este atât de placut, întins pe prosopul moale, cu ochii închisi, ascultând muzica relaxanta, sa astepti ca pielea sa-ti fie acoperita cu perlute fine, sa te încingi pâna când ai impresia ca si din ochi transpiri. Când simti ca pulsul ti-a crescut, sa faci un dus rece, lasând apa sa cada cu putere pe tine, sa te învârti cu mâinile ridicate, imaginându-ti ca dansezi în ploaie, într-o zi de vara! Dupa acestea, sa faci o plimbare în parcul saunei inspirând aerul rece de octombrie, apoi o tura de înot dupa care sa te întorci acolo unde parfumul este mai atragator, probând o noua sauna, o alta aroma.
Atunci când foamea te cuprinde, sa servesti o salata de cruditati cu bucati de carne de curcan la gratar, sa bei o bere Weizen, un suc de portocale sau o cafea...
La asfintitul soarelui vei simti cu siguranta cum corpul ti-e usor si elastic, mintea limpede si sufletul curat.
Timpul parca se dilata, o zi la sauna pare o saptamâna de concediu.

10 comentarii:

  1. a fost o zi de rasfat binemeritat :)
    sunt sigura ca ai savurat fiecare clipa si bine ai facut :)
    eu nu suport sauna dar un masaj cu ulei de levantica-preferatul meu e cum nu se poate mai calmant :)
    o noapte frumoasa iti doresc Carmen...te pupic >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce rasfat sanatos, menit sa relaxeze si sa infrumuseteze, asta da cadou! :)
    Te-ai relaxat in parfumuri "care ti-au patruns in minte, inima, in vise"...Te felicit, savurezi viata din plin si trebuie sa luam exemplu de la tine! ;)
    Apropo, chiar daca saptamana aceasta avem la poveste Parfumul sinceritatii, pentru urmatoarea as vrea sa te rog pe tine sa alegi tema, si daca vrei, dar numai daca vrei, sa fie ceva legat de miresmele plantelor mentionate de tine mai sus, alegi tu care! Te pup, numai bine Carmen! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. O zi superba!
    Carmen, cauta, te rog, un comentariu de-al meu care s-a ratacit! Danke schön! :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Te invidiez! De câteva luni mă tot chinui să îmi păstrez un weekend liber pentru... o şedinţă de masaj şi o piscină.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pandhora,
    a savura sauna se învata, la fel ca mersul cu bicicleta :) zau, asa se spune.
    Te pup si eu :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Mirela,
    :) Parfumul sinceritatii... hmmmm! îmbietoare invitatie.
    Titlul temei viitoare? multumesc pentru onoare! ma voi gândi si te voi anunta la timpul potrivit. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Mirela,
    banuiesc ca nu s-a pierdut nimic, atâta doar ca mesajele la postari mai vechi de trei zile necesita aprobarea mea, probabil de aceea, comentariul tau nu a aparut imediat. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Max,
    ooooo! care va sa zica sfârsitul urmator de saptamâna esti ocupat! mergi la sauna si masaj, asa-i?! :))
    sa-ti priasca!

    RăspundețiȘtergere
  9. ma bucur pentru tine...si eu as avea nevoie, poate ma decid:) o seara faina....

    RăspundețiȘtergere
  10. Geanina,
    daca noi nu avem grija de noi, atunci cine?! te pup

    RăspundețiȘtergere