marți, 17 ianuarie 2012

Cocteil Dallas

Dupa o zi geroasa si plina de probleme ce au asteptat sa fie rezolvate, un cocteil fructant si deosebit de aromat, ajuta mult în relaxare si contribuie la înlaturarea efectelor stresului sau oboselii.
Este nevoie de un cocktail shaker, cuburi de gheata, pahare de şampanie în forma de lalea si un fruct pentru decor: o cireasa-cocteil, o felie de caisa sau de carambola (fruct stea).

Se pun câteva cuburi de gheata în shaker si pentru o portie, se masoara si se adauga:
3 cl. Bourbon Whiskey,
2 cl. Bols Apricot Brandy (coniac de caise),
4 cl. nectar de maracuja,
1 cl. suc de lamâie
Se agita totul puternic, prin miscari elegante învatate poate din serialul american Dallas -Ewing Oil Company ;) si se strecoara bautura prin sita shaker-ului direct în pahar. Se orneaza crestând fructul si asezându-l pe buza paharului.
Sanatate si o seara tihnita!

28 de comentarii:

  1. Fructul stea e superb .Parca danseaza pe marginea paharului.:)
    Off, ce pofta imi facusi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hai fuguta în Augsburg, ca mai avem o portie! :)

      Ștergere
    2. Vreau sa stiu cum se numeste
      fructul de pe marginea paharului?

      Ștergere
    3. CARAMBOLA aceasta se gaseste de vanzare?

      Ștergere
  2. Pot sa arunc din când în când shaker-ul pe la spate si sa-l prind daca mai apuc prin fata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) înainte sau dupa ce ai baut doua cocteiluri? :)))

      Ștergere
    2. Daca n-am doua nici nu ma apuc sa fac si pentru altii.

      Ștergere
    3. :)) esti grozav! trebuie neaparat sa te vad!

      Ștergere
  3. Acum simt eu arome si imi doresc un pahar !

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte apetisant :)
    acu trebuie sa-mi beau ceaiul cu ochii inchisi
    ca sa-mi pot imagina ca e.... altceva :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Miammm!
    Eu in seara aceasta mi-am facut o cana uriasa plina ochi de ceai de scortisoara aromat si cald...
    Poate maine voi incerca reteta ta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte tare, eu una cad lata sigur daca beau asa o combinatie, deloc n-am exercitiu :-D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) cine e tare?! sunt 5 cl alcool combinat cu 5 cl. suc de fructe si apa... Nu-ti trebuie niciun exercitiu!

      Ștergere
  7. Carmen, Carmen, ce-mi faci tu mie marti seara, cand ar trebui sa stau cu ochii pe ceas, ca uite, acusica vine ora 00:00 si apare miercurea fara cuvinte dar cu poze multe, multe. Cred ca d ela cei 3 cl + 2 cl alcoolici, mi s-a facut un sooomn, de nu mai pot sta sa inscriu fotografia de aici
    http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/01/oglinda-cerului.html

    Iti spun si eu "Noapte buna!", si te rog sa asezi tu linkul in condica de prezenta de maine. Raman datoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te înscriu cu multa placere ;) este o bagatela pentru mine.
      Somn usor si vise placute Adriana draga!

      Ștergere
    2. stiam eu ca ma pot baza pe tine; multumesc si pupicei multi

      Ștergere
  8. pentru mine tot ce e dulce si cu un strop de alcool e perfect..si reteta ta e mai mult decat perfecta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) tocmai am completat saptamâna trecuta lipsurile din bar; acum avem tot ce trebuie pentru orice reteta de cocteil... Când vii sa ne rasfatam ;)

      Ștergere
  9. :) mmmmm vin eu fuguta in augsburg...sa-mi pastrezi o steluta:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Da... Acum trebuie să plec la birou, dar mai pe la prânz cred că încerc un pahar. N-am Bourbon, dar mă descurc eu cu altceva... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah, nuuuu. Reteta trebuie respectata original, altfel cocteilul nu e la fel de gustos! Atât ingredientele cât si cantitatile :)

      Ștergere
  11. Grozava combinatie, primim si noi un fruct stea?:D

    RăspundețiȘtergere