duminică, 6 februarie 2011

Nascuti pe 6 februarie

BOB MARLEY (n.1945 -d.1981) cel mai cunscut interpret de muzică reggae, un profet al mișcării Rastafari.
NATALIE COLE (n.1950) cântăreață americană, prima interpretă de culoare care câștiga Premiul Grammy (de doua ori în anul 1975, 1976, de trei ori în anul 1991, 1993,1996 si 2009)

AXL ROSE (n.1962) pianist, keyboardist, percutionist, chitarist si vocalist al trupei Guns N' Roses.
CATALIN CRISAN (n.1968) interpret român de muzică ușoară

Am mai putea nota:
Ronald Reagan (n.1911-d.2004), președinte al SUA în 1981–1989
Zsa Zsa Gabor (n.1917), actriță de film, americana de origine maghiară
Vanni Corbellini (n.1955), actor italian, a jucat în "La Piovra 5"(1990) - adaugat de L'Automne
Willie Tee (n.1944-d.2007), keyboardist, vocalist, compozitor, producător - adaugat de Vaca verde
Dan Bălan (n. 1979), cântaret moldovean, component al formatiei O-Zone
..............................................................................................................................
 Lista ramâne deschisa, astept completari :)

16 comentarii:

  1. Compozitia lui Adrian Maniu ,despre care nu prea am auzit pana la aceasta postare ,m-a impresionat si tulburat in acelasi timp.

    RăspundețiȘtergere
  2. Steliana,
    îmi pot si închipui de ce! seamana atât de mult cu ceea ce ar fi putut scrie Pusi... Si pe mine ma dus gândul la dragul tau copil...

    RăspundețiȘtergere
  3. ...si ,,micul,,meu!!!!!!!!!!!Azi mincam tort!
    La noi e ca si atunci cu multi ani in urma:soare cu dinti,multa lumina si putin ger.Te pusi Lu

    RăspundețiȘtergere
  4. LA MULTI MULTI ANI! am simtit eu ca mai trebuie sa fie cineva! ;)
    Sanatate, vise împlinite si numai bucurii! serbati frumos si savurati din plin momentul! Va pup dragilor! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim!Toate bune si dragi si voua si tuturor celor care sarbatoresc si care se stiu bucura de inca o zi! Lu

    RăspundețiȘtergere
  6. Poeme alese pt rasfatul sufletelor noastre,asa cum ne-ai obisnuit!! Si parca se potrivesc cu lumina asta orbitoare de-afara.. Melancolii adanci....
    La capitolul aniversati....imi aduc aici preferatul - actorul italian,Vanni Corbellini!!! Tocmai pe el sa-l fi uitat?! Ce n'est pas possible! Urmaream "La Piovra" pt ca era el acolo....Ce sa mai?! Era nebunie! Un barbat extrem de...tulburator,fermecator,italiano vero!! Si uite cum mai trece timpul...si cum mi-ai amintit de toate astea...Tipul avea ceva extrem de special,sharm nebun,tot mai rar in zilele noastre...

    Te sarut,Carmenutzule scump!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  7. Lu,
    pe chestia asta mi-a preparat Helmut - deja :) - un cocktail :) Ne gândim la voi!

    RăspundețiȘtergere
  8. L'Automne,
    notat! multumesc :) te pup si eu draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Crmen,vineri am fost cu fetele si am baut o licoare portocalie cu gheta...hmmm!Salutari maestrului !Lu

    RăspundețiȘtergere
  10. O multime de aniversati care ne fac zilele mai frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  11. Lu,
    hmmm... ce pacat ca ne despart atâtia kilometri! mi-ar fi placut si mie compania voastra :) Pupici! salutam ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Harvi,
    asa este! fara muzica sau poezie nu putem trai! ;) dar si calatoriile ne fac viata mai frumoasa! îmi place mult blogul tau! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi plac versurile selectate si ideea in sine. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Dan,
    ma bucur! pentru ca într-adevar m-am straduit sa gasesc referitor la fiecare artist, cea mai frumoasa poezie si cea mai buna piesa muzicala :)

    RăspundețiȘtergere
  15. La mulți ani sărbătoriților.Cu această ocazie am ascultat muzică ce-mi face plăcere.Mulțumesc Carmen.

    RăspundețiȘtergere
  16. Se-cret,
    tare ma bucur daca ti-au placut melodiile pe care le-am selectat! :)

    RăspundețiȘtergere