vineri, 19 aprilie 2013

Stând pe burta în iarba

pentru rubrica Reflexii în oglinda - tabel de înscriere la SoriN

"Cu ochi de furnica privesc obeliscul ametitor al firului de iarba." - Valeriu Butulescu
Update 19.04.13 -11:35 - Nu mai pot sa stau pe burta în iarba... ploua!

31 de comentarii:

  1. Dacă nu trec maşini prin jur, cred că, de la distanţa asta atât de mică, poţi auzi şi cum creşte...iarba ! :)))
    Foarte frumose pozele, de o convexitate desăvârşită, dar şi ideea : parcă sunt globuri de pom, sau...bile imense de rulment ? :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nuuu, nu trec masini - în cartierul meu sunt interzise autoturismele! masina noastra "doarme" intr-o asa numita "curte de garaje". Deci, da, cei cu auz poetic, pot auzi chiar si cum creste iarba ;)
      Globurile le-am cumparat din raionul "decoratiuni pentru gradina" si au diametrul de 12, respectiv 9 centimetri. Sunt rezistente si la înghet... practic, ramân 12 luni, zi de zi în gradina.

      Ștergere
  2. Foarte originala ideea cu bilele! Imi place!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)...faine!...lasa ca se termina ploaia! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sincronizarea nu prea functioneaza! ;)) de luni pana vineri, sunt "închisa" ziua-ntreaga într-un birou iluminat artificial, inconjurata de hartoage, habar n-am daca e soare sau furtuna, deci... as fi preferat sa ploua cu galeata toata saptamâna si sâmbata si duminica sa fie soare si cer senin. Te pup draga mea. Un weekend fain!

      Ștergere
  4. mmm..mi-a placut ideea dar si reflexia ta :)
    chiar si cu ploaie primavara e vesela!
    pup draga mea draga,w-end cu soare iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. primavara este minunata! Ploaia asta aduce culorilor prospetime! e drept ca as fi preferat sa fi plouat de marti pâna vineri si sâmbata si duminica sa avem soare, dar... Nu s-a invntat înca o telecomanda pentru schimbat vremea :))
      te pup si eu, draga mea draga.

      Ștergere
  5. Ce frumos! Ador sa ma lungesc in iarba, sa-i simt mirosul. Mi-ar placea sa am o gradina ...
    Weekend placut draga Carmen.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este Larisa draga. Este minunat sa ai în fata usii un petec verde de unde sa zambeasca florile doar pentru tine, unde sa poposeasca vrabiutele si sa-ti cânte în zori de zi, sa ai unde sa te retragi cu o carte în mana la umbra liliacului, ori sa faci gratar, oricând ai chef. A avea curte e superb!
      Te pup. Un weekend minunat si tie! :)

      Ștergere
  6. Ce poze frumoase, demne de un profesionist. S-a meritat putina burtica in iarba :)

    Un weekend minunat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarul este ca îmi place sa stau în iarba si cum ajung acasa, ma descalt si umblu doar cu picioarele goale... ah, ce senzatie placuta! :)
      multumesc, un weekend minunat deasemenea!

      Ștergere
  7. :))Azi dimineata mi-am cules un buchetel de zambile.Le-am dus la scoala sa ne minunam de culoarea,parfumul si gingasia lor.
    Eu abia aveam ochi!:))
    Tu esti mereu in actiune!
    Frumoase oglindiri!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah... La noi a fost racoare, pana saptamâna trecuta, de aceea florile în gradina mea sunt tare ramase în urma... abia au aparut zambilutele. înca ma abtin sa tai o zambila pentru casa. Iubesc acest parfum, de cand eram copil.
      te pup. Weekend fain! :)

      Ștergere
  8. :)
    tare bine iti sade iar ideea e tare dulce...

    RăspundețiȘtergere
  9. Prima poza mi se pare exceptionala, cu imagina ta reflectata de bila argintie. E superba!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu burta pe iarba ai obtinut de niste fotografii de mare efect. Chiar daca bilele arata bine, ochii mei se indreapta mai ales spre pajistea spalata de ploaie, spre lalelele inca nedeschise, spre forsitia si celelalte tufe. Ai o gradina frumoasa, intima, imi place foarte mult. Sper sa reusim si noi sa mai facem un pas-doi in amenajarea gradinii, pacat ca vremea e atat de potrivnica. Bate vantul de zile intregi, iar aerul este foarte rece pentru data la care suntem. Toata vegetatia e intarziata din cauza asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarul este ca ploaia face bine naturii...chiar daca pe noi ne indispune! ;) iarba este tot mai verde, de la o zi la alta!
      Si la noi a fost racoare, pana saptamâna trecuta, cand brusc am avut parte de temperaturi de vara! Practic, de la iarna, am sarit la vara... aAstazi însa se pare ca a început primavara :)) Ploua in reprize, dar nu e frig.
      Si noi avem înca multe planuri pentru înfrumusetat gradina, dar culmea este ca ploua tot timpul la sfârsit de saptamâna, cand practic am fi avut timp de gradinarit... ca altfel, in cursul saptamânii suntem la birou de dimineata pana la ora 17-18. :((

      Ștergere
  11. Inedite primele reflexii. Felicitări. O seară plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoase si bilele si reflexiile! Din iarba se fac cele mai grozave fotografii :)
    Am experimentat de curand, prin padurea cu lalele...
    Nu stiam ca exista globuri atat de rezistente. Asta e chiar ceva deosebit.
    O seara cat mai placuta, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
  13. Imagini frumoase si inainte si dupa ploaie. Natura nu inceteaza sa ne uimeasca prin frumusetea ei.
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  14. :))) și mai cred că solul este rece(chiar fără ploaie!!!)
    Frumoasă și inedită ideea !

    RăspundețiȘtergere
  15. Sarut mana !
    Sincere felicitari pt reflexia ta ! Se vede ca ai pus suflet si pasiune in tot!
    O seara senina îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Este o încântare sa fie privite!
    Seara placuta îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  17. Sunt o ofticoasa.Eu sunt in curatenie si nu am timp de a simti cum creste iarba,decat peste cateva zile.Doamne ce fotografi faci!Degeaba mi-am luat eu un aparat bunicel,dar mai am mult pana sa-l stapanesc.Un weekend cu liniste si odihna!

    RăspundețiȘtergere
  18. Aceleasi legi ale naturii creind ceea ce este in jurul nostru putem a folosi ca sa ne implinim niste dorinte, poate ginduri mai mult sau mai putin exprimate!
    Pot filozofa timp bun pe marginea fotografiilor tale, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce frumoase reflexii! Mi-a plăcut tare mult cum ai zis: "obeliscul ameţitor al firului de iarbă"!
    Îţi doresc un weekwnd frumos, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere