luni, 17 decembrie 2012

Winter Wonderland














20 de comentarii:

  1. uau!!! ce plimbare faina am facut!!! multumim Carmen! Merge un ceai fierbinte acum!

    RăspundețiȘtergere
  2. Privită aşa, zăpada este foarte frumoasă şi predispune la romantism numai că prin Ro, mai ales în oraşe, zăpada este un coşmar. Gheţuş, polei, cînd este soare bălteşte peste tot, o ferie. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu si asta ma intristeaza!
      aici, legile sunt aspre si clare, atat pentru particulari cat si pentru firme. Eu sunt obligata sa curat zona pietonala din fata casei mele, pana la ora 8 dimineata! si daca se intampla sa cada un trecator, sunt nevoita sa platesc despagubiri - daca s-au distrus haine sau daca este nevoie de spitalizare... Soselele sunt curatate asa incat,´soferii sa nu simta mare diferenta intre o zi cu ninsoare si o zi umeda de toamna... Se da cu sare si nisip, peste tot! Exista echipe impartite pe 24 de ore si indiferent ca e duminica sau sarbatoare, datoria e datoria e si se executa fara loc de pardon!
      Accidente se mai intampla... Dar in mare spus (in gluma!) - iarna e ca vara :)))

      Ștergere
  3. Uf, cata zapada! Minunate peisajele. Imi place tare mult sa ma plimb prin parcuri iarna dupa ce a nins...mi se pare de vis.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parcurile sunt superbe! orasul insa e curatat, se circula ca toamna, atat pe sosele cat si pe trotuare.

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. ah, din pacate... nu e asa :( De asta seara a inceput ploaia si acum avem 4 grade in plus! De Craciun nu vom avea zapada :(

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. ieri la amiaza a fost adevarat, un peisaj de poveste!
      astazi deja, nu mai e zapada decat jumatate, iar maine probabil... de loc :(

      Ștergere
  6. Incantatoare imaginile, doamna Carmen!
    La noi s-a mai incalzit putin afara si foarte putina zapada a mai ramas!
    O sa vina alta mai pufoasa si mai stralucitoare.
    O saptamana binecuvantata va doresc, doamna Carmen, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este si la noi, Stefi draga. De unde saptamana trecuta am avut o noapte cu -20°C, astazi ploua la +4°C
      Craciunul va fi fara zapada, dar... eu am profitat de zilele frumoase si mi-am astâmparat un pic dorul :) Te pup. O saptamana minunata iti doresc!

      Ștergere
  7. Am mai spus ca iarna e foarte frumoasa in imagini.
    Dupa cat am muncit azi, (abia am intrat acum o jumatate de ora pe blog), incursiunea prin iarna prezentata de fotografiile tale e binevenita, o adevarata relaxare. Multumesc, Carmen!
    Iti doresc seara cat se poate de frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nepoata lui Massimiliano a stat la noi o perioada mai lunga de mai bine de doua saptamani, asa ca impartindu-ma intre job, casa si copil, nu mi-a mai ramas timp de nimic altceva...
    Aseara dupa povestea de seara, m-a intrebat daca si iarna are o casa a ei...Iar initial n-am stiut cum si ce sa-i raspund. Copii astia au niste minti sclipitoare...
    Acum stiu ce sa-i spun. Iarna frumoasa are casa langa draga mea Carmen...
    E asa frumos si liniste in fotografiile tale.
    Te imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce de zapada este laa tine! Aici este gri si 9 grade! Asta e.....
    O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  10. Basm, nu alta, ca-n Narnia!
    Carmen dragă, abia acum am sosit acasă, am fost la shopping de cadouri, că mâine am alte obligații și nu știu când mai am vreme și de cumpărături! La noi sunt extrem de importante, ca la toată lumea, cred.
    Mi-am cumpărat și mie un jerseu lung exact în aceste nuanțe argintii-albăstrii ale zăpezii de aici, superbe, minunate! Ai făcut niște fotografii bune de dus la concurs, te felicit! O săptămânbă reușită îți doresc, pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce minunăție !!!!!!!!!!
    N-am văzut așa ceva de nici nu știu câți ani(zeci de ani!!!)
    Mulțumesc frumos pentru delectare !

    RăspundețiȘtergere
  12. Aproape ca mi-s dori sa petrec o zi in natura, chiar riscand sa inghet de frig, daca as gasi asemenea peisaje. Felicitari, Carmen!

    RăspundețiȘtergere