joi, 3 ianuarie 2013

Pescarusii din Lazise

7 comentarii:

  1. cate nuante de bleu,faine imagini! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos peisaj marin. Vazand pescarusii mi-am amintit de nepotelul meu de 7 ani. Se intorsese de la mare si eu in chestionam, sa vad cum a fost si cum s-a simtit, ce i-a placut, ce a vazut. Si-mi spune:'' dar tu stii ca la mare sunt niste ciori albe?''. :) Avea perfecta dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca pozele sunt frumoase, e fara discutie! Dar zambesc de amintirea trezita de comentariul Gabrielei, care amintire este exact opusul descrierii! Noi numeam ciorile "pescarusi de baragan"! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cata agitatie in jurul tau nemarginit si albastru!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos!Pscarusii imi amintesc de concediu.

    RăspundețiȘtergere
  6. In a sasea imagine, cand sunt in zbor, ce frumosi sunt! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Neastamparati si galagiosi! Faine poze!

    RăspundețiȘtergere