joi, 8 februarie 2024

Reflexii - Reflexii in Oglinda 6/2024

Astazi, pentru joia reflexiilor si oglindirilor... am o colectie mai lunga de fotografii si teme diferite ☺ Încep cu oglindiri clasice - doua imagini din garajul firmei  ☺ 
Continui cu fotografii facute la lumina unei lanterne cu UV Blacklight Fluorescent. Sunt exact aceleasi flori de ieri de la "Miercurea fara cuvinte" însa vazute noaptea ☺  
Urmatoarele doua fotografii, sunt obtinute tot cu ajutorul lanternei cu lumina UV. Sunt câteva pietre care încalzite de lumina lampii devin fosforescente si ramân fosforescente pentru foarte scurt timp. Mi-au placut cum arata... parca este o comoara cu pietre de smarald ♥
   
Ultima serie de fotografii (cu reflexii), reflecta o traditie aici în Germania. Ziua aceasta de joi se numeste "Weiberfastnacht"  si în toate tarile catolice, este o zi importanta de carnaval 😍 care marcheaza începutul high-carnival-season! . Carnavalul atinge zilele acestea punctul maxim de petreceri. Da azi si pâna marti ( "Martea grasa"), fiecare zi are o denumire speciala. În plus, peste tot se manânca gogosi! Gogosi cu marmelada, cu sos de vanilie, cu crema de ciocolata sau de lichior de oua, cu glazura de caramel sau de migdale, etc, etc! Începând de miercuri, se lasa Postul Pastelui si ziua se numeste "Miercurea cenușii"(Aschermittwoch)...Mîine este "Bromiger Freitag" (vinerea lenesa), sâmbata este Faschingssamstag (carnaval de sâmbata), duminica este Tulpensonntag (duminica lalelelor), luni e Rosenmontag (lunea rozelor).
(daca faceti ochii mari, ca gogosile sunt asezate pe "ziar" ☺☺ Nu e ziar, sunt servetele speciale! )   
Va invit sa participati la rubrica "Reflexii în Oglinda", initiata de SoriN si preluata de mine. Publică într-un articol pe blogul tău, o fotografie cu reflexii, o imagine sau un clip pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (orice fel de oglinda... chiar si oglinda ochilor, oglinda apei, a cerului sau oglinda retrovizoare) si înscrie articolul aici - în tabel:

12 comentarii:

  1. Îmi placee să intru aici pe blog în primul rând fiindcă știu că voi admira ceva frumos. Și câteodată și gustos, cum par a fi acele gogoși. Nu sunt o mare fană a gogoșilor, dar din când în când chiar mi-e poftă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ana draga 🤗
      Nici eu nu sunt fana... dar e sezonul 😂 Eu as prefera langos cu branza sau clatitele cu branza telemea 😎

      Ștergere
  2. Azi ne-ai răsfățat cu reflexii! Cel mai mult m-au intrigat cele cu lumina UV, ce fel de pietre sunt? Bănuiesc că nu se întâmplă la fel cu toate pietrele.
    Gogoșile sunt numai bune de privit când mai ai patru ore până ajungi acasă, și nu ai de unde cumpăra nimic bun ( cu excepția comenzilor). Cele simple nu mă încântă, dar cu cremele înșirate sunt delicioase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺ ma bucur ca apreciezi fotografiile mele :-) multumesc ♥
      Te-au intrigat în sensul ca ti-au deșteptat curiozitatea, sau îngrijorarea / suspiciunea ? ☺ Sunt pietricele de plastic care strălucesc în întuneric doar daca sunt luminate, se folosesc la decorațiuni de grădină sau acvariu. Eu le am intr-un bol, alaturi de alte bilute de plastic "normal" ☺
      Gogosile pentru carnaval nu sunt niciodata goale... Cele "simple" sunt umplute cu dulceata de piersici sau de capsuni, de obicei. In Germania, acele "gogosi simple" se numesc Quarkbällchen. Astealalte se numesc Krapfen sau Berlinern ☺ si imediat trebuie sa adaugi felul de umplutura pe care îl doresti. Azi am mancat Gogosi cu dulceata de piersici si caise. Ieri am mancat din cele cu crema de vanilie. ☺☺☺ Abia astept sa treaca sezonul, sa scap de tentatie ☺☺☺

      Ștergere
    2. M-au intrigat in sensul de curiozitate, mă întrebam ce piatră devine fosforescentă. Dacă este plastic înțeleg.
      Te cred că sunt tentante gogoșile cu cremă, vanilia sună foarte bine.

      Ștergere
  3. Nu ştiu ce faci, cum faci, dar faci fotografii tare frumoase! Mulţumim că ne răsfeţi cu ele! Am cedat la gogoşi, recunosc. Arată bine de tot :D
    Seară bună, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Potecuta, multumesc mult 🤗😘💞 te pup. Seara buna 😘

      Ștergere
  4. Pozele la lumina lanternei parca sunt subacvatice. Nu cred ca am vazut o astfel de lanterna, pentru nocturna.
    Frumoase pozele! Si mi-au placut si gogosile...
    Weekend placut, draga Carmen! Pupici!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa.... bun! Ma oglindesc eu in oglinzi - mereu mi s-au parut interesante fotografiile in oglinzi si de fiecare data cand vad o oglinda laterala de masina imi reamintesc cand mergeam cu ai mei si Ralu la Covasna si a venit din fata o masina cu viteza si cand a trecut pe langa Trabi a crapat oglinda in vreo 3 :)))). Ce moment...

    Ca de interesant arata florile la lumina UV. Pietrele imi amintesc de animalutele mele acvatice fosforescente.. Ralu avea stelute eu..ce sa gasit - le am lipite pe usa dinspre balcon. Am si cu ceva fosforescent o poveste amuzanta... doar ca intre timp am ajuns si la gogosi.. si mi-am reamintit cat de bune puteau fi si cat imi placeau de mult.

    Maine si micul N are carnaval la scoala si duc preparate la scoala sa manance impreuna de dimineata ( cred ca ceva prajiturele cu branza - gen pateuri a pregatit Ra - nu am poze.. chir sa o intreb daca si la ei e cu gogosi :D).
    Puuup si merci mult!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-ai făcut poftă de gogoși! Și in Polonia, joi, s-au mâncat gogoși, nu mai rețin cum se numește sărbătoarea. Foarte frumoase fotografiile cu pietrele, dar și nuferii, facute la lumina lanternei cu UV. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase, interesante şi, cele din final, apetisante!

    Weekend pe placul tău, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe. Am crezut căpietrele verzi sunt flori fotografiate tot noaptea. Chiar minunate.

    RăspundețiȘtergere