luni, 17 februarie 2014

Timid

Se pare ca în Bavaria a sosit primavara!
Am promis  Iulisei  ca am sa public aceste fotografii pe care le-am facut sâmbata 15 februarie - în curtea hotelului ViktoriaQuelle.




Iar aceste fotografii, le-am facut astazi acasa, în curtea mea:



La televizor în cadrul buletinului meteorologic s-a anuntat ca asa cald la mijloc de februarie nu a mai fost din anul 1925! Atunci s-au înregistrat 18,2°C iar astazi în München au fost 19,4°C!
Tuturor, o saptamâna minunata!

10 comentarii:

  1. Supebe imagini ,chiar e primavara !
    Luni intregi astepti sa te bucuri de frumusetea florilor ce vestesc revenirea la viata si in momentul in care privesti straturile inflorite iti surade sufletul de bucurie. E primavara! E minunat!
    Numai bine iti doresc !
    Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si in vest tot asa este,sau cel putin in NRW. Am facut si eu ieri poze cu ghiocei si branduse.
    Sper sa nu revina iarna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Timid si frumos....
    o incantare pentru ochisori...;)
    Si pe la mine am zarit cateva viorele.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Super!
    Incep sa cred ca Iarna a donat Primaverii o parte din... teritoriul ei! Altfel nu-mi explic cum de-a avut Primavara curaj sa-si trimita vestitorii atat de repede! :) De n-ar avea o intelegere cu Iarna s-ar teme pentru viata frumosilor ei vestitori!
    Zile fericite!
    Imbratisari cu drag, de la trio! :) Salutari tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si la noi a venit primavara, dar doar pentru o zi, ieri :)). Azi a revenit iarna la loc :)).
    Frumoase fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bucurie sa dai cu ochii de florile astea frumoase si soarele care ne dispune.La tine sunt mai multe.Azi la noi a fost rece si soarele a disparut.O saptamana cat mai buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce de ghiocei ai, îmi păstrezi şi mie un bucheţel? Iar gălbioara aceea din alee este o curajoasă mică.
    Primăvară în toată regula, gata cu iarna! Seară bună, draga mea, că eu am văzut şi clasamentul JO la tine şi acum merg la nani!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce imagini tonice si optimiste! Sunt primii ghiocei pe anul asta pentru mine. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumos este la voi! Cu adevărat primăvară în toată regula! Toate fotografiile mi-au plăcut, dar aceea cu floricica galbenă printre pietre este nemaipomenită!
    Să vă fie primăvara cât mai frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere