miercuri, 2 septembrie 2015

Miercurea fara cuvinte (36) - Nuferi




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

28 de comentarii:

  1. Cât sunt de frumoşi! Şi ce culori minunate au. Adevărate bijuterii florale plutitoare.
    Happy Ww, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. O sară bună să ai și o noapte liniștită.
    Astăzi te invit să vezi cum a fost luna în 30 august 2015

    RăspundețiȘtergere
  3. Magie!!!
    Nuferii sunt absolut superbi:)! Aveam si noi galbeni, intr-un din parcurile din oras. Ma intreb daca or mai fi.
    Si... imi amintesc o intamplare care in timp a vdevenit amuzanta, de cand vizitam Delta intr-o barcuta... si am nimerit printre nuferi... Cineva din barca s-a ridicat sa faca poza si era sa ne rastoarne.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nuferi de toate culorile, visul yoghinilor! ☺

    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumuseti de nuferi! Cred ca o sa ma inspir si eu putin din aceste minuni!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce culori frumoase,toți sunt superbi!
    O zi minunată îți doresc!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Usor de vazut, mai greu sau imposibil de atins. ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. pe langa crini ii consider flori cu adevarat regale iar cei prezentati de tine sunt, fiecare in parte, minunati...
    buchetele de nuferi nu-mi plac...locul lor e acolo, plutind, oglindindu-se :)

    multumesc pentru inscriere draga mea, draga!
    si bine ai revenit acasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat sunt de frumosi.. Cumva, tot cei albi imi plac cel mai mult :) Zi cu soare!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ca tot imi doresc eu o casuta cu gradina si lac, mi-as dori si cativa nuferi acolo... Ar fi splendid!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  11. Stau si ma intreb unde i-ai gasit. Asa culori ca la primul si al patrulea, de nuferi nu am vazut niciodata.
    Sunt superbi, am eu o banuiala de unde sunt, dar cred ca i-ai "cules" din mai multe locuri.
    Bine ai venit acasa, cum spunem de fiecare data cand ne intoarcem, casa este locul care ne asteapta cu mult drag! Si eu te mai astept, tot la fel!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce minunatii ! Cata varietate de culori! Eu am vazut doar nuferi albi si galbeni in Delta Dunarii ! Am fost in iulie acolo .
    Happy WW !
    P.S. Multumesc pentru inscriere! Pup

    RăspundețiȘtergere
  13. Fotografiile tale mă ajută să îmi schimb atitudinea față de nuferi, să îmi aduc aminte că, în realitate, îmi plac mult. Faptul că intersecțiile din București sunt pline de persoane care vând buchete de nuferi m-a făcut să întorc mereu capul în cealaltă parte; mi se pare o crimă, pentru că locul nuferilor nu e într-o vază cu flori, ci acolo, în iaz.

    Am zis „intersecție” mai sus? Cum leagă Miercurea fără cuvinte lucrurile! Pentru că eu propun azi ceva dintr-o intersecție :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. subscriu la ce spui...asa e, locul nuferilor este departe de orice vaza cu flori...

      Ștergere
  14. Superbissimi! Nu degeaba a facut Monet pasiune pentru ei. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. Iata ca pentru prima data particip la MFC cu noul blog. :)
    Ma bucur sa descopar nuferii, sunt unele din florile mele preferate si rareori am ocazia sa ii admir in Bucuresti. Sa ai o zi frumoasa, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  16. Unele dintre cele mai frumoase flori. Mulțumim că ne-ai încântat privirea cu ele. :)
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  17. *-*Frumusete de nuferi...ca si o fascinatie in roz-lila, fara indoiala!! o dimineata plina de culoare!

    RăspundețiȘtergere
  18. ...Şi limbi nenumărate au nuferii şi crinii.
    Vorbesc însă limbajul tăcerii şi-al luminii.
    (Omar Khayyam)

    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  19. Unul mai frumos decât celălalt. ☺

    RăspundețiȘtergere
  20. Unul mai mândru ca altul! :)
    O încantare de- a dreptul! ;) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. Superbi nuferi si culorile lor!
    Se spune ca atunci cand infloresc
    nuferii, zambeste Dumnezeu.
    Sa ai o saptamana reusita!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce frumosi!Eu n-am vazut decat albi si galbeni.

    RăspundețiȘtergere
  23. Nufar! Sufar! Sufar de dorul linistii! :) De luni, abia, voi avea parte de o portie de liniste! N-o sa ma bucur de frumuseti ca cele din fotografiile tale, dar ma astept la culoare! :)
    Foarte frumoase aceste plante!
    Iti doresc o lina reacomodare in cotidian, dupa ceea ce pare a fi fost o super-minunata vacanta!
    Zile fericite va dorim!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru duo! <3

    RăspundețiȘtergere