marți, 18 decembrie 2012

Cum mi-am petrecut saptamana trecuta?

În fiecare dimineata, am admirat vrajita rasaritul de Soare, bineînteles - de la geamul biroului, unde deja lucram de aproape doua ore...

si ferestrele de la sala de cafea, vesnic împodobite cu flori de gheata... Dimineata - flori roz :)

În timpul plimbarii din pauza de amiaza, m-am amuzat imaginându-mi ce ochi vor face proprietarii acestor mijloace de transport la ora de plecat acasa :))


Serile spre casa, mi-am concentrat gândurile la ce mai am de rezolvat: cumparaturi (în special cadouri), vizite medicale de sfârsit de an (analize - medic de familie, control profilactic stomatologic), scris-timbrat si trimis carti postale si felicitari si... nu am uitat niciodata sa ma bucur de frumusetea de basm ce ma înconjoara :)

Pe lânga serviciul de 8-10 ore pe zi, am petrecut trei evenimente deosebite:
Primul:  am facut covrigei cu parmezan si fursecuri pentru Craciun, împreuna cu fetele mele si ne-am distrat ca pe vremea când erau mici :) Fursecurile au iesit foarte gustoase si aspectuoase, am cântat, am facut glume si am râs cu lacrimi. Fiind singure acasa si dorind sa ne fotografiem împreuna, am fixat aparatul de fotografiat în cuptorul cu microunde - singurul obiect amplasat la înaltime optima; nu am reusit nicicum sa ne sincronizam cu timpul de declansare al blitzului care a fost ori prea rapid, ori prea lent si cel putin una dintre noi nu si-a putut stapâni râsul molipsitor :))

Al doilea: Am participt la petrecerea de sfârsit de an organizata de compartimentul în care lucrez. A fost primul an în ultimii opt, când am fost invitati cu sotii si sotiile.

Al treilea: Seara de vin fiert, la care i-am invitat pe cei mai buni prieteni ai nosti.

Am avut o saptamâna vesela dar extrem de aglomerata, cauza din care nu am fost harnica aici pe blog - sper ca prietenii pe care nu am ajuns sa-i vizitez, sa ma ierte ;)
Tuturor, o saptamâna minunata!

29 de comentarii:

  1. plina saptamana, intradevar! dar ai reusit ...:)
    iar covrigeii...tare buni trebuie sa fie....:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah, am reusit... ma tarasc înca doua zile la serviciu si... gata pe anul acesta! juhuuuuuu! 21 decembrie e prima zi de vacanta. Pana pe 7 ianuarie :)

      Ștergere
  2. cred ca cel mai bine te-ai simtit cu fetele tale; nu ne dai si noua retetele de covrigei si fursecuri...sunt foarte apetisante

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, cel mai fain a fost ca "ne-am jucat" împreuna :))

      retetele, sigur, cu multa placere. Am sa le traduc si am sa le postez, separat.

      Ștergere
  3. uite ca am uitat sa pun semnul intrebarii dar sigur ai inteles ca vreau retetele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Reteta de covrigei este foarte simpla, o am de la bunica mea:
      200 g. margarina rama
      drojdie, cât o nuca - inmuiata în lapte
      1 lingura sare
      2 oua întregi
      1 pahar de lapte
      faina - cat cuprinde (aproape 1 kg)

      Se amesteca totul, se framânta si se adauga dupa gust parmezan sau/si chimen
      (fetelor mele nu le place chimenul, mie imi place, dar anul acesta nu mi-am facut ca de obicei, o portie mica cu aceste seminte)

      Se întinde o foaie si se taie cu forma de covrigei. Se coc pe tava in care am pus doar hartie de copt. Inainte de a fi introdusi la cuptor, se ung cu un ou batut spuma.
      Se lasa pana cand devin rumeni. Asta e tot! :)

      Ștergere
    2. Multumesc.Nu sunt prea priceputa la prajituri dar vreau sa incerc.

      Ștergere
  4. am cautat (si am gasiiit! :) ) sticlele!!! si sunt fermecat de ninsoarea de pe sosea!
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) ai vazut ce vin am servit la pestele afumat, la petrecerea de la mine de acasa? Chardonnay de Recas! :)
      Sara buna!

      Ștergere
  5. Vă pup, frumoaselor! Și voi lua, cu voia ta, câte un covrigel și un fursec din fiecare fel! Arată grozav și sunt categoric minunate! Vă felicit și mă apuc și eu de treabă! O săptămână cu spor, mii de îmbrățișări! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) te pupam si noi, Mirela draga! acum, spune sincer, ce placere mai mare are o mamica, decat sa gateasca impreuna cu puii ei, asa-i ca ma întelegi? :))
      Eu sunt gata cu toate - curatenie, fursecuri, cadouri. Acum ne gandim la meniuri pentru zilele de sarbatoare, facem liste pentru cumparaturi si... pe 24 impodobim bradul si-l asteptam pe Mos Craciun :) Cuminti am fost toti!
      Spor la treaba. imbratisari si pupici si de aici, din Bavaria.

      Ștergere
  6. Ce fete frumoase ai! Să-ţi trăiască!
    Ai avut o săptămână minunată, mă bucur pentru tine!
    Tot veseloasă să fii şi în continuare!
    pupici mulţi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumeeeesc! :) fiecare cioara-si vede puii cei mai frumosi, nu asa e un proverb? ;)
      Am avut o saptamana minunata, vesela, dar... grea! tare obosita am fost! abia astept concediul - 20 decembrie e ultima zi de lucru, am vacanta pana pe 7 ianuarie :))
      te pup si eu, Anastasia draga.

      Ștergere
  7. E frumoasa ninsoarea pe sosea,cu conditia sa nu fii la volan si sa ai senzatia ca fiecare fulg iti vine in ochi.
    Vad ca ai facut pregatiri serioase.
    Inseamna ca asteptati multi colindatori.
    Sarbatori fericite,sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu iubesc ninsoarea, indiferent in ce situatie sunt :)) sofer, pieton, schior, "facator" de om de zapada... Ma adaptez la fiecare situatie :))
      Ce fain ar fi sa vina colindatori, dar aici nu exista acest obicei. Exista insa alte obiceiuri frumoase :) Fursecuri si covrigei am facut pentru ca de Craciun vom fi multi la masa :)
      Multumesc! aceleasi ganduri bune si urari calde primeste de la mine!

      Ștergere
  8. rasaritul este superb!!
    fetele tale sunt niste frumoase,cu tine in frunte desigur dar si fursecurile voastre...mmmm :)
    veselie si buna-dispozitie am gasit in imaginile de la tine,imi place!
    in seara asta avem si noi petrecerea organizata de firma,asa ca azi trebuie sa termin cat mai reped ce am de facut ca sa am timp sa ma fac frumoasa :)
    ai avut o saptamana cu adevarat plina de frumos...pup draga mea draga care isi gaseste timp pentru toti si pentru toate! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa-i?! ca in basme cu zane este rasaritul vazut de la fereastra biroului meu :)
      fetele mele? multumim, esti o dulce! trebuie sa recunosc si aici ca, le iubesc si sunt tare mandra de ele!
      Petrecere faina si tie la petrecerea de la firma! te pup, draga mea draga

      Ștergere
  9. Ador cornuletele acelea! Mi-ai facut o poftaaaaaaaaaa....Imi place mult de tot cum ati decorat fursecurile <3 si toata veselia si caldura ta, a fetelor.
    :)) frumos omuletul de zapada. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Xara draga, asta a fost cel mai frumos, faptul ca am râs si ne-am simtit excelent! fursecurile?... sunt doar pretext sa ne intalnim :))

      omul de zapada l-am intalnit in plimbarea mea la pauza de amiaza. Are fular de microbist - fan al echipei locale - FC Augsburg (care joaca in divizia nationala). Tare m-am amuzat si eu :)

      Ștergere
  10. Carmen, ai avut o saptamana vesela si incarcata de arome si culori. Mi-au placut delicatele flori de gheata ce rasfirau sarasitul printre petale. Si bicicletele cu blanite de zapada. :) Si fetele tale frumoase cu care ''ai conspirat'' in bucatarie. Sa ai o zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este Gabriela draga. Am avut "stress de timp-liber" (Freizeitstress) cum ne amuzam sa spunem :)) Ma bucur mult ca iti plac fotografiile mele. ce frumos ai spus " delicate flori de gheata ce rasfirau rasaritul printre petale" Am notat! :)
      O saptamana minunata iti doresc si eu tie! te pup

      Ștergere
  11. Absolut minunata saptamana ..as vrea si eu o astfel de saptamna ..a mea nici nu stiu cum a trecut :( Singurul lucru pozitiv din ea a fost ca am reusit sa ies la film ..atat :(

    RăspundețiȘtergere
  12. O saptamana plina! Cam la fel e si pe la mine...mai putin probleme legate de serviciu...care momentan nu este. :)
    Sunteti trei frumoase, Carmen! Si pun pariu, si foarte talentate in bucatarie.
    Frumos reportaj!
    Iti urez spor la pregatiri in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cred ca cele mai frumoase momente din saptamana au fost cele impreuna cu fetele dumneavostra! O saptamana fructuoasa ati avut!
    O seara minunata va doresc, doamna Carmen si-o saptamana vesela in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Mda, e o aventura sa circuli cu bicicleta pe gheata sau zapada. :))

    RăspundețiȘtergere
  15. In 5 ani nu am avut viata sociala cat ai avut tu intr-o saptamana ! :D Frumos tare ! :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma grabesc spre bucatarie, sa termin pregatirile, sa fac prajiturele. Dar servesc de la tine un covrigel si un fursec, pentru ca arata bine. ;)

    RăspundețiȘtergere