vineri, 4 decembrie 2015

Jurnal de Vacanta de vara - Plaja la Sfântu Gheorghe

Pe întreaga durata a concediului nu am citit nici macar o pagina din romanul pe care l-am luat cu mine în geanta peste tot. Mai ales la plaja mi-a fost imposibil sa citesc... Mi-am spus mereu în gând ca daca acum nu profit de soarele generos si de frumusetea salbatica a peisajului, atunci când?!
Am facut lungi plimbari de-a lungul tarmului, am adunat cele mai frumoase scoici si melcisori, am construit "palate" placate cu sidef, ne-am luat la trânta cu valurile si am absorbit prin fiecare por al pielii energia soarelui si-a brizei, transformându-le zi-de-zi în bronz uniform si trainic, vizibil chiar si azi în prag de iarna :)

(continuare la "Jurnal de vacanta de vara - Sfântu Gheorge, cu Silvia, Virgil si Zurla")

9 comentarii:

  1. Foarte faine instantaneele voastre de vacanta! Deja mi s-a facut dor de mare si de vara :))

    Exact in aceeasi situatie am fost si eu in ultima escapada in Corsica. Uneori am chef si citesc cu spor la plaja, de data asta n-am citit nici macar o pagina :)). Pur si simplu nu am avut dispozitia necesara. La fel ca si tine am preferat scaldatul, soarele, plimbarile sau pur si simplu admiratul marii si al peisajului din jur.

    Un weekend frumos iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si pe mine m-a apucat nostalgia vacantei la mare :)) Ma bucur de fotografii ca de o zi la plaja :)))
      Da, pentru mine este învatatura de minte, nu voi mai lua în concedii romane, pentru ca nu ajung sa citesc - mi-e prea complicat pentru ca la citit am nevoie de ochelari, nu mai merge fara! ;)
      Un weekend minunat si tie, Larisa draga!

      Ștergere
  2. Ce bine ca inca mai postezi despre mare! Vorba Larisei. Deja mi-e dor...
    Imi plac cele doua turnulete. Or fi rezistat pana a doua zi?
    Un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bucuria sarbatorilor imi tempereaza dorul de vacanta la mare, însa asa pentru o zi la soare parca nu m-as da în laturi :)))
      Turnuletele au rezistat câteva zile... cine sa le strice? :) sunt oameni putini la Sfântu Gheorghe.
      Un weekend minunat si tie, Suzana draga!

      Ștergere
  3. Ce frumoasa e plaja acolo!Sunteti tare cool!Imi place ^_^ . Un weekend minunat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. plaja este într-adevar tare faina! :) mutumim ^_^ un sf^rasit de saptamâna minunat sa ai, deasemenea!

      Ștergere
  4. Oricât ne-ar fi placut, acesta este motivul pentru care noi nu avem nici catel si nici pisica.Noi plecam de doua trei ori pe an in concediu, plus ca la sfârsit de saptamâna în general facem excursii de cate o zi. Când esti plecat, chiar numai daca ai flori de udat, tot trebuie sa rogi un vecin sa aiba grija. Când ne vom aseza, atunci va veni vremea pentru un prieten patruped.
    La Roma am fost o saptamâna în luna iunie ac. M-as duce si la anul :))
    Un weekend minunat sa ai, Luiza draga!

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Carmen, ne uitam cu placere la fotografii si ne reamintim ce bine a fost! Suntem tare bucurosi ca plaja de la Sfantu v-a fermecat, iar pe tine te-a tinut departe de cititul romanului...cam asa se intampla in acel loc minunat de la capatul lumii parca...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce faine imagini! Nu doar soare, relaxare, distractie, ci si dragoste citesc in ele. :)
    E relaxant de privit astfel de fotografii. :)
    Ziua minunata sa iti fie si spor la pregatiri! Spor la buna dispozitie! :)
    Imbratisari si pupici cu drag, de la noi pentru voi! <3

    RăspundețiȘtergere