marți, 25 decembrie 2012

Prima zi de Craciun



Meniul pentru prima zi de Craciun:
1. Salatica de câmp cu sos Vinaigrette, crutoane de pânie prajita în usturoi, felii de ciuperci calite cu sunculita afumata.
2. Supa-crema de dovleac.


3. Friptura de gâsca, varza Kale creata si galuste de cartofi.
4. Inghetata asortata (ciocolata, vanilie, cirese amare)

Dupa asa un festin, seara am încercat sa ardem surplusul de calorii, înotând si dându-ne pe tobogan la piscina cu apa termala "Königstherme"

3 comentarii:

  1. Sarbatori fericite !...talentul dv in prepararea bucatelor e de necontestat...probabil si aprecierile celor ce le gusta sunt pe masura...daca "fericirea trece la inceput prin stomac" ,inseamna ca totul e perfect in familia dv si sunteti imuni la rautatile lumii...Felicitari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Calatorule in timp! bine ai poposit pe pagina mea de blog :)
      Maestrul bucatar este sotul meu (care este de meserie inginer proiectant), eu sunt responsabila doar cu aranjatul mesei si decoratul farfuriilor :) Un gen "munca de echipa" ;) Multumim pentru compliment!
      Ganduri bune, acum la final de An!

      Ștergere
  2. .....am fost sigur ca sotul gateste astfel de bucate...si eu gateam in zilele mele bune...acum sunt departe,departe si tare mii dor de bucatele noastre..pe aici doar vant,scorpioni si nisip exista..O sugestie:am vrut sa ma inscriu ca cititor fidel al blogului dar nu gasesc aceasta optiune postata de dv...poate o faceti in viitor...Merci!...puteti sa vizitati si blogurile mele in limita timpului liber....multumesc mult http://www.blogger.com/profile/03025966073223247081

    RăspundețiȘtergere