sâmbătă, 20 aprilie 2013

Politia?!

Un tip traverseaza strada pe rosu. N-apuca bine sa puna piciorul pe trotuar ca se aude fluierul politistului:
- Ati vazut ca este rosu?! De ce ati traversat? Va voi da o amenda!
- Domnule politist, va rog aveti întelegere... eu sunt daltonist!
- Ei si ce, acolo la voi în DALTONIA, nu sunt semafoare?!?!

Agentul de circulatie opreste o masina condusa de o baba...
- Doamna, nu aveti voie sa conduceti cu 20 km/h deoarece stânjeniti circulatia!
- Dar eu doar am respectat limitarea de viteza de 21 km/h.
- Însa acel indicator nu arata limitarea de viteza, ci faptul ca rulati pe Drumul National nr. 21!...
- Zau?!?... Multumesc mult!...
Pe când restituie actele babutei, agentul observa ca pasagerii de pe bancheta din spate stau înclestati, într-o liniste mormântala.
- Doamna, de ce stau asa încremeniti pasagerii dumneavoastra?!?
- Oh, înca nu si-au revenit de când am virat din Drumul National nr. 195!... 



Patrulând pe un drum, doi agenți de circulație au văzut pe geamul din spate al mașinii ce mergea în fața lor, un anunț despre vânzarea acesteia și numărul de telefon. Polițiștii hotărăsc să-l sune pe șofer, iar apoi să-l amendeze pentru că vorbește la telefon în timp ce conduce.
Unul din ei sună, întreabă careva detalii despre mașină, iar șoferul îi răspunde pe handsfree.
Polițistul nu mai rabdă și-i spune:
- Te aud foarte rău, ia receptorul.
- L-aș lua, numai că acum nu pot, doi rahati de politisti ruleaza în spatele meu...

Un politist vede un biciclist indreptandu-se spre el si-i zice:
- Opreste! Bicicleta ta nu are nici far, nici ochi de pisica, nici...
- Da-te la o parte ca n-am nici frâna!

Doi politisti (de la circulatie) merg cu masina, când într-o curba ies de pe carosabil si intra într-un pom. Revenindu-si dupa soc, soferul spune:
-Asa de repede nu am ajuns niciodata la locul accidentului!


Poliţistul îl chestionează pe conducătorul auto internat în spital:
- Cum a avut loc accidentul?
- Conducătoarea autoturismului din faţa mea a semnalizat schimbarea direcţiei de mers către stânga.
- Şi?
- Şi, contrar tuturor previziunilor mele, a virat la stânga...

Un politist opreste un autoturism si îi spune domnului de la volan:
- Felicitari! Ati castigat 50 Euro pentru ca purtati centura de siguranta. Ce veti face cu banii?
- Pai, cred ca ... îmi voi lua permisul de conducere!
Atunci, sare sotia sa:
- Nu-l ascultati! Asa vorbeste el, când e beat!
Un om din spate:
- Stiam eu ca nu o sa ajungem prea departe cu masina asta furata!...
La care, se aude o voce din portbagaj:
- Ce, am trecut deja granita?!?...

Un sofer este oprit de un politist. Coboara din masina ofticat si-l întreaba pe politist:
- Mergeam prea repede?!
- Nu... zburati prea jos!

Politistul de la circulatie, scriind amenda, spune soferului beat:
- În starea dumneavoastra de ebrietate, este indicat sa luati mâinile de pe volan!
- Va rog sa ma iertati... Promit ca data viitoare când ma voi îmbata, voi conduce fara mâini!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
pentru rubrica Happy Weekend - tabel de înscriere la Elly - Blind Love

25 de comentarii:

  1. Cred ca despre politisti si soferi se pot scrie la glume si bancuri interminabil! :))
    Sunt o adevarat sursa de umor!
    Grozave sunt bancurile tale pe ziua de azi!
    Eu pot rade din tot sufletul! Sunt doar pieton si ... biciclist! :))
    Sa ai un weekend minunat, te pup,

    ps. internetulîn acest moment este la pamant aici la mine, cred ca de aceea nu ai putut accesa ieri blogul. Si eu am mari probleme în a intra pe bloguri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) happy weekend si tie, draga mea!
      PS: ai dreptate, astazi legatura functioneaza din prima incercare! te pup

      Ștergere
  2. Happy Weekend!Foarte bune bancurile!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bancuri cu si despre politisti - cu nemiluita :))
    Sunt grozave. Cel cu batrana care respecta "vitezele" mi-a placut foarte mult :))
    Si eu, ca si Minnie, sunt destul de indiferenta la toate astea. Sunt doar pieton. Am permis dar n-am condus niciodata :)
    Happy weekend, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in Germania, daca treci pe rosu - ca pieton si se constata ca ai carnet de conducere, atunci amendna este ca si cum ai fi circulat cu autoturismul! la fel este si cu biciclistii!
      Happy Weekend, Elly draga! :)

      Ștergere
  4. Ce faine sunt :)))! M-au amuzat teribil!
    Cel cu 50 de euro pentru centura de siguranta este genial! :))
    Sunt foarte pline de umor bancurile cu politisti si soferi!
    :)))
    Weekend placut Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) trebuie sa radem in fiecare zi, ca sa ramanem sanatosi si frumosi! ;)
      te pup, sa ai un weekend minunat!

      Ștergere
  5. :)) ai fost blândă cu poliţiştii! :)
    pup. weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. orice padure are uscaturi, de aceea nu am vrut sa jignesc pe cei care practica aceasta meserie ;)
      te pup si eu. Un weekend minunat!

      Ștergere
  6. Am ras cu pofta. Inca mai rad. Bancurile cu politisti sunt ca si bancurile despre blonde, multe si amuzante.
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  7. Politia-o sursa inepuizabila de umor...Oare cand si-au reputatia de oameni inteligenti? Stim raspunsul dar e bine sa fie un suspans...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarul este ca... pe ce tema nu se inventeaza bancuri?! cum apare o situatie noua, cum exista si gluma corespunzatoare :)) Oamenii au simtul umorului si in general se face haz de necaz :)

      Ștergere
  8. Bancurile cu poliţişti le savurez întotdeauna din plin, căci sunt convinsă că sunt inspirate din realitate. :)) Primul cu "Daltonia" m-a făcut să râd cu lacrimi.
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  9. De efect maxim bancurile tale, am ras cum n-am facut-o de mult :))).
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred că şoferul care zbura prea jos era soţul meu care levita pe deasupra gropilor - looool
    Poliţiştii şi şoferii sunt o sursă inepuizabilă de bancuri :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Hahaha, super! Nu am mai ras asa, din tot sufletul, de ceva vreme :) Chiar aveam nevoie de putina destindere. Mersi Carmen :)

    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  12. Întotdeauna sunt savuroase bancurile cu poliţişti!

    RăspundețiȘtergere
  13. Interesanta ideea de a-i pedepsi aspru pe pietonii posesori de permis auto...

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce am mai ras! Foarte bune bancurile alese...:))
    Te pop!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte amuzante bancurile.... ma prapadesc de ras si va multumesc mult doamna Carmen!
    O zi vesela in continuare si-o noua saptamana excelenta va doresc! :)

    RăspundețiȘtergere