miercuri, 16 ianuarie 2013

Miercuri spre joi noaptea

Fulgii danseaza în lumina lampadarului din fata geamului meu. Este ora 24... am încheiat înca o rubrica "Miercurea fara cuvinte" (3/2013). Sunt îmbracata cu camasa de noapte si în picioare am sosete groase de lâna. Fug în hol, încalt ghetele sotului meu si ies sa mai arunc o privire în fata casei. Este atât de frumos când ninge iarna! Pe aleea nu este nicio urma de pasi si zapada proaspat asternuta sclipeste ca pulberea de diamante! Domneste o lististe adânca peste cartierul meu. Noapte buna!

Ping-back: Angela, Maria, Floarea, AndreeaG, 13angi, Ana, Ema Hategan, Steliana, acuarele, Just Words, Anca, Leovi, Cupcake, Kadia, Blind Love, Adriana, Silving, Piticii Voinicii, Abisurile, addicted, Cristi, Ninu Ninulescu, nicolas, Alexandru, Fata Nesabuita, carmen, Larisa, aA, Andera, RobertN, photographis, Luiza,  Spunsieu, Iulia Radu, Vero, ELENA, Bia Bialog, Aniela, dordefemeie, Diana, CipBtRO, Vasile Dumitru, Rolling Ideas, geanina, SoriN, Zina, Slowaholic, Foto de inginer, Andreea B, Dan, pandhora, tibi, Tiberiu, Aurora Georgescu, Copilul in oraș, tu1074, anastasia, Patrick, Leovi, Tudor Enea, rocsM, Minnie, MIRELA

17 comentarii:

  1. Si eu am sosete din lana,dar la noi nu ninge inca.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. somn usor draga mea draga...priveste zapada proaspata si pentru mine dar te rog pastreaz-o doar pentru tine :)
    te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine nu mai ninge dar e foarte frig! Acum sunt min 7 si se spune ca dimineata vor fii -15! Mai vedem! Somn usor draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  4. a venit iarăşi iarna!!! poate vine iarăţi şi Moşul?!? :) pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. La mine este totul scaldat de razele befacatoare ale soarelui,
    zile splendide de primavara ,dar nu cred ca am scapat de iarna.
    Dragalasa mea neobosita prietena ,te rog sa-mi trimiti un mesaj
    pe noua adresa de mail.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos, îmbietor, leneș...dar acum gata, la muncă, mie-mi spun, știind că tu deja ești acolo. Zi frumoasă, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. hehe...
    iar a venit iarna la tine! :)
    pai cum sa nu vina daca iti place de ea? :P

    RăspundețiȘtergere
  8. ce frumosss , imi place , dar numai asa , in alta parte...la noi nu vezi zapada alba si curata...numai ceva infiorator , o mocirla..din cauza aerului sarat se topeste si inegreste imediat

    RăspundețiȘtergere
  9. Carmen,te bucuri ca un copil.:)
    Iar vine iarna!O asteptam si noi cuminti in casa.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumos, nu??? Cu zăpadă, orice iarnă e frumoasă, cel puțin pentru copii... :)

    RăspundețiȘtergere
  11. ...deci la voi ningea... :)
    Adica iarna s-a reintors :)
    Stiu ca te bucura asa ca iti doresc sa ai parte de multa zapada :)

    RăspundețiȘtergere
  12. ... in sfarsit: a venit, a venit iarna !!! :)
    Tare fain este!

    RăspundețiȘtergere
  13. Hmmm,in graba,cand ati ajuns afara,in fata casei,pentru ca papucii sotului erau cam mari,picoarele v-au iesit parca la comanda si ati pasit nestingherita prin zapada.In prima clipa nu ati realizat,apoi zapada topita in jurul picioarelor,care incet se racesc,va atentioneaza ca trebuie sa va reintoarceti in casa...Uff ce papuci mari am reusit sa incalt in graba,dar nu-i nimic,uite ce frumos ninge.Comentariul este dupa cateva zile de la eveniment,asa incat,va pot spune ca si eu am iesit dimineata buna la degajat zapada de pe trotuar si din curte.Sunt acasa in Romania,de unde va trimit salutari.Cu bine.Duminica frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  14. Super farmec are zăpadă aceea în noaptea rece :)
    Faine imgini !

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi-o imaginez pe Carmen in camasuta de noapte fina si sosete de lana in picioare, in usa casei, cu aparatul foto in mana, incercand sa surprinda frumusetea noptii si a zapezii in acea lumina galbena. :))

    RăspundețiȘtergere
  16. iubesc iarna..intamplator am gasit blogul tau...oare ce mai faci ?

    RăspundețiȘtergere