sâmbătă, 31 martie 2018

Uite cine m-a ajutat la vopsit oua, anul acesta!

☺☺☺☺☺ Nu e pacaleala de 1 April! ;-) ☺☺☺☺


Atât celor care astazi serbeaza Pastele, cât si celor care serbeaza Floriile, gânduri bune si zile senine alaturi de cei dragi va doresc! Sarbatori cu tihna si pace în suflet!

34 de comentarii:

  1. Sarbatori Linistite si frumoase alaturi de cei dragi :*!!!
    Paste Fericit (si Florii Fericite!!)

    Leo esti cel mai cel :D!!!!
    Pupici!!!
    cu mult drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim mult, Rux draga <3
      Pupici si imbratisari. O Duminica de Florii cu pace si tihna!

      Ștergere
  2. O minune de ajutor! Sper ca nu si-a colorat si blanita! :D

    Paste fericit, draga Carmen! Bucurii si multa lumina! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-a tinut companie, a stat pe scaun si a supravegheat totul :-)
      Multumim Suzana draga! O Duminica de Florii cu veselie! <3

      Ștergere
  3. Paste fericit si Floriile cu bucurie! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Așa da! Cu asemenea ajutor, să tot încondeiezi ouă. Este așa de simpatc Leo, îți vine să-l smotocești tot timpul. Dacă e ceva ce-mi place mult la rasa lui, este „botoșenia” lui lungă și pufoasă, încadrată de 3 măsline negre: ochii și nasul dar și urechile cu vârful lăsat. Este simpatic foc!
    Numai bine și Sărbători cu bucurie în casa voastră, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺☺☺ asa ii si spunem - Maslinuta :-) sau Knopfaugen - e un dezmierd pentru animalute smpatice sau bebelusi cu ochii mari-rotunzi si luciosi, ca cei folositi la jucariile de plus. ☺☺
      Gânduri bune din Bavaria spre Târnaveni ☺ O Duminica de Florii minunata sa aveti!

      Ștergere
  5. Fiti binecuvântati de Dumnezeu cu pace, bucurie si fericire eterna, iar în suflete sa înfloreasca mereu florile iubirii eterne neconditionate, fara prejudecati al unitatii în jurul jertfei de la Golgota...
    O duminica sublima, draga Carmen !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult, Iosif draga! O Duminica de Florii cu pace si tihna în suflet!

      Ștergere
    2. În Strasbourg au fost floriile duminica trecuta, asa ca eu va salut cu Hristos a înviat, si va doresc sa ramâna viu în inimile voastre zi de zi pâna la sfârsitul calatoriei prin aceasta 'vale a umbrelor mortii'! :)

      Ștergere
    3. Adevarat a înviat! ☺
      Sarbatori pascale cu lumina, pace si tihna sufleteasca!
      Salutari din Augsburg ☺ ( esti mai departe de România cu 300 km, fata de mine ☺)

      Ștergere
    4. Da,1500 km. însa l-am scurtat cu 500 km fata de începuturile exilului de la Paris. :)

      Ștergere
    5. ooo, Paris! iubesc Parisul - dar numai pentru concedii ☺ Nu cred ca as fi putut sa accept sa am domiciliul stabil in Paris, dar pentru doua saptamani pe an, ma atrage teribil :-) Prietena mea locuieste în Paris si ne gazduieste cu drag mereu.
      In Strasbourg am fost o singura data in plimbare, fiind într-o excursie de câteva zile pe "Drumul Vinului" ☺

      Ștergere
    6. Da, am locuit si pe "Drumul Vinului" într-unul dintre cele mai pitoresti orasele din regiune, Thann, aproximativ 5 ani, unde eu m-am simtit ca acasa însa partenera adora metropolele, asa ca am schimbat pitorescul pe citadin.
      Când mergem în Ro. trecem prin Augsburg însa nu am oprit niciodata sa vizitam orasul. Pare un oras frumos cu multa vegetatie, o regiune pitoreasca. Am ceva cunostinte mai vechi care locuesc prin Micro-west sasi emigrati din Brasob^prin anii '77 pe nume Shuster, fosti ingineri la Steagul Rosu Brasov, apoi la la B.M.W. München. Mi-ar place când mai trec spre Ro. sa le fac o vizita, însa sunt atâtia zeci de ani, ca nu stiu daca si-ar mai aminti de mine, pe atunci un copil de 15 ani, îndragostit lulea de fiica lor Ines. :)

      Ștergere
    7. haha, simpatica amintirea ta din adolescenta!
      Augsburgul este al treilea mare oras al Bavariei (dupa capitala München si dupa Nürnberg) si unul din cele mai vechi orase ale Germaniei (fondat în anul 15 î.Hr), este centru tehnic si industrial, centru universitar iar din pdv turistic, are multe-multe de oferit. Vizitarea orasului merita cu siguranta, chiar daca fam Schuster nu si-ar mai aminti de tine ;-)

      Ștergere
    8. Merci, draga Carmen pentru detalii ! Uite ca nu stiam ca este atât de vechi ! Se pare ca merita sa fac un popas prelungit în Augsburg !

      Ștergere
  6. "- Ce trebuie sa fac cu acest ou? A-ham... Il pun in cos. No! Va place cum am asezat ouale in cutie? Acum dam o fuga prin curte" - monologheaza (in mintea mea) micul tau ajutor blanos.
    Foarte frumoase au iesit ouale! Florile intregesc ansamblul si subliniaza armonia care domneste la voi nu doar in zile de sarbatoare.
    Multumesc, Carmen draga! Pastele cu bucurie sa va fie, zilele senine!.
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Traditia în familia noastra a fost sa vopsim ouale împreuna, eu si fetele. Când erau mici, nici nu as fi putut sa spun ca nu am nevoie de ajutorul celor 4 mânute ☺☺☺ Acum, de când sau mutat, in ultimii ani a venit când una, când alta, mai rar sa fi fost toate 3 in dupaamiaza Joii Verzi. Anul acesta... s-au scuzat amandoua! Singurul Leo si-a oferit serviciile ☺☺☺
      I-am adus un scaun de bar, i-am reglat înaltimea în asa fel încât sa poata observa tot ce se întâmpla pe masa si am început sa vopsesc ouale. Primul ou a fost foarte interesant. Mirosea a ceva nou :-) La urmatoarele a început sa-i scada curiozitatea. Pana am terminat de vopsit cele peste 30 de oua, s-a retras în cosuletul lui si a tras un pui de somn :-) Nu am fost singuta (Helmut s-a uitat la TV), am avut un sufletel lânga mine ♥
      Pupici si îmbratisari, de la trio pentru trio. Ganduri bune din Bavaria spre Brasov <3

      Ștergere
  7. Deci toți cei din casa au contribuit cu ceva! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, bine spus! Helmut a cumparat oua bio albe, marimea L (e mereu criza de oua albe înainte de Paste), eu le-am vopsit si Leo mi-a tinut companie <3

      Ștergere
  8. Ajutor de nădejde, nu glumă! ;)
    Frumos au ieşit!
    Sărbători cu bine îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. "Stai nițel, că te dezvăț
    Fără mătură și băț.
    Te învață mama minte"
    Și i-a dat un ou fierbinte.
    Sper că oul de pe hârtie nu e cel din poezie și nu i se cuvine lui Leo☺
    Talentul lui Leo la vopsit ouăle este de invidiat...
    Sărbători Pascale cu lumina în suflet și multă bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zdreanta, cel cu ochii de faianta, era un hotoman! Leo e un cuminte! Mi-a dat o... labuta de ajutor ☺☺☺
      Pupici si îmbratisari, Gina draga <3 O Duminica de Florii cu bucurie!

      Ștergere
  10. Cât este de drăgălaş Leo !!! A avut ce păzi: ouăle sunt foarte frumoase !
    Sărbători cu bucurie în suflet !
    Pupic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim, Prietena draga!
      O Duminica de Florii cât mai placuta sa ai, în continuare!

      Ștergere
  11. Noi petrecem de 2 ori, si acum si saptamana viitoare!
    Sarbatori luminate'

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-) si noi la fel. Insa acum serbam Pastele cu prietenii de aici. Saptamana viitoare serbam mai mult simbolic, participând in gând alaturi de prietenii din România.
      Sarbatori luminate, Coco draga!

      Ștergere
  12. Paște Fericit,dragă CARMEN!
    Sărători fericite alături de cei dragi!
    Superbe fotografii!
    Pupici și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult Elena draga!
      si eu iti multumesc pentru vizita ☺

      Ștergere
  13. Cum de a fost primit Leo in bucatarie :)? Stiu ca Helmut e foarte strict in privinta asta! Inseamna ca exista multa dragoste la mijloc! Sarbatori binecuvantate acum si saptamana ce urmeaza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺ doar când gateste Helmut nu are nimeni loc de el în bucatarie ☺☺☺ Ai dreptate, el sare imediat când aude fosnete în bucatarie, sa faca el tot, fie doar sa taie pâinea... La vopsit oua însa nu se baga ☺☺☺ Sunt putine cele ce "am voie" eu sa le fac - în general, mancarurile dupa retetele românesti: salata de boeuf, vinete cu maioneza, oua umplute, salata de icre... Hahaha, nu-mi mai vine nimic în minte sa completez lista de aici. Nu prea sunt multe ☺☺☺ Reteta de aluat pentru clatite de la bunica mea a învatat-o pe de rost, nici aici nu mai are nevoie de mine.
      Când vopsesc oua înainte de Paste sau când fac fursecuri înainte de Craciun, nu se amesteca ;-)
      Leo are aces peste tot, fara nicio restrictie, el este si foarte cuminte, nu sare pe corpurile de gatit si niciodata nu ar fura mancare. Nu manânca decat ceea ce are în farfuriile lui. Nici pe strada nu mananca nimic, nici macar Hundeleckerlies daca îi ofera cineva (vecinii, doctorita, frizerita sau vânzatoarele din Fressnap) ☺ Toata lumea se minuneaza, ca rar exista catei are sa reziste ispitei... nu este meritul nostru, avem doar noroc, asa este caracterul lui Leo ♥
      Pupici si imbratisari <3

      Ștergere
  14. La noi a inceout caldura in sfarsit si cainii mei stau la soare. Nu mai vin sa ma ajute sa intind rufe, nimic. Ai mei n-au voie in casa, si sunt nazdravani, fura mancare daca prind.

    RăspundețiȘtergere