vineri, 28 decembrie 2012

Imaginatie

pentru rubrica Reflexii în oglinda - initiata de Sorin



"Când ne uităm la o pesoană, în realitate nu vedem acea persoană, gândim doar că o vedem. Ceea ce vedem e ceva ce am fixat în mintea noastră. Primim o impresie şi rămânem cu acea impresie, continuând să vedem acea persoană printr-un filtru al acelei impresii. Şi asta o facem în general, cu totul." Anthony de Mello

33 de comentarii:

  1. te vad,te vad :))
    vesele reflexiile printre pestisorii colorati,intelepte cuvintele! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) nu asta a fost intentia, dar... iata ca asa "defecte", fotografiile sunt numai bune pentru rubrica "reflexii" :)
      pupici, o seara minunata!

      Ștergere
  2. Pentru ca baietii mei nu vor sa ne luam alta pisicuta, suparati inca de pierderea "jucariei" noastre, ma gandesc sa imi iau cativa pestisori anul viitor. Trebuie doar sa ii conving si pe ei... :((
    Superbe sunt imaginile...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi permiti sa-ti dau un sfat? toate "animalutele" sunt dragute si ne înfrumuseteaza cumva viata, insa... au si ele dreptul la un anumit confort - ceea ce presupune din partea posesorului o anumita responsabilitate. Dintre toate, acvariul cu pesti presupune "munca" cea mai putina. Trebuie pastrata curatenia si dat mancare o data pe zi - indiferent ca ai sau nu concediu! Deci daca nu cumperi acvariul cu tot dichisul (filtru, aerator, plante) plus automat pentru hranire, atunci va trebui sa gasesti pe cineva care sa vina in absenta ta, sa hraneasca pestii, daca lipsesti mai mult de 3 zile de acasa.
      Te pup

      Ștergere
    2. Am avut cativa ani un acvariu cu pesti (dotat cu tot ce trebuie). Cand avea Ionut vreo doi, trei ani, s-a gandit sa ma imite si sa ii hraneasca. Vazand ca unul dintre pesti, mai mare decat ceilalti, se repede mereu la mancare, a luat un bat si a incercat sa il alunge. Cand am intrat in camera, toti erau morti. Nu stiu daca li s-a tras de la lovituri sau de la prea multa mancare.

      Ștergere
  3. Faine imagini! Si eu te vaaaad! Vad si pestisori colorati si mai vad un bebe adorabil....;)
    Zi faina!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) pe Lumea asta, cei mai faini sunt bebelusii!
      Seara faina!

      Ștergere
  4. Intodeauna m-a fascinat lumea subacvatica,deosebite imagini !
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga mea CARMEN, în Noul An, fie ca toate dorințele să ți se împlinească! Să ai zilnic bucurii, să fii fericită, liniștită, iubită și să iubești! Îți trimit îmbrățișări parfumate! Să ai, alături de soțul și fetele tale minunate, un An Nou fericit, cu sănătate și bucurii! Te pup, să te distrezi de Anul Nou! și să ne revedem cu bine în 2013! La mulți ani!
    http://www.youtube.com/watch?v=3Uo0JAUWijM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Mirela draga! am primit si mailul cu acelasi mesaj, multumesc mult! toate gandurile tale bune, inzecit le trimit imapoi spre tine si familia ta. La multi ani!

      Ștergere
  6. Ati fost la Vivariu? Iar domnisoara aceea micuta, ce intinde mana spre fiintele galbene -aurii ce plutesc prin fata ochisorilor ei atenti, e nepotica ta dragalasa? :)Sa creasca mare si sa va umple de incantare!
    Mi-a placut citatul. Excelent! Sa ai o zi minunata ca si pozele pe care ni le-ai oferit azi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, am fost in Gradina botanica in München, unde sunt doar cateva acvarii si pentru ca reflexiile sunt atat de pronuntate, am considerat ca fotografiile sunt numai bune pentru rubrica lui Sorin :)
      Micuta sau micutul nu ne apartine, era vizitator impreuna cu parintii lui.
      Un sfârsit de saptamana minunat iti doresc!

      Ștergere
  7. Foarte foarte frumoase imaginile, doamna Carmen! Si eu va vad si mie drag sa vad ca sunteti o familie minunata care va bucurati impreuna de toate frumusetile din jurul dumneavoastra! Bebele este adorabil, atat de gingas si dragalas!
    O seara minunata va doresc doamna Carmen, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) multumesc mult Stefania draga! te pup si eu si-ti doresc un sfarsit de saptamana minunat!

      Ștergere
  8. Foarte frumoase, pline de culoare si de viata. Imi plac acvariile, imi place vegetatia din ele. Verdele de aici e splendid. Despre pesti nu are rost sa mai spun nimic. Mi-s foarte dragi :)
    O seara minunata, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de fapt, fotografiile sunt "un rebut" din punct de vedere calitativ, dar nu le-am aruncat, tocmai pentru ca reflexiile sunt interesante si... se potrivesc perfect temei rubricii lui Sorin :)
      O seara minunata si tie, Elly draga!

      Ștergere
  9. Super imaginile si mie imi plac acvariile, pestii colorati, plantele. De fapt imi place lumea acvatica foarte tare, desi mie mi-e o teama teribila de apa :))
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lumea acvatica ma fascineaza si pe mine - fotografiile insa sunt de proasta calitate. Le-am pastrat totusi pentru ca considerat interesante suprapunerile umbrelor nostre peste imaginile de acvariu :)
      O seara faina si tie!

      Ștergere
  10. absolut corect textul! odata fixata mental imaginea cuiva, cu greu se mai pot adauga pete de culoare!
    superbe imagini!
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) oooo, imaginii personaei de care suntem indragostiti, ii adaugam zilnic pete vesele de culoare... Ideal este ca "tabloul" sa nu se departeze prea tare de realitate, pentru ca, atunci cand "deschidem ochii" sa nu fim total dezamagiti :)))
      O seara faina!

      Ștergere
  11. Cu ochii mintii putem patrunde mai adanc intr-o imagine vazuta si inregistrata.
    Cu aparatul foto putem avea mai multe imagini,mai ales daca stam in fata unui acvariu:).E fascinanta lumea pestisorilor.Vesela si tot timpul noua.
    SARBATORI FERICITE,CARMEN DRAGA!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) cele mai faine sunt imaginile care - fara voie se suprapun si creaza un farmec aparte!
      Te pup, Angi draga. Un sfarsit de an vesel iti doresc!

      Ștergere
  12. Ce acvarii minunate! Aş sta în faţa lor ceasuri întregi, admirând peştişorii!

    O zi frumoasă, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna Carmen!
    Superbe imagini!
    Fie ca toate visele sa-ti se indeplineasca, iar noul an sa-ti aduca fericire si belsug!La multi ani!

    RăspundețiȘtergere