sâmbătă, 3 februarie 2024

Galben

Galben înseamnă strălucire și lumina, este culoarea fericirii și a optimismului. Galbenul este o culoare caldă, o culoare veselă și energică, o culoare ce transmite buna dispoziție. 💛 Galbenul captivează, farmecă și emoționează cu ușurință, aprinde bucuria, fericirea și stimulează învățarea mai ușoară - deoarece galbenul afectează partea logică a creierului, stimulând mentalitatea și percepția. Deasemenea, inspiră curiozitatea și stimulează entuziasmul și încrederea. Galbenul se leagă puternic de cunoaștere și conștientizare. Atunci când îndoiala de sine se instalează, culoarea galbenă caută să oprească aceste gânduri negative, pentru ca galbenul are capacitatea incredibilă de a însenina orice încruntare. 
Florile galbene ne dau energie, evocă sentimente de fericire și bucurie și răspândesc o dispoziție pozitivă. Ele sunt asociate soarelui.🌞
 
💛 Tuturor, un start bun in weekend! 💛

22 de comentarii:

  1. Si narcisele galbene sunt printre preferatele mele. Le ador pur si simplu. Si Bunica mea Maia avea in curte narcise galbene batute (unele in doua nuante chiar.
    Cumva... le simt parfumul prin ecran, doar privindu-le.
    Ai dreptate - galbenul iti da o stare de bine - chiar ma gandeam la acest lucru cand am facut o rochita aceasta culoare...

    Pupici cu drag !! Weekend de si cu povesti :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa apara si in gradina :-)
      Habar nu am cum va evolua vremea, insa dupa vântul puternic de ieri, astazi vremea este superba! Chiar as putea face plaja pe terasa! Soarele este atât de placut! Cine stie cat va mai dura pâna va incepe iar sa ninga?! Putem sa ne astepta la orice!
      Pupici. UN weekend placut! ♥

      Ștergere
  2. Cât de proaspete și de vesele sunt! Îți luminează casa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat! aproape ca nu mai avem nevoie de incalzirea centrala ☺☺☺Glumesc ;-)
      Te pup. Un weekend minunat sa ai! ♥

      Ștergere
  3. Știam că florile galbene oferite înseamnă gelozie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Habar n-am. Mi s-a spus de mai multe ori când am oferit flori galbene.😀

      Ștergere
    2. "etichete" fara suport ;-) Ceva între prejudecati si superstiții... parerea mea.

      Ștergere
  4. Foaerte frumoase! Am și eu în grădină, dar încă nu au răsărit! Weekend minunat să ai! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am multe in gradina, narcise de acestea galbene dar si albe cu mijloc galnen si albe cu oranj la mijloc. Dar... nici la mine nu au rasarit! E abia inceput de februarie, nu-i asa?! ;-) Deocamdata ne bucuram de cele cumparate din florarie.
      Weekend minuna! Pup

      Ștergere
    2. la noi iar bate vantul saptamana aceasta... dar e caldut, primavaratic.
      Cine stie, poate mai vine zapada... Au fost ani cand de Paste a fost totul alb! 😊

      Ștergere
  5. Si mai este si culoarea celei de-a treia chakre, a plexului solar.
    Si sunt usor crete, narcisele tale! Superbe!
    Pupici si weekend placut, draga Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt crete, ci sifonate, abia s au deschis ❇️Cand le a cumparat Helmut, erau aproape toate inca bobocei inchisi.
      Multumesc asemenea, Suzana draga 😘🤗

      Ștergere
  6. Și eu abia aștept să infloreasca narcisele in curte la socrela mea. Sunt frumoase și delicate.
    Duminică plăcută Carmen 🤗🤗.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce bine ca o mai ai pe socrela! ♥
      Mama lui Helmut avea deasemenea curtea plina cu flori si am primit si noi multe de la ea - crinii si brândusele le avem de la ea. Toate culorile! Dumnezeu sa o odihneasca! ♥

      Ștergere
  7. Sunt minunate, parca ar fi sori parfumati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana draga, exact asta sunt! Sori parfumati! Cat de frumos ai zi! ♥

      Ștergere
  8. Candva în secolul trecut trandafirul galben simboliza gelozia, așa l-am învațat când eram mică și deși acum semnificația trandafirului galben s-a schimbat, pentru mine prima reacție la florile galbene e să mă gândesc la acea semnificație a trandafirului galben.
    Narcisele tale sunt minunate, și da, acestea ar putea să alunge din mintea mea că galben e asociat cu gelozia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu asociez florile cu nicio atitudine umana negativa... ce vina au ele? :-)

      Ștergere