joi, 22 martie 2018

Clubul MfC ♥

Toti participantii la "Miercurea fara cuvinte" sunt bloggeri entuziasti, pasionati de fotografie, atenti la micile amanunte care dau sens vietii. Anul acesta doar datorita frumusetii lor sufletesti vor înflori florile de primavara ;-)
Chiar daca înca nu pare, primavara îsi va darui în curând prospetimea în buchete de culori si parfumuri si ne va inspira pozitivitate si bucurie. Primii care vor fotografia florile primaverii vor fi cu siguranta membrii Clubului MfC si propun pentru saptamânile care urmeaza temele urmatoare:
Saptamâna 13 - Muguri si flori de primavara
Saptamâna 14 - Specific de Paste, cum ne pregatim, ce facem în Saptamâna Mare.
Saptamâna 15 - Oua de Paste
La întâlnirea de ieri au raspuns prezent: Iulisa, Matilda, Illusion, Suflet, Daurel, MfC, CalinZina, Lumea lui Alexandru, Roximoronica, Cristi, Nima, Poteci de dor, ELENA, Laura C., Suzana, Diana, Rux si subsemnata ☺ Zilele urmatoare ne vom reîntâlni pe undeva în blogosfera  sau cel mai târziu din nou miercuri aici, pe acest blog, la "Miercurea fara Cuvinte".
Happy WW, happy everyday life! ☺

24 de comentarii:

  1. <3 ce floare minunata!!!! :D. Cred ca daca ma straduiesc un pic prind ceva flori de gheata in zilele ce vin :)). Glumesc. Dar nu ar fi imposibil.
    Am notat :D.
    Pupici cu drag insotiti de fulgi linistiti :*!!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am gasit sursa de inspiratie in geadina botanica, la expozitie, ca pe aici am avut de o saptamana, pana ieri, zapada de 15 centimetri.
      Pupici. Un weekend minunat!

      Ștergere
  2. Si eu astept florile de primavara si vreme mai calda, sa infloresc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un pic de soare ne trebuie si gata... ni se desfac aripile, ne pocnesc boboceii ☺☺☺ Primavara o asteptam cu totii, anul acesta parca mai mult ca oricand! ☺

      Ștergere
  3. Multumesc! ...voi rascoli dupa muguri si flori de primavara.

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia aştept înflorirea!
    Zi bună îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. O rochita superba!
    Multumesc pentru idei, draga Carmen!
    Sa ne reauzim cu bine! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-am gandit sa fie de sezon ;-) Oricum, temee sunt doar facultative. La MFC oricine poate participa, cu orice fotografii!
      Pupici Suzana draga. Un weekend fain sa ai!

      Ștergere
  6. Carmen, m-a rugat Roximoronica să îţi spun că nu poate comenta pe blogul tău. eu am încercat să o ajut, i-am dat detalii despre ce are de făcut să se înscrie în tabel, i-am spus şi cum să introducă adresa pentru comentariu dar spune că nu poate şi mi-a comentat mie să mă roage să îţi transmit salutări dar eu îţi spun şi că a încercat să comenteze. Dacă crezi că o poţi ajuta, am văzut că ai comentat pe blogul ei. E nouă în clubul ăsta şi are nevoie de puţin ajutor.
    Îţi mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult Potecuta, esti o dulce!
      i-am dat adresa mea de mail, daca pot sa o ajut cumva, cu tot dragul.
      Nu inteleg de ce nu poate comenta, pentru ca la mine pe blog, setarile sunt de asa natura ca oricine poate publica, chiar si cei cu statut "anonim"
      Un weekend minunat sa ai!

      Ștergere
    2. Nu ştiu unde întâmpină probleme. Probabil la acel "selectaţi profilul". Altfel nu ştiu.
      Mulţumesc, Carmen! O zi frumoasă!

      Ștergere
  7. Eu am descoperit târziu Clubul Mfc... Vă felicit pentru tot ce realizați !
    Nu am reuşit încă să vizitez toate blogurile participante dar sper în curând !
    Weekend plăcut ! Pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niciodata nu e prea târziu :-) Clubul MfC s-a infiintat acum 8 ani ☺ De-a lungul anilor a pierdut multi membrii dar s-au alaturat si multi noi, asa ca, oricand esti bine venita Mary draga <3
      weekend minunat sa ai!

      Ștergere
  8. De cand ai revenit,totul s-a insufletit.Ai tu liantul si puterea organizatorica si deja grupul s-a marit.Eu mai lipsesc uneori la postari,dar citesc si-mi place.Ma bucur pentru tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca nu ne-ai uitat si sper ca iti vei face putin timp si te vei alatura Clubului MfC de miercurea viitoare <3 Pup

      Ștergere
  9. Multumesc, Carmen draga!
    Ce faina-i culoarea! Si floarea! :)
    De doua zile avem si noi zapada din belsug! Intre noi, vecinii, ne amuzam si ne salutam cu "Craciun fericit" si "La multi ani!" :)
    Muguri si flori sa fie! Veselie! :)
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vai vai vai, ce iarna-primavara avem in prag de Paste!
      Noi am avut zapada asa cum e la voi acum, timp de cateva zile, de sambata pana joi. Joi a fost soare toata ziua si s-a topit tota zapada ca prin farmec! Vineri a fost rece, dar la amiaza a fost soare si ieri si azi au fost zile de ... vara! Ieri am fost toata ziua la un seminar de perfectionare profesionala (de la 8 la 17) insa astazi (la noi astazi sunt Floriile) am profitat din plin de minuntul soare! Am iesit in curte de pe la ora 11 si pana la ora 16 am savurat vremea minunata, imbracata doar cu un tricou cu maneca scurta si pantaloni scurti. Am alergat cu Leo desculta in iarba... minunat! De maine cica se va raci iar si vor incepe ploile! Tja...
      Sper ca si la voi sa vina valul cald si sa va bucurati de soare.
      Pupici si ombratisari, de la trio pentru trio <3

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. heeeeei.. uite ca ai reusit! ma bucur mult ca putem comunica ;-)
      O duminica seara placuta iti doresc deasemenea! ☺

      Ștergere
  11. Frumoase teme! Numai că, pentru cea de poimâine, nu cred că voi reuși să „vânez” muguri, când încă mai este „primă-iarnă” cu zăpadă din belșug. Căutăm la arhiva foto! :-)
    Numai bine, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Penzru mine nu este nicio problema Alex draga. Stiu insa ca pentru comentatot este frusttant cand scrii, formulezi frumos si trimiti... dar comentariul nu apare. Imi pare rau ca s a intamplat, eu nu am gasit nimic, nici la Spam.
      Ma bucur insa ca ai participat la ultima editie a MfC si ca de 7 ani nu cred ca ai scapat vreo participare. Multumesc mumt.
      Iti doresc o primavara minunata, chiar daca acum cu ceva zapada 😉

      Ștergere