luni, 7 mai 2012

Joaca pe un curcubeu

Invitatia Florentinei si a lui Little Lucky suna asa: " va invit sa adaugati linkurile unor postari care au ca subiect curcubeul. pot fi crafturi, desene, jocuri, poezii sau povesti daca stiti, ba chiar si fotografii, daca ati reusit sa surprindeti cu aparatul foto acest fenomen spectaculos si atat de indragit de copii"
Eu înscriu o fotografie din anul 2000, pe când fetita mea învata sa tricoteze :) "Fularul în culorile curcubeului"- Fotografia nu are calitate artistica - nici macar digitala nu este, dar are o semnificatie deosebita pentru mine, ca mama. Fetita din fotografie a împlinit alaltaieri 21 de ani!
Voi cu ce curcubeie va laudati? ;))

17 comentarii:

  1. La multi ani fiicei tale!
    Ce dragut este fularul!
    Eu mi-am facut un pulover in culori vii si aiurit amestecate...Cu toate ca e cam uratel,e foarte pufos si tine extrem de cald. De aceea nu l-as inlocui cu un altul.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) asa e bine, Vera draga! important este este comfortul, nu neaparat designul!
      o seara faina, pupici :)

      Ștergere
  2. cu cata rabdare tricoteaza ea...serioasa ca si mama ei :)
    sa fiti sanatoase si fericite amandoua Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu cu un curcubeu in trei culori: copiii mei!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!
    Zambetul gazei e un curcubeu....

    RăspundețiȘtergere
  5. avea spor la tricotat se vede, chiar daca era o incepatoare

    cat despre curcubeu, m-am prin si eu in joaca

    o zi colorata si cu bucurie, iti doresc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cea mica - Raluca, a avut de copil pasiune si aptitudine pentru muncile casnice - ca si azi. Cea mare - Adela, are "doua maini pe stanga" :)) Sunt ale mele, amandoua... :)
      Vin cu placere sa vad curcubeul la tine :) o seara faina!

      Ștergere
  6. Fetita constata ca a ma trecut un an,mama rememoreaza si e mindra.Felicitari mamei si la multi ani pentru amindoua!
    Curcubeul e fetita ta pentru tine,pentru toti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce frumos ai spus! asa este... copiii ne sunt tot ce e mai pretios pe lumea asta!
      O seara faina! :)

      Ștergere
  7. Ce harnicuta! Doamne cat a impletit! Era si normal sa te simti mandra!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tare harnicuta si constiincioasa era.Asa este si acum. Adela... mai mult cu moda :))

      Ștergere