duminică, 16 februarie 2014

A trecut Sf. Valentin

A trecut, dar am ramas cu amintiri superbe din acest sfârsit de saptamâna, petrecut în hotelul Viktoriaquelle din Fürstenzell (12 km de Passau - Bavaria / 14 km. de Schärding - Austria).

Ca si anul trecut, si anul acesta ne-am bucurat de trei zile SPA (Sanitas Per Aquam - sănătate prin apă), cu înot în apa termala, masaje, tratamente cosmetice, saune si feluri de mâncare și de băuturi preparate doar ca sa dezmierde papilele gustative!
Rasfatul simțurilor a început în fiecare zi cu micul dejun. Un bufetul bogat în brânzeturi rafinate, file de salau usor afumat, diverse tipuri de sunca, cereale, oua, fructe (banane, kiwi, struguri, pepene galben, prune, pere, mere, portocale), dulceturi, lapte, ceai sau cafea - mic dejun bogat si complet, conceput dupa principil nutritionistilor care sustin ca aceasta este cea mai importanta masa a zilei.

Dupa ce ne-am asigurat startul perfect din punct de vedere nutritiv și energetic, am urmat planul de tratament individual, stabilit împreuna cu personalul de specialitate din hotel.

Zona Beauty & Wellness ne-a oferit un program complex de îngrijire corporala: masaje de relaxare din cap pâna în picioare cu uleiuri si creme naturale, tratament cosmetic facial, manichiura, pedichiura, bai aromatice, hidromasaj și jacuzzi, împachetari cu creme hidratante si scufundare în saltea acvatica, înot în apa termală sulfuroasa, saune (cu aburi, sauna bio, sauna de tip finlandez), inhalatii în camera de graduatie cu ceată de apă sărată si sulfuroasă si relaxare în wintergarten ("gradina de iarna" - în acest caz, o extensie a salii cu bazinele de înot acoperite, având peretii si tavanul de sticla), privind cerul senin si parcul cu meri batrâni, de la rasaritul soarelui si pâna la apus.

Doar pentru cina am schimbat halatul de baie si slapii cu hainele de seara. Si în restaurant, rasfatul a continuat cu meniuri delicioase, însa portionate si combinate în asa fel încât să nu îngreuneze stomacul.
Supe-creme din legume, preparate din carne de peste sau  pui, câte un desert usor, un pahar de vin de calitate, un esspresso si "o portie wellenss" de grappa - pentru digestie, a fost schema generala în care s-au încadrat dineurile concepute de însusi patronul hotelului - Angelo Valenzano.

Într-o ambianta deosebita, la lumina candelabrelor si a lumânarilor, cu muzica preponderent italiana si melodii sensibile si romantice, fiecare seara a reprezentat o trecere eleganta si armonioasa spre "lumea viselor".
Cadoul pe care ni l-am facut cu ocazia zilei Sf. Valentin a fost deosebit de reusit! ☺
PS: Singura diferenta fata de mini-concediul de anul trecut este ca acum am avut parte de vreme ca de primavara si anul trecut - tot pe 13-16 febriuarie, am avut zapada!

22 de comentarii:

  1. Daca imi spui ca te-ai gandit o sec si la mine, parca cu un alt soi de chef as incepe saptamana asta ce se anunta a fi ploioasa...:))
    La tine Valentin tine 3 zile? Cum asa?:))
    Te pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am gandit, cum sa nu :))
      te pup. O saptamana cat mai placuta
      PS: pai nu era pacat, daca a picat atat de bine, la sfarsit de saptamana?... Daca pica luni sau marti sau miercuri, nu mai plecam nicaieri ;-)
      ☆★☆★☆

      Ștergere
  2. Bine ca a trecut... Circula o gluma pe net... De 14 februarie se minte mai mult decat pe 1 aprilie. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este deseori intalnit fenomenu! Cei nefericiti defaimeaza anumite sarbatori din invidie sau din neputinta de a se bucura... Vulpea spune ca strugurii sunt acrii :-D

      Ștergere
  3. Un weekend minunat, pentru doi oameni nemaipomenit de frumosi! Bravooo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat ma bucur ca am avut sansa sa te cunosc, pe tine si pe sotul tau!
      pupici si imbratisari, de aici din Bavaria :-*

      Ștergere
  4. Frumos şi binemeritat răsfăţ aţi primit. Mă bucur mult pentru că v-aţi simţit atât de bine şi că ne-aţi împărtăşit şi nouă bucuria. Îmi pică tare bine, acum.
    O săptămână minunată în continuare, draga mea!
    A, uitam să-ţi spun că-mi place haina de primăvară a blogului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela draga!
      Ziua de 14 februarie este pentru noi ziua in care celebram bucuria de a fi intalnit partenerul ideal, este ziua in care ne aratam recunoscatori faptului ca putem gusta fericirea in doi.
      te pup. O saptamana minunata sa ai! :)

      Ștergere
  5. Foarte dragut mini-concediul vostru de Sf Valentin! O portie de sanatate si frumusete, sunt convinsa ca v-ati intors acasa cu bateriile incarcate pentru primavara.
    O saptamana excelenta Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim ;) Cred ca si voi doi ati sarbatorit frumos ziua.
      bateriile sunt incarcate si trebuie sa functioneze pana la concediul de Paste.
      o saptamana vesela si voua! :)

      Ștergere
  6. O, ce frumos! Sa va fie de bine! Sa ai o saptamana formidabila!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa va fie de bine si la cat mai multe iesiri .....
    Sa ai o sapatamana minunata! pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prea curand nu or sa mai fie asemenea " iesiri" :) doar o data pe an, dar bine! :-D
      Pupici. Si tie o saptamana minunata!

      Ștergere
  8. Ce bine suna si se vad toate astea! Ai o viata minunata si clar ca asta nu se intampla de la sine. Iata o lectie ca se poate daca vrei si esti preocupat sa traiesti frumos! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oooooooo ce surpriza! ANAMAYANAAAAA! te pup draga mea.
      multumesc mult pentru vizita. abia astept sa revii în blogosfera.
      îmbratisari si numai ganduri bune. 1000 pupici pentru Ariel

      Ștergere
  9. Asta da rasfat, bravo voua, iubiti-va si traiti fiecare moment al vietii ca si cum ar fi ultimul. Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga mea! si tie numai bucurii si clipe fericite!

      Ștergere
  10. Asteptam sa ne povestesti.Stiam ca ai un miniconcediu mai deosebit.Important ca ti-ai incarcat bateriile pentru o perioada.Mie imi place cand ne arati si noua,cam cum se poate trai in alt mod.Casc gura la imaginile puse si-mi imaginez cat de linistiti si fericiti ati fost.Ma bucur pentru tine.Sa ai o saptamana la fel de placuta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti multumesc mult pentru frumoasele cuvinte si gânduri.
      o saptamana minunata iti doresc - si joi, sa fie cea mai frumoasa zi din acest an! pupici

      Ștergere
  11. Ce draguti sunteti!
    Ziua Sfantului Valentin a trecut, iubirea isi continua calea! Sa fiti fericiti!
    Privind fotografiile ma cuprindea asa... o lene... ca dupa un masaj bun in scop de somn! :)) Dar sunt incordata ca un arc, din cauza de PC!! Ce-am retinut foarte bine este: dulceturi! :)
    Din experienta stiu: micul dejun e cea mai importanta masa a zilei! Ne da energia de care avem nevoie la inceput de zi! Stiu ca e asa pentru ca obisnuiam, candva, sa respect cu strictete micul dejun si, parca, ma simteam altfel... Acum, cand mananc si la miezul noptii... micul dejun parca nu mai incape dimineata, apoi ma iau cu altele si mai rontai cate ceva... si, nu stiu... e altfel decat atunci cand mancam cu adevarat dimineata :)
    Revenind: ati avut o mini-vacanta perfecta, dupa cum se vede! O mini-vacanta pentru indragostiti!
    Imbratisari, de grup, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) esti o dulce! multumim mult pentru cuvintele minunate!
      conform principiilor Ayurveda, am avut la dispozitie pentru micul dejun alimente în toate gusturile: sarat, dulce, amar, acru, iute, aspru... Este bine sa servesti din fiecare ;)
      Dulceturile au fost hmmmm! dulceturile de capsuni, caise si cirese amare au fost preferatele mele.
      Nici noi acasa nu avem un regim de masa regulat! din pacate, plecam spre serviciu mult prea devreme ca sa putem servi micul dejun. Imi incep ziua cu o cafea, apoi cu inca una... Pe la ora 10 manânc un mar, in timp ce lucrez. Abia la ora 12 mananc o bucata de paine cu ceva - carne în general (sunca, pui la cuptor, gratar de porc - bineînteles reci, pregatite cu o seara înainte), un ou fiert, un iaurt. Apoi mai manânc pâna la ora 17 doar fructe - acum portocale si mandarine.
      Seara acasa, pe la ora 19-20, mancam ceva cald, facut repede. Deci, acest mini-concediu a fost o exceptie din cele mai multe puncte de vedere :) Ne-a prins bine, a fost extraordinar... Am savurat fiecare moment si... duminica ne-am reîntors la regimul nostru de viata.
      Pupici si imbratisari brasovencelor mele preferate :-* :-* :-*

      Ștergere