joi, 29 februarie 2024

Asa începe Primavara - Reflexii în oglinda 9/2024

cu martisoare de la Alina
 
Va invit sa participati la rubrica saptamânala "Reflexii în oglinda", initiata de SoriN si preluata de mine aici. Publică într-un articol pe blogul tău, o fotografie cu reflexii, un videoclip filmat in oglinda sau imagini pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (orice fel de oglinda... chiar si oglinda ochilor, oglinda apei, a cerului sau oglinda retrovizoare) si înscrie articolul aici - în tabel:

7 comentarii:

  1. Foarte frumos!! In prima faza am crezut ca ai viorele (eu le zic de fapt albastrele) langa ghiocei... apoi am vazut ca este de fapt mica vaza :D.
    Martisorul meu va ajunge abia prin aprilie (prin Ralu), dar e gata pregatit :).
    Sa-nceapa primavara ! Hihi
    (apropo, citisem un titlu cum ca se anunta ninsori.. hahahahah)
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Parcă şi simt mireasma aerului proaspăt în care se răsfaţă ghioceii!
    Să-ţi fie primăvara frumoasă, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai pregătit un mic rezumat al zilei de 1 martie acolo! Îmi sunt foarte dragi mărțișoarele de felul acela.

    RăspundețiȘtergere
  4. Carmen - cred ca aici e buba. Uite aici apare meniul la subsol - nu in dreapta.
    Vei textul pe care il preiei ( cel cu invitatia ) poate e acolo buba. Deobicei cand treci de pe editare normala in cod html iti apare cu rosu daca e ceva cu probleme...
    Varianta ar fi sa il bagi un pic in ciorna.. si vezi daca merge bloul normal. Apoi incearca sa il copiezi cu totul in alta ciorna si sa il rescrii cumva de mana.. adaugand codurile separat (la tabel si linkuri.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Odată de ce am intat, de la mine, la articolul cu supriza neplăcută, am putut ajunge şi aici, accesând articolul din arhiva ta din coloana din stânga.

    RăspundețiȘtergere
  6. Un start bun in primavara, draga Carmen!
    Frumoase martisoarele Alinei! M-au bucurat si pe mine!
    ❤️😘

    RăspundețiȘtergere