miercuri, 23 noiembrie 2011

Miercurea fara cuvinte (47) - Spărgător de nuci



Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie (sau o serie de fotografii) care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te!

72 de comentarii:

  1. noapte buna si sa ai o zi de miercuri cat mai reusita Carmen! happy ww tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place culoarea aurie a metalului din care e facut. Bunicul meu avea o colectie intreaga de astfel de ustensile. IMi amintesc insa doar de rasnita de cafea si de ulcica uriasa in care se sfarma piperul. Nu stiu daca avea si spargator de nuci, insa sigur materialul e asemantor. Seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite o unealtă interesantă! N-am mai văzut aşa ceva, cred că e ceva mai veche, din alamă... Îmi plac lucrurile mai vechi, au o "aromă" deosebită.
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ha, ha, ce poze faine! Să ne apucăm de spart la nuci, ca nişte veveriţe!
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  5. O nuca de aur, fermecata !!! Nuci si cascaval afumat si vin rosu ... si nu ne mai pasa de vremea de-afara. Noapte buna !

    RăspundețiȘtergere
  6. cum spune si Max nu am mai vazut asa ceva...imi place aerul ei vintage:)
    mi-ar placea si o rasnita cum spune Tudor...
    happy ww!
    pup Carmen>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Ani de zile nu amn putut mânca nuci...
    acum spre bucuria mea pot,sunt mare amator de nuci
    Frumoasă piesă !

    RăspundețiȘtergere
  8. Un spargator de nuci special. De colectie! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Îmi plac nucile cu miere...!
    O zi de miercuri liniştitîă!

    RăspundețiȘtergere
  10. nu am mai vazut asa unealta...pare tare fioroasa :). happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. cînd am văzut titlul, m-am gîndit la Ceaikovski. după ce am văzut despre ce e vorba, m-am gîndit că mi-ar fi utilă şi mie o unealtă de genul ăleia, că tot am cîteva kilograme de nuci care aşteaptă să fie sparte :)
    noapte bună şi o zi minunată după noapte!

    RăspundețiȘtergere
  12. E prima oara cand vad asa ceva...Nu e piesa de muzeu?

    RăspundețiȘtergere
  13. Vin sărbătorile şi avem nevoie de spărgător de nuci şi acesta este fain de tot! Nu împrăştie coaja lemnoasă!! Putem importa? Ai ocazia să începi un job. Sunt convinsă că ai avea mulţi solicitanţi!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Carmen, cand mi-am trecut URL-ul acestei postari, nu ma lasa sa-l las pe cel al actual, in consecinta, numele meu apare la doua numere:
    22- postarea veche
    23- postarea noua: "I’m beautiful…"
    Te rog taie tu nodul gordian! :lol:

    RăspundețiȘtergere
  15. Miez de nuca, bine copt in cuptor, stropit cu apa cu sare.

    RăspundețiȘtergere
  16. Castronul cu nuci imi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ahaa, vine Crăciunul ! Ne pregătim,ne pregătim !
    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  18. frumos....imi aduce miros de sarbatori

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce jucarie interesanta! Iar ce ai pe masa e sanatate curata! Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu inca mai folosesc ciocanul. Dar nu as refuza asa o scula performanta. Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  21. Draga Carmen, pe langa utilitatea incontestabila a acestei piese frumoase si rare, au ii vad farmecul estetic. Arata ca o stridie stilizata, cu perla. Soica cu perla-nuca, in cazul acesta! Te felicit, inedit si frumos ca de obicei. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. "Spărgătorul de nuci", poveste pentru copii, dar şi o frumosă operetă. Aici nu este nici una, nici alta, ci o sculă interesantă folosită la spart nuci pentru cozonaci şi prăjituri.

    RăspundețiȘtergere
  23. Miroase a cozonac!
    Nu am reusit sa ma inscriu.Nu stiu de ce.
    O zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  24. Bună CARMEN!
    Interesant,nu am mai văzut!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  25. Am amintiri recente cu "Spărgătorul de nuci". Mi l-am tras de pe eMule, ca în final să am un fişier nefuncţional...

    RăspundețiȘtergere
  26. sunt curioasa cum ar dansa fetita lui ceaikovski, cu un spargator asa grasut si rotund :D
    happy ww tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  27. frumoase fotografii...eu sufar pentru faptul ca nu am cu ce face fotografii reusite...dar astept ...:)

    RăspundețiȘtergere
  28. Happy WW, Carmen! Deja ne aduci in pragul Sarbatorilor? :)

    RăspundețiȘtergere
  29. ha...m-am prins...ramana pe miercurea viitoare...dorm inca...:)))

    RăspundețiȘtergere
  30. Am revenit si eu in joc. :) O zi faina tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  31. Nuci bune, amestecate cu miere... Elixir! Nu trebuie omisă procedura de spargere! :D

    RăspundețiȘtergere
  32. Fain spargatorul, si acusi e timpul lui... desi acum multa lume cumpara cozonacii din Mall si nu mai prea au ce face cu spargatorul de nuci :))))

    RăspundețiȘtergere
  33. Uite un obiect vintage interesant si util acum, ca tot se apropie Sarbatorile! Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  34. Spunea Mirela de asemanarea cu o stridie cu perla.
    Mare atentie, va rog, pentru ca Vania este un mare iubitor al stridiilor, obligatoriu posesoare de perle! :D

    RăspundețiȘtergere
  35. Ce bun ar fi un spărgător din ăsta la noi la birou, că avem de ceva vreme nişte nuci de la o colegă şi nu vrei să ştii ce strădanii se depun pentru spargerea lor :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  36. frumoase fotografii, ai niste nuci foarte fotogenice :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Am folosit o postare mai veche dar care este legata de tema acestei zile. Sper ca spargatorul meu de nuci sa faca fata provocarii.

    RăspundețiȘtergere
  38. N-am nuci, doar o para si-o gutuie care au nascut o poveste.

    RăspundețiȘtergere
  39. E prima oara cand vad asa spargator de nuci. Foarte interesant! :D
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  40. ce frumos arata nu am mai vaut unul asa pina acum..imi ramasese imaginea clasica din spargatorul de nuci...

    RăspundețiȘtergere
  41. strabunica mea avea ceva asemanator....nici nu stiu pe unde or fi ajuns...

    oricum,e vremea nucilor...foc,caldura,nuci,prajituri si ceai :)

    zi frumoasa sa ai Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  42. Utila si aspectuoasa unealta! :)
    Happy WW tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  43. Ce ustensila faina de sezon; asteptam si cozonacii pe care neaparat sa ii pregatesti ascultand SPARGATORUL DE NUCI
    http://www.youtube.com/watch?v=9x2bTJKWFSc

    RăspundețiȘtergere
  44. Este cosmarul oricarei nuci sa fie zdrobita de nuca uriasa cu falci de fier :))) Super-simpatica! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  45. M-am prins !
    Am inteles cum functioneaza...
    PS. Sa vedem cine le alege...

    RăspundețiȘtergere
  46. Da, frumoase imagini, Carmen!
    Sa aveti o zi frumoasa! Aici e ceata si frig!

    RăspundețiȘtergere
  47. Tocmai am pauza de amiaza si am intrat scurt sa va doresc happy wordless wednesday!
    Spargatorul de nuci din imagine apartine unui coleg de serviciu, fotografiile sunt de la birou... noi mâncam nuci si câte o felie de gutuie turceasca (gutui Shirin) Combinatia este delicioasa si aromata!
    Am sa vizitez fiecare blog înscris, asta seara, când voi ajunge acasa...
    Tututror o zi de miercuri minunata!

    RăspundețiȘtergere
  48. mm..mi s-a facut pofta de nuci si de cozonac

    RăspundețiȘtergere
  49. e prima data cand adopt si eu aceasta tema! :)

    RăspundețiȘtergere
  50. Ia uite ce lucrușor folositor!
    Îmi place!
    Nu mai țin minte când a fost ultima oară când am mâncat nuci...cred că ar fi cazul să iau câteva de la tine din imagini!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  51. Interesanta unealta si foarte frumoasa. Happy WW.

    RăspundețiȘtergere
  52. Nucile sunt o delicatesa de la care nu te poti abtine! Sunt hranitoare si gustoase!Iti doresc zile pline de arome deosebite! :-)

    RăspundețiȘtergere
  53. Foarte interesant spargatorul de nuci! Happy Wordless Wednesday!!!

    RăspundețiȘtergere
  54. Debutez si eu in WW. Multumesc pentru sugestie. Este prima zi si deja sunt surprins.

    O seara frumoasa, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  55. Interesanta sugestia.Happy WW,Carmen!:)

    RăspundețiȘtergere
  56. Sarut mana CARMEN!
    Stiai ca exista muzeul nucilor?
    Are în colecţie peste 100 de tipuri de nuci, sculpuri, picturi, toate făcute din nuci.
    Spargatorul din imaginile prezentate de tine e tare interesant ,pare a fi un obiect de colectie
    Seara placuta îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  57. Pozele prezentate sunt superb realizate in cadre desavarsite,felicitari!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  58. Tocmai am postat o salata cu varza rosie si nuca, insa cu asa un spargator de nuci nu ma pot lauda.
    Faine pozele, fain spargatorul, iar nucile... tari! :lol: S-au adunat si pasarile la ciugulit, dar nu oricum ci asa in mod ordonat. ;) Hai sa vezi http://cammely.wordpress.com/2011/11/23/cu-stangul-inainte-mars/

    RăspundețiȘtergere
  59. Eleganta ustensila!
    Pe la noi nucile se sparg pe un butuc cu un ciocan:).
    Diferente Germania/Romania:).
    Iar am probleme cu "autentificarea":(

    RăspundețiȘtergere
  60. http://13angi.blogspot.com/2011/11/miercurea-fara-cuvinte_23.html
    Daca nu mai apare nimeni locul meu e 90.

    RăspundețiȘtergere
  61. Very cool nut cracker, and beautiful too, Function and Form - nailed it!

    RăspundețiȘtergere
  62. Zilele astea parca eu am fost pus in nutcracker. Era eficient numai ca nu avea nici un pic de frumusete:). Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere