luni, 29 aprilie 2013

Pink, blue & green

pentru rubrica PinkMonday - tabel de înscriere la Karma Police

25 de comentarii:

  1. Cel mai mult mi-a plăcut poza "subiect feminin aşezat în peisaj". :)))
    Să mă ierte preacinstitele Dvs. feţe, dar la prima vedere (chiar şi cu ochelarii pe nas) am crezut că e "subiect feminin bându-şi cafeluţa (şi cu ţigara !) în natură înflorită"...Orice prezenţă umană înviorează peisajul.Şi...invers.Cu atât mai mult în cazul de faţă!
    Zile frumoase de primăvară cu flori peste tot !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fotografiile le-am facut in Gradina botanica, unde sunt amplasate scaune si sezlonguri, in cele mai placute locuri. Mi se pare sacrilegiu sa funezi in parc (dar asta poate doar pentru ca eu nu am fumat niciodata). Pentru o curatenie perfecta, nu se bea cafea si nu se mananca decat in locul amenajate, aici in gradina botanica, o superba gradina imprejmuita cu castani.
      Multumesc! iti doresc deasemenea zile minunate in mijlicul naturii.

      Ștergere
  2. Zana florilor roz! :))
    Sa-ti fie saptamana bucurie!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Greu am plecat de acolo... parfumul delicat si petalele diafane care se scuturau. A fost o atmosfera de vis!
      Te pup draga mea. O saptamana minunata si tie!

      Ștergere
  3. Foarte, foarte frumos acolo, raiul pe pamant nu alta !
    Cred ca in RO exista doar 3 gradini botanice...(asa imi zice internetul )
    ar trebui sa fie asa ceva in fiecare oras !...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, Ninu draga, un paradis, indiferent de anotimp!
      Nici eu nu stiu decat Bucurestiul, Clujul si Timisoara... dar oricum, sunt atat de putin intretinute si atat de sarace in exponate, incat nu arata mult diferit fata de parcurile obisnuite. Pacat! Mare pacat!
      Eu cat am locuit in Sibiu, am fost cel putin o data pe saptamana in Muzeul satului - este alt gen de parc, insa superb deasemenea!

      Ștergere
    2. Carmen mai sunt! Cel putin una mai stiu eu!
      http://www.ccbjb.ro/
      sau
      http://www.youtube.com/watch?v=-IaAciJ6pPQ

      Ștergere
    3. Stiu ca mai sunt, Minnie draga. Eu aici am spus ca pe astea 3 le-am vazut.

      Ștergere
  4. Herrliche Bilder Carmen!
    Schöne Woche
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Crissi, ist es auch bei euch so kalt wie bei uns gerade?! 9ºC!
      Uns über den 1. Mai zu freuen fällt erwas schwer! LG! ;-)

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Si eu... dar oare cine poate trece nepasator pe sub pomii infloriti?
      ♡♥♡♥♡♥♡

      Ștergere
  6. nu stiu care floare e mai frumoasa, cele din copaci sau tu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumusetea... asa ne trecem, exact ca floarea de mar!
      Ce bine imi pare ca ai aparut, draga mea regina PinkMonday!

      Ștergere
  7. Vai cat sunt de frumoase pozele! Cand ma uit la ele parca sunt si eu acolo :)

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult, Petro draga! Imbratisari si pupici, si pentru Ellie ♡

      Ștergere
  8. Frumoase priveliști. Apare și zâna primăverii....O zi plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha... am sa spun sotului meu cum a fost interpretata fotografia, pentru ca el este aurorul. El m- a fotografiat in timp ce savuram acele clipe sub "ploaia" de petale roz.
      O ti faina si tie, Kristi draga!

      Ștergere
  9. Sunt de acord cu ceilalţi: zâna florilor roz!
    Te îmbrăţişez cu mare drag! O seară de poveste!

    RăspundețiȘtergere
  10. te prind florile :)
    o saptamana faina sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Inspirata postare!Pozele sunt minunate, iar versurile– balsam pentru suflet!!
    Sa ai o zi norocoasa,vesela si cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Splendide imaginile si poezia pe care ati ales-o doamna Carmen este foarte frumoasa si nu in ultinul rand, dumneavoastra sunteti atat de frumoasa si fericita in mijlocul florilor si ma bucur mult de tot pentru dumneavoastrea.
    Trimit imbratisari calde spre dumneavoastra, doaman Carmen, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Deci ati ajuns si la Gradina botanica :)
    Minunata bogatia de flori alb si roz. Marco are mare dreptate. Fotografia in care apari e foarte reusita. :)

    RăspundețiȘtergere