vineri, 28 februarie 2014

Vitrine în prag de primavara

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"
Saptamâna trecuta, în plimbarea prin centrul orasului Schärding (Austria), am avut de cateva ori senzatia ca cineva ne urmareste, apoi am observat ca din vitrine ne zâmbeau figuri... cumva cunoscute :)))


Ultima fotografie o dedic dragei mele Pandhora, spre care mi-a zburat gândul imediat ce am vazut cum se numeste magazinul.
Pentru ca astazi este ultima zi din februarie, va doresc tuturor sa petreceti aceasta zi cât se poate de placut! Un start bun în weekend!

26 de comentarii:

  1. Aaa, pe blogul tău a sosit primăvara. Îmi place mult această schimbare, e înviorătoare.

    Cât depsre reflexii, v-am văzut, să nu credeți că ați scăpat ! :) Dar ce sunt clopoțeii aceia atât de viu colorați ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata, Zina draga! Si pe blog si in orasul meu, de doua saptamani s-a instalat primavara.
      In Germania este obiceiul ca inainte de Paste, sa se impodobeasca un pomisor in curte sau in casa - cateva ramurele dintr-o vaza. Traditional, pentru decorare se folosesc oua din lemn sau plastic, colorate ca si ouale de Paste. Mai nou exista tot felul de obiecte mici pentru decor, pasarele, clopotei si iepurasi, din portelan, ceramica, plastic sau lemn, menite sa simbolizeze venirea primaverii si sa marcheze bucuria omului pentru culoare, deci sfarsitul anotimpului gri.

      Ștergere
  2. vai de mine! nici acolo nu ati scapat de urmaritori! :)
    faine vitrine, colorate, vesele....
    sa ai zi faina! pop....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul acesta, pentru ca nu am avut iarna, parca toata lumea abia asteapta venirea cu adevarat a primaverii. Spiritul de sarbatoare creste cu fiecare zi in care ne zambeste soarele. Peste tot se vad pregatiri pentru carnaval, vitrinele sunt decorate pentru perioada decarnaval - care se va incheia marti. De doua saptamani servim la cafeaua de dimineata cate o gogoasa cu marmelada si daca nimeresti dupa-amiaza in vizita la cineva, atunci mai mananci o gogoasa, umpluta cu crema de vanilie sau lichior de oua... Sunt delicioase, dar psrca ne bucuram ca de miercuri incepe Postul Pastelui ;)
      O zi faina si tie! pup

      Ștergere
  3. Deci aceştia sunt nişte clopoţei primăvăratici, că nu disting foarte bine. Dar pe voi vă disting în vitrină. Îmi plac şi sticlele acelea colorate. Un decor simplu dar de mare efect.
    Week-end minunat, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt clopotei dintr-un portelan rezistent la interperii, care se folosesc la decorarea curtilor în prag de primavara, în general înainte de Paste.
      un weekend frumos si tie. Te pup

      Ștergere
  4. Acelea sunt sticle adevarate, sau e doar o pictura? La multi ani de 1 Martie, in avans:) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt sticle adevarate, aranjate in vitrina unui magazin de decoratiuni.
      la multi ani si tie! pupici inapoi :)

      Ștergere
  5. culoare şi fantezie!
    aşa ar trebui mereu să fie!

    RăspundețiȘtergere
  6. culori divine-ador florile pastelate ce se vad in reflexie

    RăspundețiȘtergere
  7. Yes! Anul acesta nu ne mai plangem si nu mai tremuram de frig!
    Sa-ti fie viata ca o zi de primavara senina! :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa e Minnie draga! când îmi amintesc ca anul trecut, in saptamâna din-naintea Pastelui la noi a nins :))) mi-amintesc ca eu de indignare, am facut în curte nu om-de-zapada ci un cap de iepure din zapada! A rezistat pâna dupa Sarbatorile de Pasti!
      Te pup. Si tie un weekend cu mult soare!

      Ștergere
  8. tu mereu m-ai rasfatat si uite asa ma faci sa ma imbujorez :)
    sunt o norocoasa pentru ca, oricat de departe esti, ma faci sa te simt aproape...te imbratisez draga mea draga si sper ca martisorul pe care ti l-am trimis sa-ti aduca alaturi de gandurile mele, o primvara vesela si frumoasa asa cum esti tu (stiu ca vrei sa ma contrazici dar stiu eu ce stiu) :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea draga, iti multumesc anticipat, ieri postasul a adus martisoare de la fratele meu, tata si de la Alina. Trimit aceleasi gânduri bune, inzecit inapoi, plus o suta de pupici :)
      PS: vroiam sa iti spun ca bijuteria aceea frumoasa (mâna Fatimei si Ochiul Domnului) o port zilnic, atârnata la lantisorul de la gât. Multumesc muuuuult!

      Ștergere
    2. ma intrebam daca o porti si sunt tare, tare bucuroasa ca o faci, e ca si cum ne-am vede zilnic si am povesti una-alta :)

      Ștergere
    3. asa este draga mea draga! te simt aproape :-*

      Ștergere
  9. Excelenta cromatica si reflexia, compozitia mi se pare deosebita si foarte inspirata. Trebuie sa recunosc ca-mi plac deosebit de mult pozele!
    Weekend primavaratec va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult atât pentru aprecierea fotografiilor cât si pentru urarea de wwekend :)
      Si voua, un weekend de vis!

      Ștergere

  10. Felicitari pentru postare,multa culoare, delicatete,O reflexie excelenta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Iulisa! dupa atâta gri, avem nevoie de culoare :)

      Ștergere
  11. Imi plac mult acele obiecte , au un mare efect decorativ,aduc multa veselie si culoare!
    O primavara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-au placut extraordinar de mult însa... pretul lor a facut sa le pot doar admira în vitrina :) Un clopotel costa 15 euro! confectionat manual...
      O primavara parfumata îti doresc deasemenea!

      Ștergere
  12. Floricelele decorative (sunt corpuri de iluminat?) par ornamente pe cladiri! In prima foto imi place cum se reflecta ferestrele unei cladiri, ca si cum acele rafturi cu recipiente colorate ar fi un bloc zugravit in culori vesele! L-am vazut acolo si pe Helmut! :) Reflexia e chiar interesanta! Iar in foto unde va reflectati impreuna parca peste voi cad, usor, flori! :)
    Multumesc pentru urari! La fel!
    Va dorim un weekend minunat si o primavara frumoasa! Zile fericite! Imbratisari cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce interpretari frumoase ai adus tu, Diana draga! esti grozava! multumim mult mult de tot. Trimitem imbratisari calde brasovencelor noastre dragaí. pupici
      PS: nu sunt corpuri de iluminat, sunt doar clopotei decorativi pentru aranjamente de primavara, asa cum ar fi globurile pentru Pomul de Craciun. Pupici

      Ștergere