miercuri, 19 februarie 2014

Miercurea fara cuvinte (8) - Omagiu marelui Constantin Brâncuși

Atelierul Brâncuși - Paris, septembrie 2013

Constantin Brâncuși (n. 19 februarie 1876, Hobița, Gorj — d. 16 martie 1957, Paris)

Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

38 de comentarii:

  1. Un mare artist roman!! Superbe imagini...
    O seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Constantin Brâncuși a fost un sculptor român cu contribuții covârșitoare la înnoirea limbajului și viziunii plastice în sculptura contemporană.
    Frumoasa prezentarea ta!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Emoționant omagiu adus unui geniu !
    Nu am multe cuvinte,doar privesc și mă minunez !
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos omagiu pentru acest minunat artist! Cred că a fost o vizită deosebită şi emoţionantă la atelierul său. Păcat că nu ştim să-l preţuim aşa cum se cuvine şi la noi, în ţara pe care a iubit-o atât de mult Brâncuşi...
    Numai bine, dragă Carmen şi happy WW! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Un roman cu care ne mandrim. Din pacate operele lui nu sunt ingrijite cum trebuie.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Este frumos "OMAGIUL" ce l-ai adus lui Brâncuș.
    Să ai o noapte liniștită și odihnitoare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cateodata am impresia ca nici macar nu suntem in stare sa realizam cat geniu a avut omul asta si ce personalitate puternica a fost!! (la scara larga vreau sa spun, la nivelul neamului nostru de romani).
    In Romania cam toata lumea accepta ca a fost un mare sculptor insa, cred eu, e prea putin mediatizat acolo, prea putine lucruri se spun despre el si opera lui! Noroc cu interntul!
    Ce frumos ca i-ai vizitat atelierul de la Paris, ma bucur pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună CARMEN!
    Felicitări pentru postare draga mea!
    Merită acest omagiu C.Brâncuși,imaginile sunt superbe!
    O zi excelentă îți doresc!
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulţumim, Carmen, pentru aceste imagini deosebite ce ne poartă măcar virtual prin atelierul marelui nostru sculptor!
    Şi m-a bucurat şi ultima fotografie, cu lucrări la loc de cinste.
    Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  10. As fi preferat sa fie o miercuri cu multe, multe cuvinte, cum numai tu stii sa le zici! Multumesc ca ne-ai luat cu tine in atelierul lui Brancusi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am fost si eu in atelierul lui Brancusi din Paris.. nu m-am simtit ca intr-un muzeu, ci ca un invadator in spatiul lui intim, destinat creatiei. E tare frumos..

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc pentru ca mi-ai reamintit atmosfera de acolo >:D< Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumos.
    Blogul tau are o fata noua :) Imi place.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cel mai mare artist roman din toate timpurile! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Un omagiu binemeritat ! Brâncuși a fost un mare sculptor, cu mâini fermecate și minte pătrunzătoare.

    Zi frumoasă, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  16. Minunat omagiu, Carmen! Am savurat din plin; mi-ar fi placut si mie sa pot ajunge acolo. M-am multumit cu lucrarile lui din Tg Jiu, acum multi ani, din pacate insuficient puse in valoare de ai nostril/ai lui. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. am fost la TG Jiu,am vazu, am vazut minunile lui si am fost fericita...
    multumesc Carmen pentru aceasta bucurie :)

    RăspundețiȘtergere
  18. frumos colaj!
    sper sa reusesc sa ii duc si eu pe copii la TgJiu sa vada creatiile lui Brancusi

    RăspundețiȘtergere
  19. Happy WW !
    In tinerete am participat la cateva lectii despre Brâncuși, ținute de Dan Haulică... Îi numea sculpturile - ”obiecte liturgice”.
    Multumesc pentru colaj. :*

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce album frumos ai realizat!
    Inedit. In Romania nu am avut ocazia sa vad aceste creatii. Nici macar "Poarta sarutului", "Masa tacerii" sau Coloana Infinitului.
    Raman doar cu nostalgia, ca poate, candva voi reusi sa vad aceste mari creatii

    RăspundețiȘtergere
  21. Binevenită acestă temă într-o vreme în care un Dorel cu voie de la o Direcţie de Cultură din Târgu Jiu a deteriorat Masa Tăcerii şi Poarta Sărutului, spălându-le cu furtunul, cu un jet puternic de apă.
    Am adus şi eu niţel Brâncuş. Ironic: de Coloana Infinitului au tras cu tractorul. Degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  22. frumos te-ai gandit! :)
    sa ai zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu sunt fana Brancusi, nu prea am inteles sculpturile lui, insa a fost un mare roman si un adevarat artist. Multumim ca ai impartasit cu noi incursiunea ta in lumea artei lui Brancusi!

    RăspundețiȘtergere
  24. O expozitie de zile mari.
    Fara cuvinte ca ne-am adunat la *masa tacerii*!

    RăspundețiȘtergere
  25. Prețioase opere și de apreciat intenția ta pentru această inspirată prezentare. Happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. La mine a fost inchis, asa ca am intrat la muzeul francezilor...:)
    Dar am ajuns în schimb la mormântul lui Brâncuși...

    RăspundețiȘtergere
  27. Pacat ca cei mai multi straini NU STIU ca este român.

    RăspundețiȘtergere

  28. Mandra de operele acestui mare sculptor roman, l-ai
    elogiat asa frumos pe blogul tau si i-ai multumit pentru
    mostenirea lasata in urma!
    Sincere felicitari si imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  29. Un mare artist,cu care ne mandrim.Numai ca statul mai mult incurca,decat descurca ,in intretinerea operelor lui.Poate acum sa se realizeze ceva cu Ponta,ca doar e de la Targu Jiu.

    RăspundețiȘtergere
  30. Superbe imagini. Dupa ce am vazut zilele astea la televizor, trebuie sa vizitez din nou Targu Jiu cat mai repede, pana mai am ce vedea.

    RăspundețiȘtergere
  31. un mare artist... cu numele! în ţară este promovat mult prea puţin! noroc cu cei de dincolo (dovadă este ŞI postarea ta!).

    RăspundețiȘtergere
  32. Frumos. Mi-ar placea sa ajung acolo intr-o zi . Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  33. Multumesc pentru imagini… In colectia de timbre am o “serie” cu unele dintre lucrarile lui - la vremea aceea pretuiam doar timbrele, fara sa ma gandesc si la valoarea artistului. :) Mai apoi, ne-a vorbit despre el profesorul de istoria artei… Ne-a zis, intre altele, ca a plecat pe jos la Paris!
    Imi place sa vad lucrurile din atelierul sau, sa-mi imaginez cum se concentra la munca si cum se misca pe acolo, sa vad unul dintre locurile in care si-a petrecut o mare parte din viata, departe de tara lui, tara in care - am inteles - nu i s-a permis sa revina…
    Noaptea linistita sa iti fie! Zile fericite! :)
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  34. Frumos omagiu pentru acest mare artist!
    O zi insorita!

    RăspundețiȘtergere
  35. nici nu stiu pentru ce sa te invidiez mai intai - ca ai ajuns la Paris sau ca ai vizitat atelierul lui Brancusi

    RăspundețiȘtergere
  36. Ar trebui promovat mult mai mult, ca si alte comori ale acestei tari!

    RăspundețiȘtergere
  37. adevarate comori! vedeam zilele trecute cum au spalat Poarta Sarutului cu jet de apa si au stricat-o :(

    RăspundețiȘtergere