vineri, 25 ianuarie 2013

Din viteza masinii

pentru rubrica Reflexii în oglinda - tabel de înscriere la Sorin

35 de comentarii:

  1. o linie franta...interesanta reflexie dar preferata mea e cea de a douapentru ca imi place motociclistul :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) era grabit tare ;))
      noapte buna! pupici

      Ștergere
    2. oooo... eu l-am fotografiat la sfârsitul verii si înca nu a ajuns la Pandhora :(
      :)))))

      Ștergere
    3. Motociclistul este cam mincinos. Sa nu il credeti, fetelor! Si mie imi promite de mult timp ca vine sa facem o plimbare la viteze ametitoare, sa ne bata vantul in plete. :))

      Ștergere
  2. Interesantă reflexia în oglinda retrovizoare, m-a distrat să te descopăr în mica imagine !
    Zi ușoară !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai asta e tema, reflexii in oglinda, nu? e clar ca mi-ai vazut mainile si aparatul foto. Motociclistul astazi, a fost doar un pretext :)))
      O trecere spre weekend cat mai agreabila!

      Ștergere
  3. Hahahaha, citesc comentariul și răspunsul de mai sus, cu Pandhora! Bravo fetelor!;)
    Interesantă reflexia liniei albe, frântă, ciudată. Te pup, zi frumoasă să ai! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sincera sa fiu, nu m-am "üregatit" pentru rubrica de azi, asa ca am cautat in arhiva si... astea doua poze erau singurele in care exista ceva reflectat in oglinda :)))
      o zi faina si tie!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Nu vă certaţi. Sunt destui pentru toate amatoarele. :)

      Ștergere
    2. este cool, nu e mirare ca va place :))

      Ștergere
    3. a-ti placea, e una si a-ti dori compania unui motociclist, e alta poveste :) Nu-i asa fetelor? ;))

      Ștergere
    4. Asa-i Carmen...si sunt de acord cu fetele!!! :))
      Te imbratisez cu drag ! Sa ai un weekend de vis ! :)

      Ștergere
  5. In viata asta toata lumea este.... "în viteza"!
    O zi frumoasa Carmen!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaa :(( Totul se desfasoara rapid, si din aceasta cauza, reactiile noastre sunt de cele mai multe ori superficiale...
      Un start bun in weekend si tie, Minnie draga!

      Ștergere
  6. Nu fotografiati la volan!:)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nununuuuuu! sotul meu era la volan :)
      o zi minunata, deasemenea!

      Ștergere
  7. cred că avem acelaşi tip de aparat foto...
    pupici.. weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca si tu ai asa un aparat neprofesionist! am scris despre achizitionare aici: http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2011/03/jucarie-noua.html
      Un weekend minunat si tie!

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. ??? nu am inteles poanta.
      O zi faina si un start bun in weekend! :)

      Ștergere
  9. Parca aud zgomotul produs pe cand trecea ca sageata pe langa voi.
    Multe poti vedea prin oglinda retrovizoare.:)
    Zi frumoasa1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) zgomot facea, e drept, dar de depasit... noi l-am depasit. In Germania nu ai voie sa depasesti pe culoarul din dreapta. Daca vrei sa mergi mai repede, treci pe banda din stânga.

      Te pup Angi draga. Un weekend minunat iti doresc.

      Ștergere
    2. Na,eu nu stiu sa conduc,daramite sa stiu regulile de circulatie din Germania.:))
      Si pe mine m-ati depasit.:))

      Ștergere
    3. sttttt... iti spun numai tie, Angi draga ;) nici în România nu e permisa depasirea pe culoarul din dreapta, insa de practicat, se practica :))
      te pup

      Ștergere
  10. Reflexii în oglinda mașini, am mai spus-o! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună Carmen!
    Un weekend excelent îți doresc!
    Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Viteza iti da o senzatie minunata de libertate!
    Pe derdelus o simt cel mai bine! :)
    Seara placuta, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  13. :) Si eu m-am delectat cu micuta ta imagine in oglinda retrovizoare. Cu aparatul foto in plina actiune :)
    O seara minunata, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  14. Constiincioasa pentru joc,ai pus niste poze frumoase,dar care au iscat controverse.Te astept saptamana viitoare cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce veselie a fost ,aici la tine ,am cam intarziat dar ma bucur ca pot sa admir si eu fotografiile !
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. BunaCarmen!
    Frumoase imagini ai ales !
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce faină senzaţie oferă mersul pe motor! E... altceva decât maşina. Parcă pluteşti!

    Faine pozele, făcute în viteza maşinii.

    Un sfârşit frumos de săptămână, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere