vineri, 11 ianuarie 2013

Reflexii de cristal și aburi

"Aceasta zic eu ca este fericirea: o curatire înafara si înlauntru, care te face sa-ti simti sufletul proaspat si straveziu, asemenea unui clestar gingas, pana la care ajung încetisor simtiri blande, ca niste fapturi surazatoare, ivite pe neasteptate" - Eduardo Barrios

pentru rubrica Reflexii în oglinda - tabel de înscriere la Sorin

30 de comentarii:

  1. Frumos citatul si foarte adevarat! Iar ceata, desi de multe ori ma enerveaza, are uneori farmecul ei! O zi minunata Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  2. Citatul este super dar de ceata mie una îmi este teama, mai ales pa apa... Brrrr! Horor!!! :)))))))
    O zi faina Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vezi cat suntem de diferite?! pe mine ceata ma fascineaza :)
      o zi minunata si tie, Minnie draga!

      Ștergere
  3. Om frumos, multumim pentru toate, Andrei l-a plimbat pe spargator toata casa, a adormit cu el acum, si ciocolata, hhhhhm, un deliciu, multumim tare, sa ne spui cum sa te rebucuram cu ceva, orice! Drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dragii mei, care va sa zica a sosit pachetelul :)
      Bucuria voastra imi este mai mult decat bucurie! mi-a facut placere, pentru ca Eliza a crescut "sub ochii mei", iar pe Andrei, "il stiu" de când era un A miiiiic :)))
      Trimite-mi te rog o fotografie cu cei doi si Spargatorul, asta mi-ar fi mai mult decât o BUCURIE, sa vad ochisorii sclipind veseli :)) va pup

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  4. parca sunt imagini din poveste! frumos tare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) in ceata , eu ma simt cel mai aproape de lumea povestilor! :)

      Ștergere
  5. Frumoase imagini ai strâns în concediu, Carmen.
    O seară frumoasă, Carmen! pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Zane,inorogi,barcute argintate ma asteptam sa iasa din ceata.
    Superbe imagini!

    RăspundețiȘtergere
  7. Se spune că fiecare om are pe undeva pe lume, o sosie. Aşa să fie oare? Că în natură găsim nenumărate exemple, la fel cum sunt şi aceste misterioase (învăluite în ceaţă) imagini.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pline de mister! Un sfarsit de saptamana cat mai placut sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Robert, si tie un weekend minunat alaturi de familia ta draga!

      Ștergere
  9. sunt de un farmec misterios aceste imagini...mi-ar placea sa fiu acolo...
    pup draga mea draga,frumoase alegeri ai facut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah, daca ai sti ce greu m-am desprins din acest peisaj de vis!
      te pup draga mea draga ;)

      Ștergere
  10. Misterul din spatele aburilor este , de fapt, un preafrumos peisaj, o superbă oglindire a naturii în apa cristalină.
    Minunat! O seară încântătoare să ai! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am incercat sa-mi umplu sufletul de frumusete... Nu-mi venea sa mai plec!
      o seara faina, Mirela draga. Pupici

      Ștergere
  11. Citatul e minunat iar fotografiile sunt superbe. Peisajele in ceata imi inspira un mister profund...si imi place mult misterul :)
    O seara minunata, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie ceata imi creaza sentimentul ca... orice este posibil! astept intotdeauna sa se produca minuni, atunci când ma aflu intro zona dominata de ceata :)
      Multumesc, o seara frumoasa si tie, Elly draga!

      Ștergere
  12. Fotografiile te indeamna la visare ... totul este invaluit in mister !
    Citatul este perfect ales !
    O seara din poveste, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  13. faine imagini iar cuvintele se potrivesc...manusa! :)
    zi faina, Carmen! pop...

    RăspundețiȘtergere
  14. Îmi place citatul, foarte mult! Și pozele...
    Carmen, comentariul pe care mi l-ai trimis nu se afișează. Ai vrea să mai încerci încă o dată? Pentru că nu pot descoperi problema...
    Pupici!
    MARIA

    RăspundețiȘtergere
  15. File de poveste, te cred ca ai mai fi vrut sa ramai! Nu am putea inversa numarul zilelor lucrate cu cele de concediu? Intreb si eu...

    RăspundețiȘtergere
  16. In imagini, da ceata inspira poveste, ca o fi una horror sau frumoasa, aici depinde de fiecare. Azi pentru mine e o frumoasa poveste :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte foarte frumoase pozele. Au o tenta de mister si sunt atat de relaxante. Imi plac foarte mult, de asemenea si citatul, foarte bine ales.
    Va multumesc foarte mult pentru ca impartasiti cu noi atatea lucruri minunate. Sunt atat de incantata cand vin aici la dumneavoastra. Mereu imi umplu sufletul de frumos si invat multe lucruri noi!
    O duminica minunata va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Ieri am stat cu sotul meu un sfert de ora in strada, admirand ceata care se lasase peste oras.

    RăspundețiȘtergere