joi, 3 ianuarie 2013

Un caffè, per favore!


În Italia, daca ceri "un caffè", primesti un espresso mic! Asa ca, mai bine studiaza cartea de cafele mai întâi, ca sa stii ce sa comanzi! Însa... daca studiezi cartea de cafele, chiar nu mai stii ce sa comanzi! Ai dori sa probezi TOTUL :)))

Toate sorturile de cafele si toate sorturile de ciocolate calde sunt mai mult decât apetisant descrise!


La barul Al Drago - Lazise, eu am probat Vov (sirop zabaione, espresso, spuma de lapte si cacao) si Nocciola (sirop de alune,  espresso, spuma de lapte si alune)... Hmmmmm! Mille grazie!

5 comentarii:

  1. mmmm...eu as lua un cioccolatesse :))
    m-ai omorat...o sa visez doar ciocolata calda in noaptea asta :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si cescutele sunt frumoase! Aveau si... ceai? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm...cat rafinament! :)
    Interesant.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-as fi dorit si eu o cafea din aia. Am vazut ca era una albastra. :) Cred insa ca e deosebit de buna, cafeaua italiana. Am fost servita cu expresso, cand am fost in Italia, dar era tare de ti se facea lingurita scrum. :) Nu am putu sa o beau decat cu lapte si langa ea cu un pahar de apa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa ce am incercat vreo 10 sortimente, m-am decis sa beau doar caffe macchiato si mai ales caffe ristretto in localuri. Inca imi este dor de ele... :((

    RăspundețiȘtergere