luni, 1 aprilie 2013

Iepuri


Ciocolata, pentru toti cei care trec pe aici, dar mai ales pentru cei care au participat la pacaleala de 1 April: Tibi, Shakuka, Elena, Iuliana, Geanina, Nicoleta, Pandhora, Angi, Minnie, Ana, Stefania, Gina, Alina, Anastasia, Larisa. Daca nu doriti ciocolata cu zahar, ci cu stevia, atunci va rog serviti de aici:

21 de comentarii:

  1. eu o sa iau si si...pofticioasa de mine,multumesc! :))
    te pupacesc draga mea draga,somn usor! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, o sa gust o urechiusa de ciocolata, foarte potrivita pentru un demaraj in forta al zilei. Sa ai o zi insorita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bunatati! Multumesc!
    O zi dulce si frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. sper sa nu doreasca nimeni "cu zahar"! am traista la mine! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bunut, bunut!
    Am luat si eu unul....:)
    Zi faina! Pop!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am luat și eu un iepuraș și îți mulțumesc Carmen!
    O zi frumoasă și însorită să ai!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Miammm!!! As gusta din toate, hihi...
    O saptamana grozava!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu l-as lua pe cel de plus, cu tot cu cosul cu oua!

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa,sa ne indulcesti,olecuta!
    Prea ne-ai pacalit ieri!:)))

    De suparat mi-e "frica "sa ma supar ca-mi tai nasul.:)
    Pupici si zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mulţam fain! Eu am luat un ou gustooos :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ciocolata cu stevia este tentanta, am vazut mai nou ca exista si gem indulcit cu stevia... Sper sa nu-i gaseasca mai tarziu ceva toxic si sa o retraga cum au facut cu Aspartamul ! :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc! Te-ai gandit si la mine! Ciocolata cu stevia pot manca si eu! :))
    Pe iepurasi ma fac ca nu îi vad! :))))
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ba eu vad iepurasii :))
    Sunt foarte dragalasi. Cu siguranta si foarte dulci. Am luat unul. Multumesc, Carmen!
    Sunt mare fan ciocolata.
    O seara cat mai frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  14. Wow
    cu ce delicatese ne-ai intampinat!
    eu iau un iepure, dar si un bonbon :)
    o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  15. Îmi place cum arată iepurele şmecher cu ochelari de soare :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Văd că au foarte drăguţi toţi şi mi-au lăsat şi mie un iepuraş! :)
    Mulţumesc, Carmen. O gazdă perfectă, ca întotdeauna.
    Seară frumoasă, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  17. Daca ma iau dupa eticheta aia e ciocolata cu shtevie?:))

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc, iau si eu un botic de iepuras, sa le ramana ceva si celor care vor mai veni.
    Zi frumoasa, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  19. I can't read your blog but chocolate bunnies translate in any language...

    RăspundețiȘtergere
  20. Ah... ciocolata...
    Daca imi e pofta de ceva, atunci sunt dulciurile!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere