joi, 11 aprilie 2013

Culori


Atât fotografiile pe care le-am prezentat la Miercurea fara cuvinte în aceasta saptamâna, cât si cele din cadrul acestui articol, sunt prelucrate cu programul Color Touch, descarcat ca app gratis, pe telefonul mobil. Cu acest program, orice fotografie, pe lânga varianta originala,  poate fi redata si cu efect alb-negru, sepia, old mono, old, infrared, auto contrast, color rotate (exemplu - ultima fotografie aici prezentata), cross process, boost dark, lomo, negative, solarize, thermal, xray sau old magazine.
Dar cel mai interesant mi se pare procesul prin care într-o fotografie alb-negru se pot reda culorile originale doar pe portiuni (exemplu: primele doua fotografii, prezentate aici). Cum? Prin simpla trecere cu varful degetului pe display, peste zona ce se doreste colorata. Daca mâna nu este foarte sigura, se poate mari imaginea sau se poate micsora (respectiv mari) zona de atingere (instrumentul de lucru, "pensula"); daca chiar si asa apar greseli, nu este nicio problema! fotografia poate fi oricând readusa la stadiul alb-negru, prin procesul retur.
Dupa obtinerea imaginii dorite, nu ramâne decât sa salvati fotografia nou obtinuta! Simplu, nu-i asa?

Pingback participantilor la MfC 15/2013: Alina, Iulia Radu, Robert, Ninu Ninulescu, Cristi, Blind Love, DaNuTzA, carmen elena, IULISA, SORIN, Jurnal de Sotie, AndreeaG, kristi, Fata Nesabuita, Cupcake, tu1074, Fairytale, Vanessa, Foto de inginer, Piticii Voinicii, DANI, 13angi, anastasia, Tiberiu, Gară pentru doi, florentin, Bia Bialog, Anca, Rolling Ideas, andrei, Madleene, Karma police, Leovi, Silvia, Irina,Copilul in oras, addicted, Minnie, Just Words, Hoarder Obsessive, dor, nima, C-tinH, ELENA, pandhora, Melly, Steliana, TUDOR, Alexandru, Liviu Bimbea, CipBtRo

12 comentarii:

  1. Multumim ca ai fost din nou o gazda buna! :))
    Noapte buna draga mea, iar maine o zi cu soare!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. o joaca incitanta,de abia astept sa vad ce te mai inspira :)
    ma alatur lui Minnie cu multumirile...te pup draga mea draga,somn usor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumim, draga mea. E chiar interesant. Cred că-l voi încerca şi eu, tot în joacă :)
    O zi minunată de primăvară îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. :)...simplu!... :)
    O zi frumoasa, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce tare! Mai intai imi trebuie un telefon smart :))
    O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte interesant! Stiam eu ca nu-i chiar o joaca :)
    Ma gandisem insa ca poate e in Photoshop. Mie mi-a placut, imi plac aceste chestii creative, care provoaca.
    O zi frumoasa, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
  7. Telefonul meu nu-i chiar atât de inteligent să se joace cu culorile, dar pare interesantă aplicaţia asta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Fain! Telefonul meu nu e asa destept, asa ca folosesc pe laptop IrfanView, tot gratis de pe net. Tot asa aplica filtre si efecte diverse pentru imagini. Timp nu prea mai am ca sa ma joc :) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Carmen, eu ma gandesc insa la altceva...Ca esti de fapt o MAGICIANA!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Vazand cate se pot face din nimic, am senzatia ca omul s-a depasit pe sine, ca nimic nu ne mai poate sta in drum. Singurul lucru care imi lipseste este telefonul cu care sa ma joc asa. :))

    RăspundețiȘtergere