miercuri, 21 februarie 2024

Gingasie - Miercurea fara cuvinte 8/2024

Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfC☺ Happy Wordless Wednesday! ☺

24 de comentarii:

  1. Sunt cu adevărat gingaşe!
    Happy WW, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Gingășie și iubire! Iubire de frumos!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumos! Îmi plac cel mai mult cele cu inimioare. Prima este .... fără cuvinte.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ambele fotografii le-am facut cu ajutor, pentru ca mâinile mele formau inimioara ☺
      Happy WW!

      Ștergere
  4. Ce frumoase gingasiile de azi! Care nu sunt doar de azi, ci mereu prezente
    in viata noastra!
    Happy WW, draga Carmen!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. totusi, acestea sunt tipice doar lunii februarie :-)
      Intr-adevar, bucuriile mici aduc calitate vietii noastre, si frumuseti marunte sunt de observat la orice pas - trebuie doar sa ne deschidem sufletul.
      Happy WW, Suzana draga! ❤️😘

      Ștergere
  5. Culoarea și parfumul vieții noastre aduse de aceste gingășii, care ne întâmpină la orice pas!🥰
    Happy WW, Carmen dragă! Te îmbrățișez!😘🤗❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de cand eram fetita, iubesc aceasta minunatie a naturii numita Zambila! Parfumul ei m-a fermecat pentru totdeauna!
      Da, gingasii exista peste tot, trebuie doar sa avem dispozitia de a le descoperi ♥
      Trimit pupici si îmbratisari, Gina draga ❤️😘 O zi minunata sa ai!

      Ștergere
  6. ❤️😘 Multumesc! O zi binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos colaj! Semn de primăvară! :)
    Te îmbrăţişez, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooof, iar s-a publicat anonim deşi am pus ce şi unde trebuia. Eu sunt.

      Ștergere
    2. si eu am avut probleme saptamâna aceasta la comentarii. Nu doar pe Wordpress ci si pe Blogspot! Parca acum s-ar fi reglementat... OF!
      Pupici si imbratisari, Potecuta draga! Hppy WW!

      Ștergere
  8. Multă delicatețe. Toate sunt frumoase, însă pentru mine specială este ultima, cea cu trandafirul.
    Seara frumoasa Carmen!🤗🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acel trandafir l-am primit de la baietii mei de Ziua Sf. Valentin ❤️😘 Helmut a zis ca este "buchet de economie" ☺☺☺ am primit doar o floare (pe lânga concediul wellness ☺)
      O zi minunata si tie, Ioana draga!

      Ștergere
  9. Cat de frumoase suuunt!! Oare ce flori sut cele din dreapta sus?
    Imi plac inimioarele. Asa ne salutam eu cu micul N cand era mic si vorbeam noi doi muuuult de tot pe wa. Acum.. abia ne mai vedem. :)
    Pupici si happy ww :D!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Viburnum bodnantense Dawn, denumita popular si Calin de iarna, este un arbust decorativ semi-foios, în iernile mai blânde, care plantat în loc ferit îşi menţine frunzele. Decorează prin florile roz deschis, durabile, parfumate ce se deschid la sfârşitul iernii, fiind un vestitor al primăverii."

      Ștergere
    2. oare de ce este asa? si nepoteii nostri erau vorbareti nevoie mare - telefonam saptamânal - pâna sa inceapa clasa a III-a! dupa aceea, incet incet, au ajuns si ei sa fie mereu in criza de timp!
      Oricum ar fi, amintirile nu ni le ia nimeni! Ce frumos ca a fost! Si precis vor mai veni! Pupici si îmbratisari ❤️😘

      Ștergere