vineri, 9 februarie 2024

Cheers!

14 comentarii:

  1. Ohoho, eu iau paharul portocaliu! Nu știu ce aveți acolo, dar în cel portocaliu parcă s-ar ascuns apusul unei zile de vară! Să vă fie de bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce delicii!. Un weekend minunat, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  3. A gustat si el din prajitura sau nu are voie?
    Cheers! Weekend placut si vesel, draga Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia astept sa ne spui detalii... Prea arata totul bine. cel putin torturile 😍.
    Poate reusesc sa fac si eu unul maine :D Ca am tot promis si mereu a intervenit cate ceva sa imi strice planul.
    Ceva simplu...
    Ma mai uit odata sa ma inspire :)))).
    Ce dulce e Leo :D
    Puuup

    RăspundețiȘtergere
  5. Cheers! Weekend cu voie bună, draga Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  6. Norc!
    Arată bine ce este in pahare!
    Ispite : prăjiturile!
    Weekend cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cheers!🥂
    The desserts look amazing!

    Happy Sunday, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cheers to you!🥂🥰...cumva debut timpuriu de Valentine's day?!🌹🤔 ...sau antrenamente ale papilelor gustative!😋😄
    Cu siguranță asemenea desfătare nu e de ratat...si eu am pregătit în week-end un desert delicios tipic scoțian...Cranachan🍨
    Start de săptămâna plin de sănătate, bucurii! Leo e ca un aristocrat 🐕! Vă îmbrățișez!😘🤗

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce de bunătățuri și frumuseți, cu siguranță delicioase! 💖

    RăspundețiȘtergere