joi, 4 aprilie 2013

Declaratie de dragoste

Câteodata îmi pun întrebarea, daca ar trebui sa aleg, oare ce as alege?!
Fara bani as putea trai, fara renume deasemenea... Daca în fiecare zi ar fi soare, as putea trai fara ploaie, dar daca un înger m-ar ridica la cer, m-as arunca din nou pe Pamânt, pentru ca aceasta nu ar înseamna pentru mine fericirea... Fara tine nu as putea trai!
Oare daca nu as putea privi, as putea totusi sa te vad?! Oh, nu, nu cred! Iar fara brate... te-as putea atinge, dar nu as putea sa te îmbratisez. Oh, am nevoie de acestea la fel de mult cât am nevoie de tine!
Daca nu as putea visa, cum as putea crede ca existam, tu si eu?! Daca nu as putea cânta, cum ai putea auzi acest cântec?! Mi-ar fi teama ca gresesc ceva si ca te-as putea pierde si daca nu te-as avea, nu as mai putea sa zbor, pentru ca tu, esti aripile mele...
Poti sa-mi iei totul, nimic nu are însemnatate pentru mine. Întreaga lume poate fi împotriva mea, nimic nu conteaza atâta vreme cât esti lânga mine! Dar fara tine nu as putea trai! Mi-ar fi greu sa dorm, nu as putea sa respir... Nu, nu pot sa traiesc decât lânga tine. Spune-mi, ce m-as face fara tine?!
Sursa foto
Prin rândurile scrise mai sus nu prezint o traducere oficiala ci doar am încercat o transpunere în text a versurilor piesei "Without you"- compusa de Chris Brown.
Îmi este imposibil sa înteleg, cum poate cineva sa transmita atâta emotie prin vocea sa, cum poate sa compuna asemenea muzica, cum poate sa gândeasca asemenea versuri si totodata... sa fie violent, sa-si învineteasca prietena în bataie?! Înger si demon într-o persoana, este posibil?!
Chris Brown face parte din acei "baieti rai" care sunt iertati si carora trebuie sa li se acorde o a doua sansa...
S-a nascut în Tappahannock -Virginia, la 5 mai 1989, tatal - ofiter într-o închisoare locala si mama, directoare a unei gradinite de copii. Pe când Chris a împlinit 6 ani, parintii s-au despartit si copilul a hotarât sa locuiasca cu mama si noul prieten al acesteia. Declara mai târziu în multe interviuri ca aceasta perioada din copilarie i-a fost umbrita de numeroase acte de violență domestică.
La 11 ani se decide sa devina cântaret, fiind mare fan al lui Michael Jackson, Anita Baker, Stevie Wonder si Sam Cooke. Idol îi este Usher si... nu va dura mult pâna când Chris Brown îsi împlineste cu adevarat visul. Pâna la 16 ani a urmat  Essex High School, scoala din localitatea natala, dupa care a urmat cursuri private. La 15 ani a semnat contractul pentru primul album de studio cu Jive Records. Apoi, cariera lui muzicala s-a desfasurat vertiginos. În anul 2007 în cadrul Billboard Music Awards, Chris este declarat "Artistul anului". În comparatie cu vârsta pe care o are, lista premiilor pe care Chris Brown le-a câstigat este uriasa si succesul muzical enorm. Viata lui are însa si momente de care nu este deloc mândru. 
La 18 ani se îndragosteste de cântareata Rihanna (n. 20 februarie 1988) si cei doi devin pentru urmatorii doi ani un cuplu. În seara în care Chris Brown urma sa cânte pe scena premiilor Grammy 2009, din cauza unui SMS primit de Chris de la o ex-prietena, cearta escaleaza, se ajunge la violenta fizica si povestea se încheie prin interventia politiei si arestarea lui Chris. Ulterior, într-o declaratie oficiala, Brown si-a cerut iertare pentru cele întâmplate si a declarat că speră să rămână în relații de prietenie cu fosta sa parteneră de viață. Si-a recunoscut vinovatia si a fost condamnat de catre un tribunal din Los Angeles la șase luni de serviciu în folosul comunității.
Pe de alta parte, numeroasele acte filantropice dovedesc o generozitate deosebita a cântaretului, care pâna în 2012 a lansat 5 albume solo, a participat la numeroase turnee în întreaga lume si a jucat în filme si seriale TV. Ultimul său album se numeste "Carpe Diem" si va urma sa apara în anul 2013.

16 comentarii:

  1. ca sa iti bati prietena de o invinetesti, trebuie sa ai cate ceva lipsa la cap! ei, acuma nici noi nu stim ce o fii facut si ea!
    cred ca de aici s-a inspirat Rihanna cu "man down". am auzit ca s-ar fi dat si o lege in legatura cu asta...
    P.S. m-as feri si sa stau langa un "bronzat", daramite sa fiu prietena cu el!

    RăspundețiȘtergere
  2. E clar! Astazi este ziua melancoliei!
    Pe unde am fost toata lumea este melancolica!
    Melodia este foarte frumoasa! Te pup draga mea o dupa amiaza placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. primavara e de vina :))
      te pup si eu. O seara faina sa ai!

      Ștergere
  3. Are un "demon" interior pe care nu-l poate controla. Poate că muzica şi actele de caritate sunt încercarea de a-l ţine în frâu.
    De altfel toţi marii artişti au avut un pitic mai mare sau mai mic sărit de pe fix :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este... Trecutul marcheaza fiecaruia viitorul si de judecat, nu avem dreptul sa judecam pe nimeni, daca nu avem timp sa analizam si sa cunoastem toate fatetele problemei.
      Chris Brown ca voce, îmi place tare mult ;)

      Ștergere
  4. nu-l suport-nu mi se pare ca are talent, iar actele filantropice au fost impuse de casa de discuri dupa ce a batut-o pe proasta de rihanna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce o faci "proasta"?

      Ștergere
    2. mie îmi place melodia aceasta la nebunie :) as asulta-o ore in sir... este o faza. Probabil primavara e de vine ;))
      Nu cred ca i s-a impus sa doneze banii câstigati... sunt multi artisti care nu o fac, chiar daca au banai "cu carul".
      In spatele fiecarui STAR se ascunde un om simplu, cu aceleasi nevoi ca fiecare muritor de rând.
      Rihanna, are 25de ani, 7 Grammy si este pe locul 9 în topul celor mai frumoase femei din lume...
      Amandoi, si Chris si Rihanna, au (voluntar) o multime de angajamente sociale, începand cu strângere de fonduri pentru sinistratii din urma cutremurelor, inundatiilor sau azboaielor si încheind cu activitati în fundatii pentru bolnavii de cancer sau SIDA.
      Daca analizez ce am facut eu pentru societate... sunt atât de mica în comparatie cu acesti tineri. Oare cati reusesc sa faca atâtea?! Majoritatea dintre noi, ramânem la stadiul de "as dori sa fac/ sa devin"...
      Sunt sigura ca si consumul nervos este direct proportional cu uriasele realizari. Nimic nu rasare din nimic...

      Ștergere
    3. Sa fim totusi seriosi in legatura cu actele caritabile. Alea sunt calculate la centima pt a echilibra impozitele de catre echipe de avocati profesionisti + popularizate cand si cum trebuie de catre echipe de publicisti profesionisti. Asta nu e neaprata ceva rau, reflecta doar o functionare ff inalt organizata si relativ stabila si de succes a industriei real importante a muzicii de larg consum, plus foloseste si celor eventual ajutati de caritate. Doar am simtit nevoia sa clarific deoarece mi se parea cam siropoasa chestia cu caritatea, si dupa parerea mea sincera e chiar preferabil a se dirija caritatea in moduri cat mai rationale si calculate decat haotic bazat pe emotii, pt ca asa se ajunge si la o eventuala distributie probabil mai eficienta si mai echitabil justa, plus incurajeaza si pe cei sarmani care au nevoie de caritate sa stie cum sa ceara in mod mai expert, si astfel chiar fara sa-si dea seama isi dezvolta si ei un grad de know-how, din care unii poate chiar o sansa de a invata ceva util astfel incat sa nu mai aiba nevoie de caritate la un moment dat in viitor (sau cel putin asa se spera, desi in practica acest salt educativ real e indeplinit de un procent destul de mic de cazuri, si majoritatea doar se perfectioneaza in a cersi in continuare din ce in ce mai rafinat).

      Ștergere
  5. Melodia e frumoasa, la fel ca si alte cateva melodii ale lui.
    In rest nu sunt o mare fana a lui, poate si din cauza povestii cu Rihanna. Acum ce se ascunde exact in spatele acestei povesti nu stiu decat ei. Insa indiferent care ar fi motivul, asa ceva nu se face. Clar!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu sunt fan Chris Brown si nici fan Rihanna, dar sunt câteva melodii,din repertoriul lor, pe care le gasesc colosale! spre exemplu de la Rihanna imi place mult melodia Russian roulette.

      Ștergere
  6. Prima data cand am inceput sa citesc, m-am gandit: in ce zi suntem azi? Este Clubul Povestilor Parfumate? Care este tema? hihihi...numai eu pot fi atat de ametita!
    Nu stiu nimic despre Chris Brown, dar mi-a placut enorm transpunerea ta! Nu cred ca este treaba mea sa judec ce anume s-a intamplat intre ei, dar consider ca nu putem da vina numai pe mediul in care a fost crescut! Nu ii scuz gestul! Bravo lui pentru actiunile umanitare ...ma bucur pentru cei ajutati de el si nu stau sa ma gandesc prea mult de ce si daca ii impune cineva ceva. Pe cei care ii ajuta nu cred ca ii intereseaza explicatia ci faptul ca sunt ajutati!
    Hai ca azi sunt vorbareaaaaata ! Cred ca am consumat "norma" de vorbe pentru trei luni!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce nu mai imi plac povestile astea...

    RăspundețiȘtergere
  8. Am dezbatut in cateva secunde tema propusa de tine cu Teddy.Ne place vocea lui,dar fara sa-i spun ce am citit despre el mi-a si replicat ce nu-i place genul acela de om care isi bate prietena.Vocea da.Omul nuNoapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa spun sincer, nu-l prea stiu decat dupa nume si dupa povestea cu Rihanna. Nu i-am ascultat niciodata muzica. Daca melodiile Rihannei sunt foarte difuzate si le aud, uneori vrand-nevrand, cu el, desi stiu ca e o vedeta, lucrurile stau mai putin altfel pentru mine. :)
    Desigur ca si aceasta melodie acum o aud pentru prima oara :) Suna bine. Si ceea ce-ai scris mi-a placut. Si, ca si tine, nu cred ca il pot eu judeca pentru violenta respectiva fiindca habar nu am ce-o fi fost intre ei. Asta nu inseamna ca sunt de acord cu violenta, bineinteles.

    RăspundețiȘtergere
  10. Noi il ascultam foarte des inainte. Ne place muzica lui, ne place mult si vocea, dar dupa ce am aflat cat poate fi de violent, ceva parca s-a rupt si vraja a disparut.

    RăspundețiȘtergere