luni, 16 februarie 2015

Soare si zapada

pentru rubrica "Buna dimineata Soare!"

25 de comentarii:

  1. zapada stralucind in soare, placut mod de a incepe ziua! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. astazi patura de ea este mult mai subtire, insa e la fel de frig :))

      Ștergere
  2. Zapada a fost,dar la sanie ai mers? O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. recunosc, sania noastra e înca "virgina"... Când am avut chef de sanius nu era zapada, apoi a venit zapada dar nu am mai avut timp si dispozitie ... Am fost însa la schi, saptamâna ce a trecut - in Slovenia. Deci iarna nu va trece... de geaba :))

      Ștergere
  3. Ce frumoasa este statueta din gradina si casutele pentru pasari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la inceputul toamnei, montam casutele si cantinele pentru pasarile cerului si le hranim, pana când incepe primavara si pot singure sa-si gaseasca de mâncare.

      Ștergere
  4. Cadre de poveste. Zapada pufoasa si soare, la noi zapada aproape ca s-a topit si soarele inca se ascunde.
    O saptamana faina sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum si la noi zapada s-a cam topit, au ramas pete pe partile de nord sau locurile ferite de soare... E inca frig si cred ca iarna nu a face usor loc primaverii...
      o saptamâna minunata si voua!

      Ștergere
  5. În sfârșit, ai zăpada pe care ți-ai dorit-o atât! Arată ca-n basme. Abia așteptăm pozele din vacanță!
    Zile pe placul inimii! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se vede ca nu ai mai trecut de mult pe la mine :) avem zapada berechet, mi-am satisfacut placerea sporturilor de iarna - am fost la schi si la patinaj, dar... un om de zapada urias tot nu am ajuns sa fac. Zapada nu are consistenta aceea care sa inlesneasca rostogolirea bulgarilor. Insa... timp ar mai f, nu cred ca iarna va ceda prea curând locul primaverii... :)

      Ștergere
  6. Arata deosebit casutele pentru pasari, acoperite cu zapada. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, casutele sunt nu doar folositoare pentru pasari, sunt si frumoase decoruri pentru curte :)

      Ștergere
  7. Buna dimineata, draga Carmen! Arata tare bine, inseamna ca vacanta ta e minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Silvia, aceste fotografii sunt din curtea noastra - postarile le-am programat sa apara pe toata perioada mini-vacantei noastre. Ieri seara ne-am reîntors acasa. Indata ce fac ordine intre fotografiile din Slovenia, voi scrie despre frumoasele clipe traite aici.

      Ștergere
  8. Foarte frumos acolo! E ca intr-o poveste cu necuvantatoare. :) Casuta pentru pasari imi place tare-tare. :) Am construit si eu una, candva, dar nu stiu cum se facea ca nu veneau vrabiile... Poate pentru ca era prea aproape de fereastra, dupa cum zicea Gabi (blog de bricolaj). :)
    Aici, incet si sigur, zapada se topeste (in oras, cel putin). E soare cu dinti si e cand frig-frig cand doar rece... :)
    Zile fericite iti doresc, cu drag! Si de la fete: pupici si imbratisari pentru voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este si la noi, putina zapada si soare cu dinti. E inca iarna :) Ieri seara ne-am intorsc acasa si ne-am bucurat sa vedem ca pasarelele mai au înca mâncare în cantine, deci proviziile au ajuns :)
      pup draga mea. Salutari acasa ♥

      Ștergere
  9. Ce norocoasă eşti să ai aşa o curte mare (cel puţin aşa se vede). Eu, care stau la bloc...
    Să „apuci" de aproape fiecare culoare, a fiecărui anotimp... zapada curată... na, că m-am pus pe visare!
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, stiu ce spui si eu am trait la bloc. Abia de 10 ani locuiesc la casa si am curte... sunt tare recunoscatoare vietii pentru sansa pe care o traiesc.

      Ștergere
  10. Ce frumos a fost în grădina voastră, cu aşa zăpadă proaspătă, aşternută peste toate! Noi... ne-am cam luat gândul că vom mai vedea derdeluşuri cu zăpadă şi mulţi copii cu săniuţe. Sara mă întreabă în fiecare zi când mai ninge...
    O seară frumoasă, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere