miercuri, 5 martie 2014

Miercurea fara cuvinte (10) - La patinoar



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

78 de comentarii:

  1. Wow! Noua campioana la patinaj artistic! CARMEN & co !!!!!!! :)
    Bravo! Va doresc o vacanta placuta in continuare!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da :))) echipa M&F&C&H e campioana la veselie!
      multumim! pupici

      Ștergere
  2. Super !
    Ce au crescut copii !!!
    Dansați frumos,continuați pregătirile pentru Olimpiada următoare !!!
    Happy WW :) !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este... La ei vedem cel mai mult cum trec anii!
      :) da, ne pregatim pentru 2018! :)))
      Noapte buna! happy WW!

      Ștergere
  3. ce pot sa spun, un copil si tu :))
    sunteti niste frumosi, veseli si cu chef de joaca, asa si trebuie :)
    ma alatur si eu lui Minnie urandu-va vacanta placuta!
    te pupacesc si happy ww!

    m-am tinut de cuvant de data asta si am postat cateva fotografii cu nepoata mea, fiica fratelui meu mai mic :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ai sti ce am tras de baieti, abia s-au lasat lamuriti sa mergem la patinoar! Noi fetele suntem sprintene, baietii... hm! :)))
      multumim, draga mea draga! pupici
      nepotelei tale îmbratisari si pupici

      Ștergere
  4. Vaaii!
    Poti sa stai in cumpana?!
    Si eu!:))
    V-ati distrat de minune, bag seama....;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) ne-am distrat excelent! mai ales ca am nimerit o zi neaglomerata!
      pup. Noapte buna!

      Ștergere
  5. Foarte frumos va distrati! N-am mai fost de mult timp la patinoar (sa tot fie vreo 5-6 ani) si aproape ca am uitat cat de placut e sentimentul de a aluneca pe gheata. Mi-au placut mult pozele cu cumpana si... cumpana mixta in doi - nici nu stiu cum sa-i zic :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au fost ani cand am mers mai des la patinoar, anul acesta este a treia oara. Cel mai frumos este insa cand îngheata lacul natural - este ca în povesti!
      :)) cumpana sincron - greu de facut! trei persoane a trebuit sa fie "pe faza", noi doua si fotograful :)))
      Happy WW!

      Ștergere
    2. Nu m-as da pe lacul inghetat :) dar precis arata de poveste.

      Ștergere
    3. ei bine - aici, lacurile sunt sub supravegherea "salva-lacului" si fie ca e vara sau iarna, echipa raspunde de securitatea persoanelor. Iarna verifica stabilitatea ghetii si permit patinatul dor pe portiunile sigure. Daca exista portiuni instabile, aceste zone sunt închise cu gardulet-intrarea-oprita. La debarcader, exista iarna o echipa care poate sa acorde in cel mai scurt timp ajutorul în caz de nevoie. Acm doi ani a fost atât de frig, ca am avut patinoar natural (http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2012/02/bucuriile-iernii.html; http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2012/02/curling-bavarez.html; http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2012/02/diamante.html). Anul acesta... iarna a fost ca primavara :)
      Te pup. Noapte buna, draga Iustina!

      Ștergere
  6. Bună dimineața la miez de noapte.
    Amintiri din "dricul iernii". La noi nu mai este patinoar încă din luna februarie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi, patinoarul functioneaza si vara :)) Fotografiile acestea sunt de duminica - 2 martie :)

      Ștergere
  7. Minunate fotografii! Cred că a fost o zi reconfortantă, plină de voie bună şi veselie. Ce formă sportivă de invidiat ai, dragă Carmen!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost o zi superba, am si cazut, fiecare macar o data! Nu am numarat vânataile :)))
      happy WW!

      Ștergere
  8. ce echipa frumoasa aveti voi acolo... <3
    se vede ca v-ati distrat. si noi, iarna asta am mers des la patinoar. chiar daca avea program doar dimineata si seara din cauza vremii.. (patinoarul fiind in parcare la mall.
    mi-ar fi placut sa existe si la noi un patinoar mai de soi, mai ales ca fiul meu vroia deja un instructor sa-l invete tot felul de figuri :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. doar pentru o saptamâna suntem în aceasta formula. Nepoteii sotului meu au vacanta si saptamâna aceasta sunt la noi. Mie si lui Helmut ne face placere sa patinam si mergem din când în când - patinoarul este deschis întreg anul. Doar ca noi avem mult prea multe hobbyuri :))) greu sa ne împatim picatura de timp liber la toate activitatile pe care dorim sa le facem dupa orele de serviciu! :))
      Incurajeaza-l pe baietelul tau - este minunata senzatia de glisare - este aproape ca un zbor! :)

      Ștergere
    2. daaa. asa vreau si eu. tot anul.
      daca as obtine eu o sponsorizare maaare, as vrea sa fac printre altele si un patinoar, si un bazin de inot :) ("altele" fiind un bloc ptr toti prietenii mei care stau in chirie, si o gradinita :) )

      Ștergere
    3. minunate idei! sper din suflet ca gasesti sursa de finantare! oamenii cu suflet bun merita! te pup

      Ștergere
  9. Foarte frumos, uneori ma gandesc sa ies mai des pe afara, poate mi-ar mai trece depresia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. of, Angela draga! neaparat iesi între oameni! implica-te în multe activitati creative si sportive. Mare bucurie sufleteasca ofera. Succes!

      Ștergere
  10. Câtă veselie şi bucurie aici la voi şi mai ales ce activităţi frumoase şi distractive ai ales pentru copii. Cred că vor fi supăraţi când vor pleca de la voi. Piruetele acelea mi-au plăcut mult!
    Happy WW, draga mea! Şi happy toată săptămâna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) asa se întâmpla totdeauna cand pleaca acasa - le pare tare rau! Dar nici acasa nu le merge altfel :) peste tot sunt rasfatati :)
      te pup draga mea. Noapte buna!

      Ștergere
  11. Felicitari pentru aceasta activitate! Imi place asa de mult sa patinez, dar aici nu am unde. Am incercat intr-un an sa fac gheata pe terasa din fata casei...era sa-mi rup gatul :) Vacanta placuta cu nepoteii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) esti grozava! nu am mai auzit asa ceva :))) Ba da, stai ca am vazut la tv o familie care a construit în gradina o pista de bob :)) Copiii si-au adus întreaga clasa în vizita, sa se dea cu saniutele :)) Super distractie!
      te pup. Multumesc mult, Silvia draga!

      Ștergere
  12. Bună CARMEN!
    Multă veselie și voie bună văd aici la tine cu nepoțeii!
    Distracție plăcută în continuare vă doresc!
    O zi frumoasă vă doresc draga mea!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim mult, Elena draga!
      Noapte buna! pupam si noi :-*

      Ștergere
  13. Nepoteii si-au gasit partener de joaca pe cinste! Va doresc distractie maxima in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  14. Câtă energie şi bucurie! :)
    Vacanţă cât mai plăcută!
    Te pup, o zi uşoară!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ai revenit Anastasia draga! ti-am simtit lipsa, ma bucur ca esti din nou aici :-'
      Noapte buna! pup

      Ștergere
  15. Happy, happy Wednesday :) Ajunge bucuria pana aici. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  16. opaaa, eu spun ca ne adunam cu totii si sa iti oferim o medalie. :D Nu as reusi sa stau intr-un picior asa ca tine! Cred ca in secunda 2 m-as duce in fund. :D
    Te pup, sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) o medalie - dar de care? ca sunt pretentioasa! :)))
      pupici. Noapte buna!

      Ștergere
  17. E un moment în care parcă toată lumea aşteaptă primăvara, aşa că văd minunatele tale instantanee ca pe o aducere aminte că mai e un pic până atunci, deşi luna de acum e poreclită "martie".
    În ceea ce mă priveşte, am încercat să "întorc" un pic tema :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in orasul nostru patinoarul functioneaza si vara, asa ca... primavara poate sa se instaleze cu toate drepturile :)) Iesirea noastra la patinoar nu e provocata de o nostalgie dupa iarna :)
      Frumoasa tema abordata! am admirat deja seria fotografiilor tale!
      happy WW! :)

      Ștergere
  18. oooo, va pricepeti, n-am nimic a spune :))
    felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  19. În copilărie aveam patinoarul în faţa blocului.... ce dor îmi e!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. direct in fata blocului? :) Eu mergeam cu autobuzul pâna la patinoar, dar... ce amintiri placute am si eu din copilarie! :)

      Ștergere
  20. Dans și bucurie pe gheață. Un sport pe care ar trebui să-l practic. Happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tare placut este! si solicita musculatura întregului corp, plus antreneaza sistemul de echilibru.
      happy WW! :)

      Ștergere
  21. Foarte frumoase fotografii de familie
    ce bine ca inca poti sa patinezi. eu n-am mai incercat de vreo trei ani
    cred ca a fost o iesire frumoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost o iesire minunata :)) S-a soldat cu ceva vânatai, dar... nu conteaza! distractia a fost pe cinste! :)

      Ștergere
  22. Frumoase imagini. Salutari din Brasov!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ai revenit, Robert draga! Salutari calde înapoi! :)

      Ștergere
  23. Imagini cu voie buna! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Iii:d ce fain:D am fost si eu o data la patinuar si mi-a ajuns:)) happy ww :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooooo! ai abandonat atât de repede?! hai, mai încearca! :)

      Ștergere
  25. La ce proba concurezi? Individual feminin sau perechi? Cred ca te pricepi la amandoua! :)
    Happy WW?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inca nu m-am hotarât - cred ca la sarituri cu schiurile!

      Ștergere
  26. O singura data am fost la patinoar si sunt super! Sunt super-impiedicata, adica. Se pare ca la voi nu e asa ....se vede prestanta si siguranta in miscari. Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  27. Răspunsuri
    1. :) da, Eis Arena. Este un patinoar acoperit, care functioneaza indiferent de anotimp - chiar si vara! :)

      Ștergere
  28. O atmosfera plina de voiosie , bucurie,,care
    imi incanta privirea si alina sufletul .! Sunteti
    cu totii minunati , va imbratisez pe fiecare in parte
    cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Steliana, multumesc pentru cuvintele tale calde! îmbratisari si pupici :-*

      Ștergere
  29. si eu patinam cind eram mica..dar am uitat din pacate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nununu, nu ai uitat! încearca si ai sa vezi ca poti! pup

      Ștergere
  30. Eu nu am mai ajuns la patinuar...in fiecare an zic ca merg dar nu o fac.

    RăspundețiȘtergere
  31. Se vede ca ai antecedente... Felicitari! Cred ca sunt zece ani de când n-am mai patinat. Parca îmi revine cheful...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dadada, antecedente! :))
      Pai încearca neaparat! ca si mersul pe bicicleta, patinatul nu se uita!

      Ștergere
  32. Răspunsuri
    1. ca sa vezi ce grozavi suntem! am închiriat patinoarul numai pentru noi! :)))))))))

      Ștergere
  33. Alaturi de ei va simtiti si voi copii.Tu poti da lectii copiilor dupa cum se vede.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate! orice om care pierde contactul cu generatia ce urmeaza - este scos din uz - este BATRÂN!

      Ștergere
  34. Sunteti niste artisti! Imi place cum faci cumpana, te pricepi un pic la patinaj!

    RăspundețiȘtergere
  35. Ce frumooos!Noi n-am fost niciodata pe patinoar.

    RăspundețiȘtergere
  36. Bucuria pe patine! :) Sanatate pe gheata! :)
    Minunate aceste clipe de recreere! Si ce pofta de mancare mai apoi! :)
    Tot zic sa incerc, din nou, sa patinez... dar raman la stadiu de intentie... :)
    Noapte linistita! Zile fericite!
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. of, la capitolul mâncare, stam cel mai rau! copiii sunt tare-tare mofturosi! mai ales Marlene! Daca erau copiii mei, primeau aceeasi farfurie cu mancare, pana cand o terminau. La mine nu exista "nu-mi place"! Pe Felix si Marlene însa nu-mi permit sa-i educ eu! asa ca... închidem ochii si facem asa încat sa fie multumiti :)) Pentru joaca, nebunii si prostioare - sunt gata la orice ora... Si eu în rând cu ei :)))
      Noapte buna draga mea! pupici

      Ștergere