luni, 17 decembrie 2012

Spărgătorul de nuci

:) varianta clasica vizavi de varianta pentru PINK MONDAY (tabel de inscriere la Karmapolice)

Celor care lucreaza le doresc o zi de luni usoara, roz si cât mai scurta! :)) Tuturor, un start bun în noua saptamâna!

24 de comentarii:

  1. pink sa-ti fie si tie ziua Carmen si usoara saptamana,pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. vezi ca ti-am sters linkul ca nu ducea bine si ti l-am adaugat din nou corect..in ceea ce priveste 'spargatorul de nuci' chiar acum mi-am pus la incarcat o varianta de desene animate in perioada asta ma auto inund cu desene si filme de copii...of nostalgia copilariei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult! de la serviciu nu reusesc niciodata sa scriu comentarii iar in tabel... nu stiu ce adresa am introdus - ca de pe tastatura de telefon mobil, nu ai mobilitate mare :(
      te pup. O saptamana minunata - draga noastra Queen Pink Monday! :)

      Ștergere
  3. Sa ai o saptamana frumoasa si usoara!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca plimbatul de pe un blog pe altul poate fi numit munca, atunci sunt un om tare harnic. :))
    Sa ai o saptamana minunata, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) sa nu uiti sa faci o pauza de cafea!
      te pup, o saptamana minunata si tie!

      Ștergere
  5. Multumim! O saptamana minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Carmen, iti scriu aici, ca nu stiu cum sa-ti fi trimsi un mesaj privat, vreau pentru Eliza o jucarie spargatorul de nuci, ea stie povestea si-i place mult, insa prin Bacau nu gasesc nicaieri, nici prin Romania, daca ai putea sa gasesti tu si noi sa-ti trimitem bani sa ni-l cumperi, ce spui?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Roxana, sigur ca da! cu tot dragul iti trimit :) Scrie-mi adresa voastra pe email carmen.messerle@gmail.com
      va pup scumpilor :-*

      Ștergere
  7. O saptamâna plina de bucurii îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc din suflet pentru urarea dumneavoastra!
    O saptamana splendida va doresc si eu! cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere