sâmbătă, 15 decembrie 2012

Un sfârsit de saptamâna vesel, va doresc!

(repostare) pentru rubrica Happy weekend - initiata de Elly Weiss

Animalele padurii sunt convocate pentru a li se comunica verdictul privind elefantul şi rinocerul, acuzati de crima... Leul - regele animalelor, se ridica de pe tron si zice multimii:
- Ne-am adunat astazi, aici, pentru a da o ultima şansa elefantului şi rinocerului, ce au fost condamnati la moarte prin ghilotinare, pentru crima. Fiecare dintre cei doi acuzati are şansa de a fi achitat şi de a pleca liber şi nevatamat, daca ne spune un banc la care sa râda absolut toti cei de aici. Daca unul singur din cei prezenti nu râde, acuzatului îi va fi taiat capul...
Se trage la sorti ordinea si primul este elefantul... Vadit speriat şi emotionat, elefantul spune un banc bestial... Toti cei prezenti trec la un râs isteric ... doar pocul mistret nu râde... Leul ordona sa se taie capul elefantului. Porunca este imediat îndeplinita.
Urmeaza rinocerul, care spune un banc lipsit de orice urma de haz... La terminarea bancului nu râde nimeni... Doar porcul mistret începe şi rade de se tavaleşte pe jos... Mirat, leul îl întreaba pe porc:
- De ce razi, mistretule, pentru ca, în mod evident, bancul rinocerului nu a fost bun de nimic?!?...
La care, porcul îi raspunde:
- Pai, m-am prins de bancul elefantului!...

Un ursulet polar o întreaba pe mamica lui:
- Mami, tu eşti ursoaica polara veritabila?
- Sigur ca da, bebe.
- Şi tata este urs polar adevarat?
- Evident, tot urs polar.
- Bunica şi bunicul sunt de asemenea urşi polari?!
- Dragul meu, tot neamul nostru este de ursi polari!
- Mai sa fie!... atunci mie de ce-mi este aşa de frig?!

Erau doi reni.
Unul era numai coaste si unul era numai coarne.
De aia pe unul îl chema Costel şi pe celalalt Cornel.
----------------------------------- --------
Sa aveti un sfârsit de saptamâna vesel şi cât mai placut!

30 de comentarii:

  1. Concluzia din bancul trei, este: nu e bine să te numeşti Cornel. :)
    Happy Week-End!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am ales glumele doar ca sa se potriveasca la caciulile haioase cu care m-am fotografiat :) un porc mistret, un urs polar si un ren. E criza mare de bancuri cu reni! majoritatea sunt cu iepurasi sau lupi :)))
      multumesc, Tibi! un weekend minunat iti doresc si eu tie!

      Ștergere
  2. Am impresia că porcul mistreţ din primul banc era ardelean :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) daaaa!
      eu mi-s din Ardeal, de acolo de unde si cînii latra "no, ham!" :)))

      Ștergere
  3. Doamne fereste sa te numesti Costel-Cornel! :))
    Happy!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un ren isi putea aniversa onomastica. Celalalt, nu! O exista oare sarbatoarea Sf. Cornel?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Există.
      "Un barbat oarecare era in Cezareea, anume Corneliu, sutaş, din cetatea care se cheamă Italia; fiind cucernic şi temător de Dumnezeu, cu toată casa sa, făcea milostenii multe la săraci, şi se ruga lui Dumnezeu totdeauna" (Fapte 10,1-2)
      E prăznuit pe 13 septembrie.

      Ștergere
    2. E bine atunci, m-am linistit, ambii reni isi pot sarbatori ziua numelui.

      Ștergere
  5. si tie draga mea sint killere cu caciulile alea frumoase

    RăspundețiȘtergere
  6. Îţi stă foarte bine, cu toate ele trei căciuliţe, dar, parcă cel mai bine arăţi în prima - ai un zâmbet care-mi aminteşte de roşcata din ABBA.
    :)) Happy Weekend, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Îți stă bine cu toate, dar mai ales ca urs polar, cu alb! Îmi plac glumele, deci Cornel-Costel!
    Un weekend plin de bucurii îți doresc, Carmen dragă! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Caciulile sunt bestiale! Foarte frumoase!
    Pe mistret l-as fi impuscat ;)
    Toate bancurile sunt super si asortate perfect cu caciulile voastre. Cu care, de altfel, va sta si foarte bine.
    Happy Weekend, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu caciulile tale...scuze...luata cu rasul, ca tocmai radeam cu mama, care se invarte pe aici...am scris o aiureala :))

      Ștergere
  9. Multumesc pentru bancuri, mi-au infrumusetat seara :). Salutari !

    RăspundețiȘtergere
  10. :)))))))))))))
    Eu mi-am pierdut cornitele de ren
    ca daca nu le pierdeam faceam si eu poza cu ele ! :))

    RăspundețiȘtergere
  11. prima data am crezut ca esti tu cu fetele tale :))
    esti haioasa in toate cele trei ipostaze dar albul te prinde de minune :)
    bancul cu Costel si Cornel e bestial!! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. super caculitele! :))
    te pop si weekend placut in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte amuzante caciulitele!
    Bancurile de asemenea!
    Un sfarsit de saptamana vesel va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Mai sa fie! Un ren cu un urs si un mistret stau la pozat! :)))
    Happy Weekend draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  15. Faine poze,m-au amuzat bancurile dar nu știu cum e „ren” la feminin :D !
    Să ai numai minunății de week end(și în general,tot timpul!!!)

    RăspundețiȘtergere
  16. :))))) cat de tari sunt caciulitele alea. Vreau si eu una .. cu reni, sa fie in ton cu tema! :))))
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce taree
    e gluma cu Costel si Cornel :))
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  18. Heheheeh, ce faine căciuli!
    HW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  19. foarte faine caciulile. De unde le`ati achizitionat caci caut si eu.astept un raspuns pe adresa mea de e-mail beb3_nebOnyahoo.com O zi buna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Andreea, deoarece adresa pe care mi-ai dat-o nu functioneaza (probabil ai omis un semn :( ) raspund aici: caciuliele din fotografii le-am probat in magazinele de suveniruri de lânga Castelul Linderhof - http://ro.wikipedia.org/wiki/Castelul_Linderhof
      o duminica placuta! :)

      Ștergere
  20. Daca nu citeam toate comentariile, nu ma prindeam ca in imagini este aceeasi persoana...
    No, sa ai bucurii !

    RăspundețiȘtergere
  21. Aveam un coleg de clasa care radea abia cand ceilalti terminasera, cand se instala linistea. Era printre cei mai buni la invatatura, dar bancurile le procesa foarte greu. :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Is superbe:X Oare in romania unde se gasesc?ca vreau si eu sa`mi achizitionez una. Da adresa de e-mail am gresit`o eu.am uitat sa pun @. beb3_neb0n@yahoo.com asta e ... mersi de raspuns.te pwp

    RăspundețiȘtergere