luni, 17 decembrie 2012

Buletin meteo

13 comentarii:

  1. Amuzant dar, nu cred în această poveste.
    S-au mai prezis atîtea Apocalipse şi toate au fost doar gogoriţe pentru naivi. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) Foarte amuzant!
    Am observat ca sunt la moda si urarile de apocalipsa :)) sau intrebari de genul "tu cum petreci apocalipsa anul acesta?" :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut ca e o gluma. Din pacate, multi oameni, nestiind in ce sa creada, cred in ea. Altii chiar daca nu cred, incearca sa ii faca pe altii sa creada.

    Acum sa fac si eu o gluma: Ti-ai luat concediu, macar sa te prinda acasa?


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) pe noi "sfârsitul lumii" nu ne prinde acasa, linistiti, ci pe drum :)) Exact pe 21 decembrie, la 7:30 soseste avionul din Bucuresti si vom fi la aeroport sa o intampinam pe verisoara mea, care vine cu prietenul ei sa serbam sarbatorile de Craciun.
      Chiar si pentru revelion mi-am facut planuri :)) Am rezervat locuri la Lago di Garda - Italia, unde vom ramane pana pe 5 ianuarie. De pe 7 merg la serviciu, daca întreprinderea unde sunt angajata va mai exista :)))

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. pai sigur ca o sa vorbim pe 22. Si pe 23 si pe 24, draga mea draga :)

      Ștergere
  5. Buna Carmen!
    Angajații NASA sunt atât de convinși că pe 21 decembrie 2012 nu va avea loc Apocalipsa mayașă încât au postat un clip care se numește "De ce nu s-a sfârșit lumea ieri", scrie Daily Mail, preluat de Realitatea.net.

    Clipul a fost postat miercuri pe internet și este menit a fi vizionat pe data de 22 decembrie 2012, la o zi după "sfârșitul lumii". În el, inginerii NASA fac o recapitulare a tuturor zvonurilor și speculațiilor care au creat isteria mondială creată în jurul "Apocalipsei mayașe" din data de 21 decembrie 2012.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna Sorin,
      ma bucur ca exista un astfel de film. Eu însa sunt ocupata pe 22, voi fi in München cu verisoara mea, in targul de Advent, la o cana de vin fiert. Pe 23 deasemenea voi fi ocupata si pâna pe 6 ianuarie, am programat deja fiecare ora! Dar ma voi uita la film pe 7 ianuarie :))
      O saptamana minunata iti doresc!

      Ștergere
  6. Pe 21 Dec. poate ne apucălipsa :))))

    RăspundețiȘtergere