duminică, 6 mai 2012

Sub constelația Taurul

Nu știu cum este în alte familii, dar eu am "de luptat" ... cu doi tăurași: fiica și soțul meu :))
Ziua de naștere a Ralucăi a fost vineri și serbarea a avut loc în căminul studențesc, ziua de naștere a lui Helmut este astăzi, serbarea a început ieri seară, într-un restaurant-club de jazz și a durat până în zorii zilei.
Între cele doua evenimente, o noapte cu o superbă lună plină :) A fost un sfârșit de săptamână super-aglomerat și foarte frumos!



Familia Alinei a serbat deasemenea un tăuraș :) căruia, noi româno-bavarezii, îi cântăm cu drag în cor ZUM GEBURTSTAG VIEL GLÜCK!
PS: tabloul cu toreadorul l-am fotografiat acum câțiva ani în Barcelona, pe bulevardul La Rambla :)

29 de comentarii:

  1. LA MULTI ANI CU SANATATE SI BUCURII! Celor doi dragi sarbatoriti ai tai, sa le transmiti numai bine, zile frumoase, ani multi si frumosi, numai dorinte implinite!
    Mii de imbratisari si pentru tine, draga Carmen, sa va distrati, ca aveti de ce! O saptamana frumoasa va dorim! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult pentru gândurile bune, Mirela draga!
      Si familiei tale, numai clipe senine si multa-multa sanatate!

      Ștergere
  2. La multi ani, fericire si sanatate!
    Sa va bucurati de tot ce este frumos in jurul vostru !
    O saptamana frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim muuuult! si tie deasemenea, numai fericire si sanatate!

      Ștergere
  3. la multi ani!!!
    bucuriile si norocul sa fie mereu alaturi celor doi dragi taurasi ai tai!!
    sa fii mereu fericita langa familia ta Carmen,sunteti niste oameni si buni si frumosi! :)
    frumoasa sa-ti fie saptamana care incepe maine,cel putin la fel de frumoasa ca cea care a trecut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Pandhora draga! asa sa fie, sa dea Dumnezeu!
      Sanatate si numai bucurii îti doresc, deasemenea.

      Ștergere
  4. La multi ani si toate cele bune!
    Nu-i deloc rau cu taurasii, daca esti cuminte si nu faci pe toreadorul cu ceva rosu catre ei :)) glumesc! Mama este taur si mereu m-am inteles cu ea si imi plac taurii.
    Un inceput de saptamana frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) mi-a placut sfatul! esti o dulce!
      La multi ani, mamei tale - ca este vremea serbarii zilelor lor de nastere :)
      Sa ai o saptamâna minunata!

      Ștergere
  5. he, he!
    Tauri, ca si mine!
    La multi ani! Sa fie sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaaaa, si tu esti tauras?! pe când sa-ti cântam La multi ani?

      multumim mult! :)

      Ștergere
  6. La multi ani sotului tau, Carmen !
    Multa, multa sanatate si fericire va doresc !


    Si eu sant taur, si asta chiar m-a ajutat in viata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ninule! acum îmi explic eu de ce v-ati simpatizat, tu si Helmut, din prima clipa! ;)

      Ștergere
  7. Sa-ti traiasca multi ani fericiti,sanatosi,norocosi,
    taurasii tai minunati si sa te bucuri de
    sentimentele lor fidele!
    Pupici pentru intreaga familie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la îndemnul tau am scri articolul, Steliana draga :)
      înca o data, sincere multumiri.

      Ștergere
  8. Buna dimineata! Mai, cand am zis ca esti o zana intre flori nu vazusem... florile! Abia acum sunt multumit, am... nimerit bine figura de stil, sunteti un buchet minunat, sa traiti cu totii si sa va bucurati de... realitate!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai, mai ce complimente! am rosit pâna-n vârful urechilor - de placere ;)
      multumim mult!
      întoarcem urarile si gândurile bune, înzecit!

      Ștergere
  9. Mulți ani frumoși și buni sărbătoriților dumneavoastră!
    Să fie sănătoși... și întotdeauna voioși!
    O săptămână plină de frumos și senin vă doresc!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Sara draga!
      si tie deasemenea, sanatate, fericire si numai succese!

      Ștergere
  10. La mulți ani ! Să trăiască și să fie sănătoși, să fiți sănătoși și veseli cu toții.
    E frumos că ne împărtășești mereu evenimentele personale, pe mine, una, mă faci să cred că fac și eu parte din familie și e plăcut ! E o familie frumoasă !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca simti asa, Zina draga! Multumim! trimitem înapoi, gânduri bune si urari de sanatate si fericire!

      Ștergere
  11. La multi ani, Raluca! Alles Gute zum Geburtstag, Helmut!
    Ce bine-i sta Ralucai cu bucle! Va pupam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) a stat mai bine de o ora cu fönul în mâna, dar rezultatul n-a fost rau de loc, asa-i? ;)
      Va pupam si noi cu drag.

      Ștergere
  12. Hristos a Inviat!

    La multi ani cu multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  13. La Multi Ani !!!!!!!!!!!....si din partea noastra!
    Dupa cit de grijuliu si sensibil te exprimi nu ai chiar asa de greu cu ,,taurasii,, tai.
    In citeba zile il serbam pe al meu...Noi sa fim sanatosi si cit mai mult,,Heu,,ca restul le facem noi!
    Cu drag, LU

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim mult Lu draga! îmbratisari si pupici tie, sarbatoritului si celorlalti membrii ai familiei :-*
      care dintre baietii tai este tauras? sotul sau unul din fii?

      Ștergere
  14. ...Sotul...si ca multumire pt toate ,,luptele,, cistigate ar putea sa ma imbune cu un sirag de perle aurii.Pusici

    RăspundețiȘtergere
  15. ...am uitat sa ma semnez...LU

    RăspundețiȘtergere
  16. draga Lu,
    sa-ti traiasca sotul si sa fiti fericiti împreuna, înca 100 de ani! sanatosi si voiosi sa ramâneti! :)) Perle aurii, hmmm.... superbe sunt! si mie mi-au facut cu ochiul :))
    Abia acum 3 ani m-a cadorisit sotul cu un colier cu perle naturale de cultura japoneze, asortat la inelul pe care îl primisem cu muuuulti ani în urma - la logodna, asa ca... în ritmul acesta, voi primi probabil perle aurii la aniversarea de 80 de ani :))
    Pupici si înca o data LA MULTI ANI, taurasului tau!

    RăspundețiȘtergere