miercuri, 11 septembrie 2013

Miercurea fara cuvinte (37) - Paris 360°

Place de l'Étoile / 1 septembrie 2013

Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

72 de comentarii:

  1. Superbe imagini!
    Trebuie sa ajung si eu neaparat acolo sus....;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. neaparat, Geanina draga!
      tu ai aparat foto performant, imi inchipui ce fotografii ai reusi tu sa faci! abia astept sa le prezinti! pup

      Ștergere
  2. Adică vedem toate razele(bulevardele)? Interesantă idee! Nu mai ştiu câte bulevarde se intersectau, dar reţin că erau multe. Happy WW! Iar acum, noapte bunăI

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) 13 bulevarde sunt, stii tu bine!
      Avenue des Champs-Élysées, Avenue de Friedland, Avenue Hoche, Avenue de Wagram, Avenue Mac-Mahon, Avenue Carnot, Avenue de la Grande Armée, Avenue Foch, Avenue Victor-Hugo, Avenue Kléber, Avenue d’Iéna si Avenue Marceau.
      te pup. Noapte buna!

      Ștergere
    2. Draga mea, eşti enciclopedie! Adică să mi le scrii pe toate? Merci beaucoup! Iar intru pe blog doar în timpul liber. Pupici!

      Ștergere
  3. Splendid! Mi-e taaare dor de Paris! Happy WW, draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur daca am putut alina un pic dorul.
      Te pup, noapte buna draga mea!

      Ștergere
  4. Frumoase priveliști din Paris. Să ai o noapte liniștită.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos tare !
    Şi eu va trebui,în viitor, să+mi caut drum spre Paris :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca treci in fiecare saptamana pe la noi... esti un prieten adevarat!
      Abia adtept sa ne spui cum v-ati petrecut vara si sa ne arati noile fotografii!
      O zi minunata sa ai!

      Ștergere
  6. Superbe fotografii! Geometria perfectă a unei arhitecturi deosebite. Aştept să ne povesteşti cât mai multe despre plimbarea la Paris!
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Povestile vin, Alex draga, multumesc ca ma urmaresti!
      O zi minunata iti doresc!

      Ștergere
  7. Uite ca pe Arcul de Triumf n-am urcat niciodata! Ramane pentru o vizita urmatoare. Superbe imagini!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) e timp pentru toate, sanatosi sa fim!
      Prietena mea parizianca, spunea ca pana acum cativa ani, toate muzeele si monumentele din patrimoniul de stat aveau in prima zi din luna intrare libera. Noi am fost pe 1 septembrie la Arc si nu i -a venit a crede ca urcarea ( pe scari) costa 9 euro :-D

      Ștergere
  8. Da,dupa fotografii ati stat in buricul targului,cum se zice.Foarte frumos.Am remarcat la imaginile tale ca numai pomii sunt verzi,restul cladirilor au o culoare asemanatoare.Asa sunt? S-au ai modificat tu culoarea?Mai vreau poze de la tine.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arcul de Triumf este centrul centrului! Noi am locuit insa undeva intre Paris si Palatul Versailles.
      Fotografiile sunt neprelucrate. Exact asa exista in realitate, culorile strazilor si a cladirilor este intr-adevar gri-bej-nisip. Majoritatea ridicate in 1800...
      Ziua de 1 septembrie in Paris a fost o zi in care soarele nu a excelat, dar nici nori de ploaie nu a avut... o zi ideala pentru turism urban :-D Fotografiile ar fi putut fi mai luminiase, e drept :)
      O zi minunata! Happy Ww!

      Ștergere
  9. Frumoase si luminoase fotografiile! Imi place ideea de a poza Parisul din Arc catre toate zarile ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am facut 100 de fotogragii de pe Arc. Tare greu mi-a fost sa selectez doar 10 pentru MfC :-D:-D:-D:-D

      Ștergere
  10. Bună CARMEN!
    Splendide imagini!
    O zi minunată îți doresc draga mea!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata Elena draga!
      O zi minunata iti doresc si eu tie!
      Hapoy WW!

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Miercurea viitoare o sa prezint fotografii de la Defense, asa cum ti-am promis ;-)
      Happy WW!

      Ștergere
  12. Frumos acolo sus. Se schimba complet perspectiva atunci cand zbori. Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa nu crezi vorbele unui pilot !?! :)
      O zi minunata si tie! :-)

      Ștergere
  13. Imi plac mai ales fotografiile de sus, cu perspectiva. Cred ca am nostalgii pariziene fara sa fi vazut Parisul niciodata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E timp destul, cu siguranta vei vedea candva Parisul cu proprii tai ochi! :)

      Ștergere
  14. Mai poti sa comentezi ceva la asemenea poze? Nu prea,bine te=am regasit Carmen, promit ca particip de saptamana viitoare la MFC!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine te-am regasit! Te asteptam cu drag, oricand ai timp sa treci pe aici.

      Ștergere
  15. Draga mea Carmen, am primit cartea postala din partea voastra! A fost o bucurie nemaipomenita! Chiar ma gandeam daca ai primit mesajul meu! Va imbratisez cu mare, mare drag! Sunteti doi Oameni cu totul si cu totul deosebiti! Pupici din orasul de pe Cibin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca mi-a iesit surpriza! :) Si noi avem o amintire tare placuta din ziua in care v-am cunoscut. Pupici si imbratisari din Bavaria.

      Ștergere
  16. O panorama deosebita
    Parisul... orasul iubirii :)
    uh, foarte dragut
    o zi minunata

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu degeaba este unul dintre cele mai iubite orase ale lumii, unul dintre cele mai laudate si mai cautate! Minunate imagini ai adus, Carmen! Sa ai o zi excelenta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe lista cu cele mai frumoase orase intocmita de sotul meu, Parisull ocupa locul intai, urmeaza Barcelona si pe locul trei, Clujul :) Pe lista mea, Barcelona e pe primul, Parisul pe al doilea, Berlin si Muenchen pe trei. Orasul meu de suflet este Sibiul ;)
      O zi minunata si tie, Vienela!

      Ștergere
  18. Foarte frumos! Mi-ai potolit putin dorul de Paris :)
    In cea de a doua fotografie se vede Sacre Coeur?

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Iustina draga. ma bucur ca fotografiile de azi ti-au alinat dorul.
      Happy WW! ;)

      Ștergere
  19. Draga Carmen - alaturi de tine se calatoreste virtual atat de frumos!!
    Iti multumesc!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru superbul compliment! Pupici
      Iti doresc o zi frumoasa draga mea! Happy WW!

      Ștergere
  20. Oh, Paris, wait for me!
    O să ajung într-o zi acolo!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am invatat la orele de franceza (pe timpul comunistilor, cand o excursie in occident era impisibil) despre toate monumentele Parisului, asa "pe uscat" cum se spune. Nu credeam vreodata ca am sa ajung sa ma plimb pe langa ele ;) Toate visele in care credem cu tarie, se indeplinesc! Te pup

      Ștergere
  21. Frumos oras! Când vad pozele, fara galagie, sirene si aglomeratie, îmi place si mie. Pe lânga turnul Montparnasse din poza 4 sta Andreea, iar în Défense lucreaza.
    Weekend-ul de pe 21 voi fi si eu pe-acolo la un mic concert "The Wall". O sa fie poze si muzici...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei lasa, cu tata galagia si vanzoleala turistilor, nu exista parisian care ar dori sa se mute in provincie! :)
      Monparnasse este o zona de lux, ma bucur pentru fetita ta!
      Saptamana trecuta am nimerit la Defense exact la 12 cand toti birocratii aveau pauza de masa. Tare ne-a distrat scena! ;)
      The Wall, superb! Asteptam foto si audio reportaje ;)

      Ștergere
  22. Inca o miercure...toamna s-a instalat deja.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi in oras a plouat ieri, astazi bate vantul, insa sambata va fi soare din nou. Sper ca toamna va fi blanda ;)

      Ștergere
  23. Carmen, deși este mieruri la mine nu mai apar cei care s-au înscris la MFC. Este vreo problemă de server?

    RăspundețiȘtergere
  24. Am ratat ediţia trecută, dar de data asta am făcut tot posibilul să înving oboseala şi să mă înscriu şi eu în tabel. Sper să mă acomodez repede cu noul job şi să am timp din nou pentru toate îndeletnicirile blogosferice.
    Foarte frumoase fotografiile, sper să ajung şi eu pe acolo cât mai repede. Am auzit prea multe povestiri minunate despre Paris!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ai reusit! Daca vrei, ai timp pentru toate! :) Eu lucrez zilnic de la ora 6:30 la 17. Acasa am gospodaria si iata, blogul de 4 ani :))
      Happy WW!

      Ștergere
  25. Sunt locuri pe unde si eu m-as plimba...:))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. abia astept sa ajungeti acasa, apoi... faceti planul pentru o plimbare la Paris. Te pup

      Ștergere
  26. M-ai făcut să-mi fie dor de Paris.
    P.S. De-jur-împrejurul meu are câteva colţuri :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Incantatoare locuri, dar superbe , reusite si fotografiile!
    Multe imbratisari calde prietenesti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca iti plac imaginile postate astazi, multumesc Steliana draga!

      Ștergere
  28. Splendide imagini! Un oras care a fost gandit a fi grandios inca de acum sute de ani. Stiam, dar ma uimeste de cate ori vad parti din el si ne-ai adus cea mai frumoasa parte a sa. Multumesc.
    Cand ma gandesc cum se construieste la noi...intr-un fel de provizorat perpetuu...ma ia durerea de cap.
    O seara buna, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  29. Multumesc pt frumoasa calatorie virtuala,superbe imagini!

    RăspundețiȘtergere
  30. Parisul este un oras fascinant, plin de atractii turistice si istorice,cunoscute in toata lumea si au ajuns adevarate simboluri recunoscute aproape de oricine.
    Deosebite fotografii!
    Sa-ti fie seara bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  31. Arhitectura imi place si imi place modul in care au gandit constructiile si amplasamentul - si bunul obicei de a nu construi aiurea si contrastant. Mi se pare sau chiar nu sunt acoperite cladirile cu ”cearceafuri” pentru reclama? Si nici nu par sa fluture, spanzurate, pe deasupra bulevardelor!
    Excelent ai imortalizat “razele” intersectiei! :) Faina ideea! O “rasucire” de 360 de grade, pe "varful" Arcului de Triumf! :)
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  32. Ce frumoooos. Eu am vazut Parisul iarna si am stat prea putin. Sper sa ma intorc curand

    RăspundețiȘtergere